Fijne Pasen!
+9
Saga
GeKKiE
Sarah1985
Caroow
Ibbeltje
Catwoman79
Pineco
stella.nova
Parisienne
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fijne Pasen!
Iedereen een Fijne Pasen toegewenst!
Nog leuke plannen voor vandaag en/of morgen?
Nog leuke plannen voor vandaag en/of morgen?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Fijne Pasen!
Fijn pasen!
Eerlijk gezegd heb ik niet veel met pasen, dus doe niks bijzonders vandaag.
Eerlijk gezegd heb ik niet veel met pasen, dus doe niks bijzonders vandaag.
stella.nova- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13
De oudste heeft net al eitjes gezocht en het paasontbijt hebben we ook al achter de kiezen. Mijn man moet zo gaan werken, hij is kok, dus hier geen late paasbrunch. Ik ga met de kinderen naar mijn schoonouders vanmiddag.
Morgen eerst naar de kerk hier in het dorp, we hebben onze jongste dit jaar laten dopen en op tweede paasdag wordt de doopschelp altijd aan de ouders overhandigd (een schelp met haar naam en de doopdatum waarmee tijdens de doop het wijwater over haar hoofdje werd gegoten). Daarna mogen de kinderen eitjes zoeken op het plein bij de kerk. Helaas ook dat weer zonder man Dinsdag begint zijn weekend, dus denk dat we dan iets leuks gaan doen met de kinderen.
Morgen eerst naar de kerk hier in het dorp, we hebben onze jongste dit jaar laten dopen en op tweede paasdag wordt de doopschelp altijd aan de ouders overhandigd (een schelp met haar naam en de doopdatum waarmee tijdens de doop het wijwater over haar hoofdje werd gegoten). Daarna mogen de kinderen eitjes zoeken op het plein bij de kerk. Helaas ook dat weer zonder man Dinsdag begint zijn weekend, dus denk dat we dan iets leuks gaan doen met de kinderen.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Hier ook niets bijzonders. Pasen zegt mij niets.
Ik hoop op lekker weer, dan kunnen we lekker naar buiten.
Morgen moet ik weer werken.
Ik hoop op lekker weer, dan kunnen we lekker naar buiten.
Morgen moet ik weer werken.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Fijne Pasen!
Wij gaan straks lunchen met mijn ouders. Ik ben nu eitjes aan het koken voor eiersalade.
Vanavond ga ik oppassen ene morgen gaan we misschien naar een rommelmarkt.
Wij gaan straks lunchen met mijn ouders. Ik ben nu eitjes aan het koken voor eiersalade.
Vanavond ga ik oppassen ene morgen gaan we misschien naar een rommelmarkt.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Fijne pasen
Mijn oma van 98 komt vanmiddag op kraamvisite. Mijn vriend heeft tot half 2 vannacht gewerkt dus die ligt nog te slapen. Als hij wakker is gaat hij iets met fruit doen voor het ontbijt, ik ben benieuwd. Misschien strak nog even wandelen, als het niet weer gaat sneeuwen.
Morgenochtend gaan we extra uitgebreid ontbijten (nog uitgebreider dan de afgelopen week, ook al is dat bijna onmogelijk), eindelijk weer rosbief
Mijn oma van 98 komt vanmiddag op kraamvisite. Mijn vriend heeft tot half 2 vannacht gewerkt dus die ligt nog te slapen. Als hij wakker is gaat hij iets met fruit doen voor het ontbijt, ik ben benieuwd. Misschien strak nog even wandelen, als het niet weer gaat sneeuwen.
Morgenochtend gaan we extra uitgebreid ontbijten (nog uitgebreider dan de afgelopen week, ook al is dat bijna onmogelijk), eindelijk weer rosbief
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
N. heeft vanochtend paaseieren gezocht, we hebben net samen ontbeten. Vriend is nog bij zijn moeder (200 km hier vandaan), N. en ik zijn gisteravond al naar huis gegaan. Hij wilde daar het paasvuur niet missen, dus hij komt morgenochtend. Helaas moet 'ie dan gelijk gaan werken (is ook kok).
Straks gaan N. en ik naar mijn vader en stiefmoeder, daar geeft mijn zusje een afscheidsfeest voor die kant van de familie. Ze gaat over een paar weken een half jaar op stage naar Zuid Frankrijk. Morgen komen mijn moeder en stiefvader denk ik deze kant op, want vriend heeft de auto nodig. Misschien dat we dan even gaan wandelen hier in 't bos en naar opa en oma.
Straks gaan N. en ik naar mijn vader en stiefmoeder, daar geeft mijn zusje een afscheidsfeest voor die kant van de familie. Ze gaat over een paar weken een half jaar op stage naar Zuid Frankrijk. Morgen komen mijn moeder en stiefvader denk ik deze kant op, want vriend heeft de auto nodig. Misschien dat we dan even gaan wandelen hier in 't bos en naar opa en oma.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Fijne Pasen
Wij hebben geen plannen. Vandaag hebben we een verjaardag en morgen niks. Lekker rustig
Wij hebben geen plannen. Vandaag hebben we een verjaardag en morgen niks. Lekker rustig
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Fijne Pasen allemaal!
Wij gaan vandaag lunchen bij mijn schoonmoeder en morgen eten bij mijn ouders.
Verder een beetje werken aan school (mijn werk) en verder met de voorjaarsopruiming!
Wij gaan vandaag lunchen bij mijn schoonmoeder en morgen eten bij mijn ouders.
Verder een beetje werken aan school (mijn werk) en verder met de voorjaarsopruiming!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen!
Ik ben onderweg naar mijn werk, naast het hotel restaurant hebben wij ook een vakantiecentrum voor senioren, en daar eten ze op zondag altijd tussen de middag warm.
Vanmiddag we naar mijn ouders, daar gaan we gourmetten.
Morgenochtend ga ik een uitgebreid paasontbijtje maken voor mijn vriend.
Fijne dagen allemaal
Ik ben onderweg naar mijn werk, naast het hotel restaurant hebben wij ook een vakantiecentrum voor senioren, en daar eten ze op zondag altijd tussen de middag warm.
Vanmiddag we naar mijn ouders, daar gaan we gourmetten.
Morgenochtend ga ik een uitgebreid paasontbijtje maken voor mijn vriend.
Fijne dagen allemaal
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Goedemorgen,
Fijn Pasen allemaal!
Ik twijfel nog of ik zo een rondje ga hardlopen.
Vanmiddag ga ik richting mijn ouders en zussen, eerst bij mijn oudste zus even langs. Ravotten met mijn neefjes.
Vanavond waarschijnlijk cake versieren met mijn moeder, want ik moest mijn marsepein meenemen. Zelf zou ze ook nog wat bijhalen.
Morgen paasbrunch met mijn ouders, zussen broer en neefjes en nichtje.
's avonds op tijd naar bed want ik mag dinsdag beginnen bij mijn nieuwe baan.
Fijn Pasen allemaal!
Ik twijfel nog of ik zo een rondje ga hardlopen.
Vanmiddag ga ik richting mijn ouders en zussen, eerst bij mijn oudste zus even langs. Ravotten met mijn neefjes.
Vanavond waarschijnlijk cake versieren met mijn moeder, want ik moest mijn marsepein meenemen. Zelf zou ze ook nog wat bijhalen.
Morgen paasbrunch met mijn ouders, zussen broer en neefjes en nichtje.
's avonds op tijd naar bed want ik mag dinsdag beginnen bij mijn nieuwe baan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Fijne Pasen!
Over een uur ga ik lekker paaslunchen met mijn vriend, vanaf 16.00 tot 23.30 uur moet ik helaas werken vanavond.
En morgen gaan we naar mijn ouders, lekker eten, praten en misschien nog even weg (in B.elgie is waarschijnlijk alles open).
Over een uur ga ik lekker paaslunchen met mijn vriend, vanaf 16.00 tot 23.30 uur moet ik helaas werken vanavond.
En morgen gaan we naar mijn ouders, lekker eten, praten en misschien nog even weg (in B.elgie is waarschijnlijk alles open).
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik ga vandaag niet echt iets bijzonders doen, het huishouden en verder gewoon lekker rommelen in huis.
Morgen ga ik m'n vriend ophalen , die is een weekend naar Engeland geweest, en dan gaan we s'middags naar m'n schoonouders waar we gaan gourmetten.
Morgen ga ik m'n vriend ophalen , die is een weekend naar Engeland geweest, en dan gaan we s'middags naar m'n schoonouders waar we gaan gourmetten.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Fijne pasen iedereen!
Vandaag gourmetten met familie en morgen ga ik heel fout naar de bouwmarkt (heb normaal echt een hekel aan die bouw en woonmarkten op tweede paasdag) om verf te halen voor mijn nieuwe huisje. Flink wat korting, dus dat is mooi mee genomen.
Vandaag gourmetten met familie en morgen ga ik heel fout naar de bouwmarkt (heb normaal echt een hekel aan die bouw en woonmarkten op tweede paasdag) om verf te halen voor mijn nieuwe huisje. Flink wat korting, dus dat is mooi mee genomen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Word je hier niet vrolijk van?Fijne pasen
» weekendje weg met pasen/hemelvaart
» Wat vieren jullie met Pasen?
» Wat was jou fijne momentje van de dag?
» Zijn de winkels open met Pasen?
» weekendje weg met pasen/hemelvaart
» Wat vieren jullie met Pasen?
» Wat was jou fijne momentje van de dag?
» Zijn de winkels open met Pasen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: