Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie aan het doen?

+57
M-G
Zonneschijn
mii_joyce
Rouxxxe
Oasis
VeryCherry
Esperanza
Caramba
May
Macelka
widko
rapa nui
Minx
Saga
Sarah1985
Annouk
Sanne
girli
Bazinga
Marin
Siamsa
Zonnetje
Sam
Elodie
Fortissimo
Melis1985
Arwyn
Rebecca
Ooh La La!
Ibbeltje
Parel
Lady4
Razz
Rovine
Dora
Eliesje
Suus
Jeanette
Atelier Madame
Parisienne
Carra
Monte
Capt'n Zero
Antibes
Nyx
SoGood
silly-one
Kowalski
Juliette
Angela_1986
Aziraphale
Burn
Bliss
studiebol
Manderijn
Mida4you
Japie
61 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 19:57

Ik zit al sinds 7:30 beneden omdat de kat zo aan het miauwen was. Beest is nu buiten spelen en ik zit klaarwakker naar de dogwhisperer te kijken, terwijl mijn vriend nog slaapt... Ik wilde ook luieren en uitslapen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Bliss zo 31 maa 2013 - 19:59

Ik doe zo mn sportkleren aan en ga naar de sportschool voor (waarschijnlijk) een lesje zumba (en zo niet, dan ga ik gewoon fitnessen)!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Ibbeltje zo 31 maa 2013 - 20:00

Ontbijten, forummen, en aankleden. Ga zo naar een rommelmarkt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Burn zo 31 maa 2013 - 20:10

Ik ben aan het ontbijten, omdat ik zo moet werken..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  girli zo 31 maa 2013 - 20:32

Ik heb net mn ontbijt op en ik ga zo aan de slag! Vriendje is werken, dus ik moet mezelf nuttig bezig houden tot hij terugkomt. Ik ga wat huishouden doen en de gourmet voorbereiden voor vanavond.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Juliette zo 31 maa 2013 - 20:46

Ik zit te wachten tot de ovenbroodjes klaar zijn. Verder gaan we niet veel doen vandaag, wil alleen de tuin een beetje op orde krijgen.
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 21:42

Ik ga een dagje met mijn date/verliefde op pad. Hoop dat het een beetje leuk wordt, en ik niet weer ga flippen. Ik wil zo graag zorgeloos en kritiekloos genieten. Het weer werkt iig goed mee, de zon knalt vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  SoGood zo 31 maa 2013 - 21:47

Rood schreef:Ik ga een dagje met mijn date/verliefde op pad. Hoop dat het een beetje leuk wordt, en ik niet weer ga flippen. Ik wil zo graag zorgeloos en kritiekloos genieten. Het weer werkt iig goed mee, de zon knalt vandaag!

Nee joh, niet flippen. Liefde is mooi, geniet gewoon lekker samen. Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 561177 Veel plezier vandaag! Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Bliss zo 31 maa 2013 - 21:55

Rood schreef:Ik ga een dagje met mijn date/verliefde op pad. Hoop dat het een beetje leuk wordt, en ik niet weer ga flippen. Ik wil zo graag zorgeloos en kritiekloos genieten. Het weer werkt iig goed mee, de zon knalt vandaag!

Oeh leuk, have fun!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Sanne zo 31 maa 2013 - 22:27

Ik doe niet zoveel, beetje forummen, ondertussen tijdschriften doorbladeren en af en toe mijn dochter troosten die zichzelf steeds wakker hoest. De zon schijnt hier wel heerlijk, dus ga vanmiddag nog even een stuk wandelen denk ik.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Zonnetje zo 31 maa 2013 - 22:29

Ik ga hardlopen in de zon.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Fortissimo zo 31 maa 2013 - 22:30

Ik hang nog in mijn badjas. Het huis is schoon. Maak me verder een beetje zorgen om mijn kat. Zaten vanmorgen wormen in haar ontlasting, terwijl ze per kwartaal hiervoor behandeld wordt. Eind april zou ze pas weer nieuwe moeten krijgen. Nu het pilletje maar gegeven.. Hopen dat dat helpt.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Annouk zo 31 maa 2013 - 22:54

Fortissimo schreef:Ik hang nog in mijn badjas. Het huis is schoon. Maak me verder een beetje zorgen om mijn kat. Zaten vanmorgen wormen in haar ontlasting, terwijl ze per kwartaal hiervoor behandeld wordt. Eind april zou ze pas weer nieuwe moeten krijgen. Nu het pilletje maar gegeven.. Hopen dat dat helpt.
Met ontworming is het niet zo dat dat drie maanden werkt. Als je het pilletje geeft is je kat op dat moment worm vrij, maar als de kat een week later wormen binnenkrijgt door bijv. het eten van iets waar ze in zitten, heeft de kat weer wormen. Op dat moment dat je de wormen ziet moet je dus opnieuw een pilletje geven (zoals je hebt gedaan). Een week later voor de zekerheid weer een pilletje, omdat dan de eitjes van de wormen uitkomen. Zo heb ik het geleerd althans.
Annouk
Annouk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Sarah1985 zo 31 maa 2013 - 22:58

Ik zit nu lekker buiten in het zonnetje. Heerlijk zelfs. Heb net gedweild dus mag even niet naar binnen. Heb ook de was buiten gehangen droogt goed
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Jeanette zo 31 maa 2013 - 23:38

Net gedoucht. Dadelijk even verf halen en lekker niksen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Saga ma 1 apr 2013 - 4:14

Ik ben net thuis, een collega van mijn vriend belde vanmiddag op of we misschien konden helpen om hem te verhuizen, omdat het uit is tussen hem en zijn vriendin. Die relatie ging al heel lang niet goed en vandaag was de bom gebarsten. Ze was het er alleen niet mee eens dat hij wegging en ging compleet uit haar dak. Ondank dat ik "blij" ben ben dat hij voor zichzelf en zijn zoontje heeft gekozen (Niet haar zoontje) was het wel erg sneu om te zien.
Haar ouders hebben het GGZ gebeld waar ze blijkbaar al wat hulp kreeg, ik hoop dat ze haar goed kunnen helpen.

Vriend is nu nog bezig om de laatste grote dingen daar weg te halen, dus ik zit nog even alleen thuis.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Bazinga ma 1 apr 2013 - 4:49

Half aan't koken, tv-kijken en aan't chagrijnen omdat ik ongesteld ben en echt i-dioot pijn in m'n buik heb!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Minx ma 1 apr 2013 - 5:10

Ik zit nu tlc te kijken. Vanochtend gesport en vanmiddag met mijn moeder broertje schoonzusje en haar broertje bij de voetbal van mijn andere broertje geweest. Lekker in het zonnetje een wedstrijd gekeken en ze hebben gewonnen wat erg belangrijk was. Want ze staan er niet heel goed voor en om nou binnen een paar jaar af te zakken van hoofdklasse naar derde klasse gaat een beetje te ver.

Wel raar om nu thuis te zitten vanavond. Zou anders gaan sporten. En nu heb ik dat al gedaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 5:13

Ik zit op de bank tv te kijken. Vanmiddag hebben we sierbestrating gekeken en met de hond gewandeld. Ook zijn mijn schoonouders even geweest. Straks even koken en eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  rapa nui ma 1 apr 2013 - 5:26

Vanmiddag lekker van het onverwachte zonnetje genoten, even rondgereden, door Blokzijl gewandeld en daarna thuis lekker op een beschut plekje in de tuin zitten lezen, kop thee erbij en gezicht in de zon. Nu hapje eten en zo meteen verder in mijn boek.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  widko ma 1 apr 2013 - 6:07

Vandaag lekker naar de dierentuin geweest, Daarna popcake's gebakken. En nu zit ik mee te genieten van Dane Tour!

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  studiebol ma 1 apr 2013 - 7:04

Ben de foto's van mijn telefoon aan het halen.

Ben ook meteen de foto;s van de meiden aan het sorteren... wat een werk :O
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 7:20

SoGood schreef:Nee joh, niet flippen. Liefde is mooi, geniet gewoon lekker samen. Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 561177 Veel plezier vandaag! Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 281626781
Vet lief dit trouwens. Heb 'm vanochtend nog snel even gelezen ter inspiratie, waarvoor dank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Manderijn ma 1 apr 2013 - 7:22

Ik verveel me!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 9:02

Wij hebben gebruncht bij mijn familie vandaag! Was gezellig, alleen is mijn vriend doodziek geworden en die heb ik nu in bed gelegd. Hij heeft koorts, hoesten, verkouden, misselijk en noem maar op. Ik zit nog even op de bank televisie te kijken nu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum