Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie aan het doen?

+57
M-G
Zonneschijn
mii_joyce
Rouxxxe
Oasis
VeryCherry
Esperanza
Caramba
May
Macelka
widko
rapa nui
Minx
Saga
Sarah1985
Annouk
Sanne
girli
Bazinga
Marin
Siamsa
Zonnetje
Sam
Elodie
Fortissimo
Melis1985
Arwyn
Rebecca
Ooh La La!
Ibbeltje
Parel
Lady4
Razz
Rovine
Dora
Eliesje
Suus
Jeanette
Atelier Madame
Parisienne
Carra
Monte
Capt'n Zero
Antibes
Nyx
SoGood
silly-one
Kowalski
Juliette
Angela_1986
Aziraphale
Burn
Bliss
studiebol
Manderijn
Mida4you
Japie
61 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Monte za 30 maa 2013 - 11:39

Zit nu lekker op de bank, heb net the passion op tv gezien.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Bliss za 30 maa 2013 - 11:43

Capt'n Zero schreef:
Ik kom net terug van de verjaardag van mijn zusje, ben een beetje ziek vandaag en voelde me helemaal niet zo happy tot ik twee kaartjes won voor een concert op de radio. :cheering: drunken pale

Oh leuk, welk concert? En welke radiozender?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Bliss za 30 maa 2013 - 11:46

Ik lig inmiddels in bed en mijn onderburen zo te horen ook silent

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 11:47

Antibes schreef:Ben mijn rooster aan het uitzoeken voor komende weken.. Volgende week maandag heb ik van 8:30 tot 17:00 klinische lessen (= veel lopen en niet eten/drinken) en ik heb gewoon maar 2x een kwartier pauze en dan moet ik heen en weer rennen tussen twee locaties.. Like wtf, dan val ik toch om!
hoezo kan je dan niet eten of drinken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Carra za 30 maa 2013 - 12:01

Bliss schreef:
Capt'n Zero schreef:
Ik kom net terug van de verjaardag van mijn zusje, ben een beetje ziek vandaag en voelde me helemaal niet zo happy tot ik twee kaartjes won voor een concert op de radio. :cheering: drunken pale

Oh leuk, welk concert? En welke radiozender?

Op 3fm geven ze deze week kaarten voor Muse weg.

Ik ben net thuis van een fantastisch Mumford and Sons concert. Wat was dat goed. Ben nu aan het kijken of mijn foto's een beetje gelukt zijn, want ik stond wel heel ver.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Parisienne za 30 maa 2013 - 12:02

N. en ik zijn net 1,5 uur thuis na een lange rit vanuit het Oosten des lands. Waren bij schoonmoeder, vriend is daar gebleven voor het Paasweekend (met name het paasvuur morgenavond). N. is weer ziek, ligt wel op bed, maar loop dus af en toe heen en weer. Ik zit wat te forummen, heb op de valreep nog even wat Prijzencircus-dingen besteld en ga zo mijn bed in.

Eerst nog even wat chocolade eieren hier in huis verstoppen voor morgenochtend!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Antibes za 30 maa 2013 - 12:02

Carrie schreef:
Antibes schreef:Ben mijn rooster aan het uitzoeken voor komende weken.. Volgende week maandag heb ik van 8:30 tot 17:00 klinische lessen (= veel lopen en niet eten/drinken) en ik heb gewoon maar 2x een kwartier pauze en dan moet ik heen en weer rennen tussen twee locaties.. Like wtf, dan val ik toch om!
hoezo kan je dan niet eten of drinken?

Omdat ik dan op de afdeling loop tussen patiënten, daar mag ik dus niet eten/drinken. Ik moet maar even snel een broodje naar binnen werken terwijl ik met mijn armen vol spullen tussen WKZ en UMC heen en weer ren.. Is dat het artsenleven? laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Atelier Madame za 30 maa 2013 - 12:09

Antibes schreef:
Carrie schreef:
Antibes schreef:Ben mijn rooster aan het uitzoeken voor komende weken.. Volgende week maandag heb ik van 8:30 tot 17:00 klinische lessen (= veel lopen en niet eten/drinken) en ik heb gewoon maar 2x een kwartier pauze en dan moet ik heen en weer rennen tussen twee locaties.. Like wtf, dan val ik toch om!
hoezo kan je dan niet eten of drinken?

Omdat ik dan op de afdeling loop tussen patiënten, daar mag ik dus niet eten/drinken. Ik moet maar even snel een broodje naar binnen werken terwijl ik met mijn armen vol spullen tussen WKZ en UMC heen en weer ren.. Is dat het artsenleven? laughcry

Even snel de artsenkamer in duiken of op het toilet een boterham naar binnen proppen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 13:02

Carra, vrienden van mij zijn daar ook geweest, waren ook heel enthousiast!

Ik ben net terug van de bios. Lig nu nog lekker even op de bank met de iPad op schoot, even forummen en Candy Crush spelen en dan ga ik lekker slapen.

Vergeten jullie de klok niet een uurtje vooruit te zetten?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Jeanette za 30 maa 2013 - 23:28

Ben net wakker en ben nu een broodje naar binnen aan het werken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Suus za 30 maa 2013 - 23:38

Heb net cupcakes gebakken, cadeautjes ingepakt en mijn tas gepakt. Zometeen de hort op!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Eliesje za 30 maa 2013 - 23:47

Wij zitten bij mijn ouders, ze zijn alleen voetbal aan het kijken, dus dacht ga ik maar effe op de laptop ^^
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Dora za 30 maa 2013 - 23:54

Ik ben vanaf vanochtend 7 uur al aan het werk en moet nog tot 15 uur.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Manderijn za 30 maa 2013 - 23:59

Wij kijken Assepoester deel 2 Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 3079029344

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Rovine zo 31 maa 2013 - 0:10

Kom net bij mijn vriend vandaan. Heb net even gepoetst en gestofzuigd en nu mezelf ingedweild op de bank. Straks even douchen en spelletje spelen denk ik.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Razz zo 31 maa 2013 - 0:13

Ik ben even op Marktplaats aan het speuren en aan het wachten tot mijn zoon slaapt. Hij ligt er net 10 minuten in en hij is me aan het roepen. Ik wacht nog even 10 minuten en anders pak ik hem uit bed.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Capt'n Zero zo 31 maa 2013 - 0:15

Carra schreef:
Bliss schreef:
Capt'n Zero schreef:
Ik kom net terug van de verjaardag van mijn zusje, ben een beetje ziek vandaag en voelde me helemaal niet zo happy tot ik twee kaartjes won voor een concert op de radio. :cheering: drunken pale

Oh leuk, welk concert? En welke radiozender?

Op 3fm geven ze deze week kaarten voor Muse weg.



Die dus :cheering:
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Bliss zo 31 maa 2013 - 0:16

Capt'n Zero schreef:
Carra schreef:
Bliss schreef:
Capt'n Zero schreef:
Ik kom net terug van de verjaardag van mijn zusje, ben een beetje ziek vandaag en voelde me helemaal niet zo happy tot ik twee kaartjes won voor een concert op de radio. Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 281626781 drunken pale

Oh leuk, welk concert? En welke radiozender?

Op 3fm geven ze deze week kaarten voor Muse weg.



Die dus Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 281626781

OHH JALOERS!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Lady4 zo 31 maa 2013 - 0:31

Bliss schreef:
Capt'n Zero schreef:
Carra schreef:
Bliss schreef:
Capt'n Zero schreef:
Ik kom net terug van de verjaardag van mijn zusje, ben een beetje ziek vandaag en voelde me helemaal niet zo happy tot ik twee kaartjes won voor een concert op de radio. Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 281626781 drunken pale

Oh leuk, welk concert? En welke radiozender?

Op 3fm geven ze deze week kaarten voor Muse weg.



Coool!

Die dus Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 281626781

OHH JALOERS!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  SoGood zo 31 maa 2013 - 0:32

Ik ben de hele morgen bezig met de paasbrunch voor mij en mijn vriend, hij kwam half ziek uit bed dus binnen 10 minuten waren we er wel weer klaar mee. Neutral

Straks gourmetten bij familie.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Aziraphale zo 31 maa 2013 - 0:42

M'n vriend is de hele ochtend aan het poetsen en opruimen en ik heb een paaslunch/high tea in elkaar gedraaid voor m'n zus, zwager en m'n nichtje en neefje die straks komen logeren.
Alleen ze zijn vergeten dat de klok vooruit moest dus ze zijn een uur later. De tafel is gedekt, alle warme dingen zijn nu koud en ik wil eten :nopompom:
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Parel zo 31 maa 2013 - 0:45

Mijn vriend kwam met een ongelooflijke kater en zonder jas (gestolen in de kroeg) om 12 uur pas zijn bed uit, hij dacht dat het 11 uur was.. Dochter niet gezellig meer, ik pissig en hij brak, maar we hebben toch nog best gezellig gebruncht. Nu lig ik in bad, dochter in bed en vriend gedoucht en wel in bed. We gaan straks misschien nog even langs mijn schoonouders, en vanavond gaan we samen gourmetten.

Parisienne; beterschap!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Ibbeltje zo 31 maa 2013 - 2:28

ff beetje internetten en whatsappen. Hebben net geluncht bj ouders en vanavond mag ik oppassen. Dus nu ff niks smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Ooh La La! zo 31 maa 2013 - 2:32

Lekker lui op de bank hangen samen met vriend en kat. En wielrennen kijken.
Een goeie zondagmiddag!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Rebecca zo 31 maa 2013 - 2:44

Ik ben druk aan de studie, gelukkig schiet het op!
Wordt nu alleen even flink afgeleid van de honden van de buren die enorm aan het blaffen/janken zijn, hopelijk is dat zo klaar.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum