Babydump update pagina 2
+15
Razz
Slakje
Tania
M-G
mickey
Pommes
CCC
Bimbam
Sun88
maiadebij
Annie24
Lejow
Liadan
MADDIE
chipa
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Babydump update pagina 2
Slakje schreef:Wat gaat daar veel stuk :-/
Ik denk dat dat wel mee valt. Het is nu eenmaal een goedlopende winkelketen die iedere dag flink wat producten verkoopt.
Onze babykamer en box komen er ook vandaan en ik heb er geen klachten over.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Slechte reviews worden denk ik ook vaker gegeven dan goede. Heb wel vaker iets bij ze besteld en dat was gewoon goed. Oa een buggy.
We gebruiken de stoel nu wel gewoon en wacht volgende week de reactie van babydump af. Ga ervan uit dat het niet al te moeilijk is om dit op te lossen.
We gebruiken de stoel nu wel gewoon en wacht volgende week de reactie van babydump af. Ga ervan uit dat het niet al te moeilijk is om dit op te lossen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Update : vandaag reactie vd babydump
Geachte klant,
Dan graag even foto's doorsturen van het geen wat niet goed is inclusief uw aankoopbon. Wij zullen dan in overleg met de fabrikant kijken wat hiermee te doen.
Pardon? Kijken wat hiermee te doen? De stoel komt kapot uit de doos! Gelijk foto's gemaakt en opgestuurd en erbij gezet dat ik een nieuwe stoel wens. Idd, rare standaardmails die ze sturen zeg.
Geachte klant,
Dan graag even foto's doorsturen van het geen wat niet goed is inclusief uw aankoopbon. Wij zullen dan in overleg met de fabrikant kijken wat hiermee te doen.
Pardon? Kijken wat hiermee te doen? De stoel komt kapot uit de doos! Gelijk foto's gemaakt en opgestuurd en erbij gezet dat ik een nieuwe stoel wens. Idd, rare standaardmails die ze sturen zeg.
chipa- Prater
Sorry hoor chipa, maar je reactie is wel wat overdreven. Het is toch logisch dat ze eerst willen zien wat er fout is. Aan de hand daarvan zullen ze vast en zeker het probleem netjes oplossen.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Vooral die laatste zin irriteerde me. Foto's en bon vind ik ook logisch.
Mss idd beetje overdreven reactie van me. Heb vandaag al wat lange teentjes en weinig geduld. Voor het eerst in 1,5 jaar weer ongesteld
Mss idd beetje overdreven reactie van me. Heb vandaag al wat lange teentjes en weinig geduld. Voor het eerst in 1,5 jaar weer ongesteld
chipa- Prater
Maar het is toch een logische zin? Ze kunnen nu niet zien wat er mis mee is, dus als ze nu gelijk zeggen "U krijgt een nieuwe stoel" , terwijl het misschien ook een los onderdeel is wat vervangen kan worden (Dat kunnen zij immers zonder foto niet zien), dan zijn ze ook verplicht je een nieuwe stoel te geven, terwijl dat niet eens nodig is.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Maar je kan toch ook nog gewoon terug naar de winkel gaan en hem omruilen? Je zit nog binnen de ruiltermijn.
Ik snap dat het vervelend is dat je dan zo'n eind moet rijden, maar dan heb je in ieder geval niet dat gedoe via de mail/per telefoon en het wachten tot er een chauffeur in de buurt is die hem dan om kan ruilen.
Wij waren vanmorgen bij de Babydump om een autostoel te kopen voor bij mijn ouders in de auto en toen zijn we ook netjes geholpen. Mijn vader wilde hem na aankoop direct in de auto zetten, maar we kregen de gordels niet goed. De medewerkster die ons geholpen had gaf aan dat ze hem niet mogen installeren ivm eventueel aansprakelijkheidstelling bij een ongeluk, maar ze mocht wel meelopen en aanwijzingen geven. Dat heeft ze dus ook gedaan en het stoeltje zat binnen 1 minuut vast. Het was de bedoeling van mijn ouders de stoel er alleen in te zetten als ze hem nodig hadden, maar ik denk dat mijn vader hem nu maar gewoon laat staan na dat gedoe met die riem
Ik snap dat het vervelend is dat je dan zo'n eind moet rijden, maar dan heb je in ieder geval niet dat gedoe via de mail/per telefoon en het wachten tot er een chauffeur in de buurt is die hem dan om kan ruilen.
Wij waren vanmorgen bij de Babydump om een autostoel te kopen voor bij mijn ouders in de auto en toen zijn we ook netjes geholpen. Mijn vader wilde hem na aankoop direct in de auto zetten, maar we kregen de gordels niet goed. De medewerkster die ons geholpen had gaf aan dat ze hem niet mogen installeren ivm eventueel aansprakelijkheidstelling bij een ongeluk, maar ze mocht wel meelopen en aanwijzingen geven. Dat heeft ze dus ook gedaan en het stoeltje zat binnen 1 minuut vast. Het was de bedoeling van mijn ouders de stoel er alleen in te zetten als ze hem nodig hadden, maar ik denk dat mijn vader hem nu maar gewoon laat staan na dat gedoe met die riem
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Moet zeggen dat ze wel heel snel op mijn email hebben gereageerd. Zaterdag gemaild en nu op tweede paasdagen al antwoord. Vandaag geen zin om terug te gaan. We moeten dan naar beverwijk en dat is vaak erg druk ivm de zwarte markt. Als het per mail niet vlot wordt afgehandeld gaat mijn man donderdag terug naar de babydump om hem om te ruilen.
Welke stoel hebben jullie gekocht Annie? Vak even lastig hè dan installeren. Heb ook eens een uur in gevecht gezeten met een stoel. Nee, die gaat er niet meer uit haha.
Welke stoel hebben jullie gekocht Annie? Vak even lastig hè dan installeren. Heb ook eens een uur in gevecht gezeten met een stoel. Nee, die gaat er niet meer uit haha.
chipa- Prater
We hebben een Nania stoel gekocht van 9 tm 36 kg. Hij zal hoogstens 1x per maand door mijn ouders gebruikt worden, dus dit was daarvoor voldoende. Y. is nu bijna 15 kilo, maar vind hem te jong/te klein om hem al in een grote stoel met alleen de autoriemen te zetten, dus anders hadden ze ook nog eens 2 stoeltjes moeten kopen: Ă©Ă©n voor nu en weer Ă©Ă©n als hij daar uitgegroeid zou zijn binnen niet al te lange tijd.
Wij hebben zelf een Familyfix met MC gehad en nu de Pearl daar op, dus ik heb zelf ook totaal geen ervaringen met autostoeltjes en riemen
Wij hebben zelf een Familyfix met MC gehad en nu de Pearl daar op, dus ik heb zelf ook totaal geen ervaringen met autostoeltjes en riemen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Precies deze mails heb ik al 138273827338x gehad en alleen dan de producten aangepast uiteraard. Ik zeg succes ermee :pchipa schreef:Update : vandaag reactie vd babydump
Geachte klant,
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Wat een rare mail terug eerlijk gezegd, zo onprofessioneel... Zeker een klachtenservice zou toch beter moeten weten dan dit soort e-mails te sturen. Allereerst zou ik wat begrip tonen, aangeven dat het vervelend is dat de klant dit probleem ondervindt. Die hele eerste zin zou mij irriteren. Ik zou er ook niet verder over mailen maar gewoon teruggaan naar de winkel en desnoods mijn geld terug eisen als ik geen nieuwe krijg.
Gast- Gast
Ligt dus niet helemaal aan mij, dat ik die mail maar raar en onaardig vond. Had in mijn eerste email namelijk al uitgebreid uitgelegd wat er mis was met de stoel en dat ik hem zo uit de doos had gehaald. Dan lijken foto's mij overbodig, maar ok heb het opgestuurd samen met een foto van de bon.
Als de babydump hier om de hoek was geweest dan had ik al lang een nieuwe gehaald. Maar weer 2x 30 minuten rijden is gewoon vervelend. As het donderdag nog niet opgelost is, dan gaat mijn man inderdaad terug naar de winkel om hem om te ruilen.
Als de babydump hier om de hoek was geweest dan had ik al lang een nieuwe gehaald. Maar weer 2x 30 minuten rijden is gewoon vervelend. As het donderdag nog niet opgelost is, dan gaat mijn man inderdaad terug naar de winkel om hem om te ruilen.
chipa- Prater
Nee hoor Chipa, ligt echt niet aan jou. Ik word hier doodmoe van. Ik doe mijn best een goed geformuleerde mail met klachten toe te sturen, en krijg dit soort reacties. Er word bij mij vaak niet eens ingegaan op de klachten en dingen die ik meld of vraag. Ook telefonisch word ik 1398393x doorverbonden en werkt dus ook niet. Heb er zelfs even nagedacht mijn rechtsbijstand ervoor in te zetten omdat ik er echt klaar mee was.
CCC- Ratel
De ontvangstbevestigings email is ook fraai
Wij verzoeken u vriendelijk om onze reactie af te wachten en geen vervolg e-mails te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen.
Vrees dus dat het weer een ritje babydump gaat worden
Wij verzoeken u vriendelijk om onze reactie af te wachten en geen vervolg e-mails te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen.
Vrees dus dat het weer een ritje babydump gaat worden
chipa- Prater
chococupcake schreef:Nee hoor Chipa, ligt echt niet aan jou. Ik word hier doodmoe van. Ik doe mijn best een goed geformuleerde mail met klachten toe te sturen, en krijg dit soort reacties. Er word bij mij vaak niet eens ingegaan op de klachten en dingen die ik meld of vraag. Ook telefonisch word ik 1398393x doorverbonden en werkt dus ook niet. Heb er zelfs even nagedacht mijn rechtsbijstand ervoor in te zetten omdat ik er echt klaar mee was.
Precies, aan nergens op in. Had uitgebreid gemaild wat er mis was. Ook een voorstel gedaan om een nieuwe op de sturen en dan de kapotte retour. Gewoon standaard mail terug. Grrr
chipa- Prater
Ja dat irriteert me echt heel erg, vooral omdat het bij de babykamer om veel dingen ging. De kinderwagen hetzelfde, elke keer bleken ze niet te begrijpen om welk kapje het ging. Ik heb foto's verstuurd, zoals het hoort te zijn en wat er nu vanaf is. Duidelijk omcirkelt, pijlen enz. vervolgens krijg ik een ander onderdeel toegestuurd, en ik heb toen een aantal keren als gevraagd is het niet beter naar de winkel te gaan, zodat de medewerkers het kunnen zien en hun cntact kunnen opnemen met jullie zodat het duidelijk is? Nee dat was geen optie. Vervolgens moet ik naar de winkel dat ding inleveren, kom ik daar om de kinderwagen in te leveren word hij daar gemaakt (overigens was ik erg blij hiermee, want scheelde me heen en weer rijden, parkeerkosten, tijd en energie). Vervolgens stuur ik van de week dus een mail, over het andere kapje en de zitting is het opeens standaardprocedure sinds 10 jaar ofzo dat je de kinderwagen gewoon inlevert en opstuurt. Nee, daarom was ik al 10 weken bezig de vorige keer. Goed... ik val in herhaling maar kan hier gewoon best boos over worden, zeker omdat ik van de week weer terug moet.chipa schreef:chococupcake schreef:Nee hoor Chipa, ligt echt niet aan jou. Ik word hier doodmoe van. Ik doe mijn best een goed geformuleerde mail met klachten toe te sturen, en krijg dit soort reacties. Er word bij mij vaak niet eens ingegaan op de klachten en dingen die ik meld of vraag. Ook telefonisch word ik 1398393x doorverbonden en werkt dus ook niet. Heb er zelfs even nagedacht mijn rechtsbijstand ervoor in te zetten omdat ik er echt klaar mee was.
Precies, aan nergens op in. Had uitgebreid gemaild wat er mis was. Ook een voorstel gedaan om een nieuwe op de sturen en dan de kapotte retour. Gewoon standaard mail terug. Grrr
CCC- Ratel
Je zou je klachten eens op klachtennet neer kunnen zetten. Misschien lossen ze het dan wel snel op. Echt heel vervelend voor je. Een kinderwagen die stuk is of een kamertje is toch iets wat je dagelijks gebruikt.
Laatst aangepast door chipa op ma 1 apr 2013 - 8:02; in totaal 3 keer bewerkt
chipa- Prater
Oeh thanx... Niet aan gedacht eigenlijk. Al had ik wel aan de koude douche van radar gedacht, maar zie mezelf niet echt op tv komen met zoiets
CCC- Ratel
Even dit topic uppen...
Wij zijn gisteren met de kapotte buggy terug gegaan.
Ik had gemaild dat we de bon kwijt waren maar nog wel het afschrift hadden. Dat bedrag was wel hoger omdat we ook een autostoel hadden gekocht en nog wat ander klein spul. In de mail die we terug kregen stond dat ik gewoon het afschrift mee moest nemen en ze dan in de winkel verder zouden kijken. We gewoon meteen een nieuwe buggy mee gekregen
Ik heb dus niks te klagen over de service. Zo kan het dus ook.
Wij zijn gisteren met de kapotte buggy terug gegaan.
Ik had gemaild dat we de bon kwijt waren maar nog wel het afschrift hadden. Dat bedrag was wel hoger omdat we ook een autostoel hadden gekocht en nog wat ander klein spul. In de mail die we terug kregen stond dat ik gewoon het afschrift mee moest nemen en ze dan in de winkel verder zouden kijken. We gewoon meteen een nieuwe buggy mee gekregen
Ik heb dus niks te klagen over de service. Zo kan het dus ook.
Gast- Gast
Dat is netjes, Sybella. Fijn dat je een nieuwe buggy hebt gekregen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
ik stond er ook wel van te kijken hoor. Had dit namelijk niet verwacht.
Ik dacht, met wat mazzel krijgen we een leenbuggy mee en dan kunnen we weken afwachten tot we weer iets horen.
Ik dacht, met wat mazzel krijgen we een leenbuggy mee en dan kunnen we weken afwachten tot we weer iets horen.
Gast- Gast
Als iets binnen een half jaar na aankoop stuk gaat, heb je hele sterke rechten als consument, maar dat weten veel mensen niet en bedrijven maken daar misbruik van. Jammer is dat.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
De buggy was bijna een jaar oud. Maar ik weet inderdaad wel dat veel winkels de regels aan hun laars lappen wat betreft garantie e.d.
Gast- Gast
Hier is het ondertussen ook opgelost, kinderwagen is naar de fabriek geweest en er is van alles vervangen omdat het niet goed was. Hij klapt nu alleen niet meer goed in en uit, dus daar even over bellen van de week. Wil even weten of ik zelf ergens wat van dat wd40 (?heet dat zo) tussen kan spuiten. Heb een vergoeding gekregen via een cadeaubon en een leenwagen.
CCC- Ratel
Ik zou er geen wd40 tussen spuiten want dat trekt stof en vuil aan. Dan klapt ie na een paar keer helemaal niet meer in. Aldus mijn vriend die met onze kinderwagen bezig is...
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Update op pagina 67.
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Update op pagina 67.
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: