Infacol
+16
Liadan
Sanne
Star007
Aimee
Charles
Printje
Maudy
CCC
Lejow
Kruidkoek
Pink!
Highway
tweeling
Sam
Jezzie
Caroow
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Infacol
+1, mocht er een volgende komen dan geef ik het direct vanaf de geboorte. Omdat het probiotica is kan dat ook gewoon preventief, helpt de darmflora op te bouwen.Printje schreef:Ypie schreef:Ik zweer bij ABC. Is best duur maar heeft hier fantastisch geholpen. Weet alleen niet hoe dat je dat moet geven met bv.
Hier hetzelfde, geweldig spul
Verder hielp fietsen met de beentjes hier soms, met het buikje tegen je onderarm dragen of massage deed ook wel wat.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Geen voeding weglaten hoor. Zo bedoelde ik het niet.
Maar iedereen moet doen wat hij denkt dat goed is. Hier wordt ook door vk's dat advies gegeven. Verschilt ook nogal per omgeving.
Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt en wat jullie mannetje het fijnst vindt.
Maar iedereen moet doen wat hij denkt dat goed is. Hier wordt ook door vk's dat advies gegeven. Verschilt ook nogal per omgeving.
Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt en wat jullie mannetje het fijnst vindt.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Vindt hij het niet fijn om tijdens de krampen op je onderarm te hangen?
Of de knietjes samen 'optrekken' en dan rondjes draaien?
Of inderdaad fietsen en zijn buikje masseren.
Of de knietjes samen 'optrekken' en dan rondjes draaien?
Of inderdaad fietsen en zijn buikje masseren.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
PapillonRose schreef:+1, mocht er een volgende komen dan geef ik het direct vanaf de geboorte. Omdat het probiotica is kan dat ook gewoon preventief, helpt de darmflora op te bouwen.Printje schreef:Ypie schreef:Ik zweer bij ABC. Is best duur maar heeft hier fantastisch geholpen. Weet alleen niet hoe dat je dat moet geven met bv.
Hier hetzelfde, geweldig spul
Verder hielp fietsen met de beentjes hier soms, met het buikje tegen je onderarm dragen of massage deed ook wel wat.
R had heel veel krampjes, ik hoorde veel goede dingen over abc poeder en ben bij n er meteen mee begonnen en dus nooit geen krampjes gehad.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou geen ABC pro biotica geven, bv beschermd de darmen ook, krampjes zijn vervelend maar ooit gaat dat over. Infacol hielp hier ook goed, ik gaf het niet al te vaak, hier waren de kraampjes met 3 weken voorbij.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happy, ABC kan geen kwaad dus waarom niet geven dan. Liever geen krampjes als wel vind ik. Krampjes kunnen tot ruim 12 weken duren, dan geef ik liever iets wat geen kwaad kan.
Printje- Lady Post-a-lot
Alles wat naast de BV wordt gegeven is bijvoeding en tast de natuurlijke darmflora aan. Wij hebben er ook heel bewust voor gekozen om niks te geven naast de bv. Op borstvoeding.com kun je wel tips vinden om krampjes te verminderen, de zoekfunctie daar doet het nu even niet, maar gisteravond heb ik wat gevonden onder 'koliek'
Gast- Gast
Highway schreef:Ik gaf het haar ook voor elke voeding, ook omdat je niet weet hoe veel zegaat drinken. Als het heel kort op elkaar zat, dan gaf ik het niet. Bij ons heeft infacol niet geholpen, cinababy wel. hopelijk helpt infacol bij jullie wel. Zo zielig die krampjes.
+1 Hier werkte cinababy uiteindelijk het beste voor haar
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Printje schreef:Happy, ABC kan geen kwaad dus waarom niet geven dan. Liever geen krampjes als wel vind ik. Krampjes kunnen tot ruim 12 weken duren, dan geef ik liever iets wat geen kwaad kan.
Nou inderdaad. Waarom zou je het niet geven?
In het geval van Rejoy is het een bewuste keuze om helemaal niks te geven. Maar ik zie niet in wat Infacol beter maakt dan ABC.
Rejoy, even oprechte interesse; Heeft H veel krampjes? En vind je het dan echt beter om het zo te laten ipv wat ervoor te geven? En in hoeverre test het de darmflora aan? Zijn daar artikelen over te lezen? Wij hebben bewust voor ABC gekozen omdat het lichaams eigen bacterien zijn.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
H. had niet extreem veel of weinig last van krampen. Ik heb wel ergens een artikel over de werking van de babydarmpjes, ik zal 'm zo even opzoeken. Er is er hier één aan het protesteren, haha.
Gast- Gast
hier wel een stukje over de darmflora bij baby's.
bv:
http://www.groenevrouw.nl/die-zes-maanden/
kv:
http://www.groenevrouw.nl/die-zes-maanden-flesvoeding/
bv:
http://www.groenevrouw.nl/die-zes-maanden/
kv:
http://www.groenevrouw.nl/die-zes-maanden-flesvoeding/
Gast- Gast
Ik bedoel het niet zo hard maar abc kost 25 euro, zou dus mijn keus niet zijn, bv kost niks en is in mijn ogen het beste voor de ontwikkeling van de darmpjes.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Ik bedoel het niet zo hard maar abc kost 25 euro, zou dus mijn keus niet zijn, bv kost niks en is in mijn ogen het beste voor de ontwikkeling van de darmpjes.
Daar heb je gelijk in, het is erg duur. Ik vatte het ook niet als hard op hoor maar volgens mij kan abc dus geen kwaad vandaar ik erop reageerde.
Printje- Lady Post-a-lot
Rejoy, het stuk wat je over KV plaatst ken ik. Dat is juist de rede dat wij voor ABC hebben gekozen en niet voor Infacol.
Daarom vroeg ik mij af waarom Happydobby geen ABC adviseerd maar wel Infacol. Ik ben het er namelijk mee eens dat BV beter is dan "bijvoeding", maar als je kindje er zo'n last van heeft dan zou ik op dat moment eerder kiezen voor een probioticum dan voor Infacol.
Overigens snapte ik dat je het niet hard bedoelde hoor Happydobby.
Daarom vroeg ik mij af waarom Happydobby geen ABC adviseerd maar wel Infacol. Ik ben het er namelijk mee eens dat BV beter is dan "bijvoeding", maar als je kindje er zo'n last van heeft dan zou ik op dat moment eerder kiezen voor een probioticum dan voor Infacol.
Overigens snapte ik dat je het niet hard bedoelde hoor Happydobby.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: