Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

+7
Marin
Penélope
Funk
Taeda
Sam
Jeanette
Flower_L
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk vr 29 maa 2013 - 20:22

Wij hebben toch besloten om te trouwen voordat de 2e baby komt aangezien alles dan goed geregeld is. We wilden dit doen op een dag dat het gratis is. Omdat we verder weinig tot niks te besteden hebben (vriend is aan het afstuderen, we leven van mijn 24 uurs baan) wilden we volgend jaar het feest doen en ons 'laten trouwen' door onze vaders als verrassing voor de gasten zeg maar.
Maar nu wil de partner van mijn schoonvader heel graag taart en lunch/diner verzorgen op die 'gratis' trouwdag. Veel ervaring bij dure restaurants en het is altijd chique en leuk/mooi.
Dat vinden we dan wel weer leuk Wink dus ik was aan het kijken voor een simpel positie trouwjurkje aangezien ik dan hoogzwanger ben.
Dit zijn de dingen die ik tot nu toe heb gevonden, ik vind ze wel leuk, er is er 1 van marktplaats bij (nieuw) hier in de buurt.
De rest zit max. rond de 90 euro. Ik vroeg me af of jullie nog meer tips hebben waar ik kan kijken of hoe ik onderstaande jurkjes kan combineren (ik vind mijn benen namelijk lelijk). Het liefst zou ik iets met V-hals willen en liefst ook met (kap) mouwtjes.

Deze is van marktplaats:

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Trouwjurkje



De rest heb ik online gevonden:
Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Article28680454


Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Kanto





Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Jurkjeq



Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Maxidress



Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Taeda vr 29 maa 2013 - 20:51

Ik vind die derde leuk, met dat kant!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk vr 29 maa 2013 - 20:57

Taeda schreef:Ik vind die derde leuk, met dat kant!

Ja, daar neig ik ook naar.
Ook omdat ik dat in mijn echte trouwjurk wel wil, met kant.. smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Flower_L vr 29 maa 2013 - 21:02

Taeda schreef:Ik vind die derde leuk, met dat kant!


Ja! Die is het leukst en meest geschikt naar mijn idee

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk vr 29 maa 2013 - 21:04

Ìk zou het dan ongeveer zo willen combineren, zullen veel mensen wel lelijk vinden maar ik hou ervan smile Dan wel kortere laarsjes denk ik en meer armbanden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  96cf967327bbcc222edecfd2faa89262
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk vr 29 maa 2013 - 21:08

Oh, wacht, jullie hoeven niet meer te zoeken. Ik heb gevonden wat ik zocht.. :O laughcry

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  0b89d9ee8a523adebcecb2dd35e6acde
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 21:10

Ik vind ook de derde het leukst. Die laatste, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Jeanette za 30 maa 2013 - 0:16

pippi schreef:Oh, wacht, jullie hoeven niet meer te zoeken. Ik heb gevonden wat ik zocht.. :O laughcry

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  0b89d9ee8a523adebcecb2dd35e6acde

lol!

Heel sexy.. afro
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 2:14

Jeanette schreef:
pippi schreef:Oh, wacht, jullie hoeven niet meer te zoeken. Ik heb gevonden wat ik zocht.. :O laughcry

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  0b89d9ee8a523adebcecb2dd35e6acde

lol!

Heel sexy.. afro

Leuk ook, die zwangersschapsstreep als accessoire!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk zo 31 maa 2013 - 3:36

Deze heb ik ook nog gevonden..

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Shop1772900.images.Jurk%20Cia%209Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Shop1772900.pictures.Dress%201300.4651%20ecru
Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  3143.4460a-150

Het leek mij leuk om te combineren met zoiets:

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  $(KGrHqN,!g0FC1yPYgseBQ9,r1m2o!~~60_84

Veel mensen zullen er niet van houden maar ik wil een beetje vintage/bohemian stijl. Met zo'n kleur (afzak)laarzen ook..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Sam zo 31 maa 2013 - 4:00

Mijn beste vriendin had zo'n leuke van kant.
Zal eens vragen waar ze die van had.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Taeda zo 31 maa 2013 - 5:08

De eerste en derde vind ik ook leuk, al vind ik de kanten uit je openingspost nog steeds het leukste.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk zo 31 maa 2013 - 5:13

Sam schreef:Mijn beste vriendin had zo'n leuke van kant.
Zal eens vragen waar ze die van had.

Thanks!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Penélope zo 31 maa 2013 - 8:24

Van de jurken in je openingspost vind ik nr 1 en 5 mooi!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 8:25

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Article28680454

Ik vind deze mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 8:30

Oh wat een ommezwaai Pippi, maar wel leuk! En zo kan je toch heel goed je bohemian look creeren! Ik vind dan iets met kant wel het leukste denk ik. Dat voelt dan toch nog beetje meer als trouwjurk en past goed bij je sfeerplaatje.

Deze misschien nog iets?

http://www.bellablumaternity.com/stephy-lace-ivory.html

http://www.bellablumaternity.com/ginger-lace-dress.html

http://www.bellablumaternity.com/2pimawego.html


Maar die laatste is wel heel duur nog.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk zo 31 maa 2013 - 8:33

Marin schreef:Oh wat een ommezwaai Pippi, maar wel leuk! En zo kan je toch heel goed je bohemian look creeren! Ik vind dan iets met kant wel het leukste denk ik. Dat voelt dan toch nog beetje meer als trouwjurk en past goed bij je sfeerplaatje.

Deze misschien nog iets?

http://www.bellablumaternity.com/stephy-lace-ivory.html

http://www.bellablumaternity.com/ginger-lace-dress.html

http://www.bellablumaternity.com/2pimawego.html


Maar die laatste is wel heel duur nog.

Klopt! Maar het feest zoals we het willen gaat nog wel door hoor! Alleen volgend jaar ofzo! smile
Ik vind de 2e wel leuk smile thanks!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 8:38

Ja ik houd niet zo van dat kant en zag juist dat jurkje met zo'n jasje die ze liet zien voor me Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 8:53

Pippa schreef:Ja ik houd niet zo van dat kant en zag juist dat jurkje met zo'n jasje die ze liet zien voor me Yes

Haha ja ik vond dat juist wel heel erg simpel en niet bruiloftachtig. Of althans, wel bruiloft achtig maar niet echt BRUIDS achtig, als je snapt wat ik bedoel :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk zo 31 maa 2013 - 9:03

Ik ga er een paar bestellen en dan even kijken wat mooi staat! smile
Tips blijven welkom (ook voor laarzen en jasjes)
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Aziraphale zo 31 maa 2013 - 21:48

http://www.lightinthebox.com/c/maternity-wedding-dresses_2713

Misschien staat hier nog iets tussen?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Sanne zo 31 maa 2013 - 22:07

Ik vind de kanten jurkjes ook erg leuk. Ik ben heel benieuwd hoe het staat in de combinatie die jij graag wil. Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar het klinkt best leuk.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Aziraphale zo 31 maa 2013 - 22:13

Ik vind de bohemian style trouwens wel erg leuk, maar de foto die jij plaatste vind ik niet echt bohemian. Vooral die laarzen niet.
Ik zou dan voor opengewerkte, halfhoge laarzen gaan of juist een soort halfhoge kiboots. En een bloemenkroon in je haar of een vilten hoed, lekker veel armbanden inderdaad en een lange ketting of meerdere kettingen. Dat leren hesje zou ik geloof ik niet doen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Funk zo 31 maa 2013 - 23:26

Aziraphale schreef:Ik vind de bohemian style trouwens wel erg leuk, maar de foto die jij plaatste vind ik niet echt bohemian. Vooral die laarzen niet.
Ik zou dan voor opengewerkte, halfhoge laarzen gaan of juist een soort halfhoge kiboots. En een bloemenkroon in je haar of een vilten hoed, lekker veel armbanden inderdaad en een lange ketting of meerdere kettingen. Dat leren hesje zou ik geloof ik niet doen.

Nee, klopt, het was ook niet zo'n goede foto. Het was bijna de enige zwangere die ik kon vinden die iets soortgelijks aanhad.

Ik bedoel meer dit:

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  5d06a9394d3b5d0ab1efa53b16a17871

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  9f3bcafa0e66cc70881038a4cf777cbcWie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  D491a1320c4dcc55ccf597877e444eac

Ik krijg het niet vastgelegd op 1 plaatje wat ik precies bedoel..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Linnepinnie ma 1 apr 2013 - 4:24

Hoihoi!
Ik heb een trouwjurk op Marktplaats staan die voor een hééél klein prijsje weg (€ 20!!) mag!
De jurk is van mijn moeder geweest en zij droeg deze toen ze zwanger was van mij. Hij is natuurlijk wel gedateerd, maar ik dacht ik kan het maar even in de groep gooien.
Hierbij de link: http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/trouwkleding-en-trouwaccessoires/m659066799-witte-trouwjurk-mathyro-mt-40-1x-gedragen-bijna-gratis.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
Groetjes
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk  Empty Re: Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum