Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie helpt me mee zoeken naar een horloge?

Ga naar beneden

Wie helpt me mee zoeken naar een horloge? Empty Wie helpt me mee zoeken naar een horloge?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 0:36

Ik mag van mijn vriend voor mijn verjaardag een horloge uitzoeken :cheering:

Probleem is alleen dat ik niet zo goed weet welke merken er momenteel zijn (terwijl ik jaren terug zelf in de horlogebranche gewerkt heb, haha). Ik wil het liefst een stalen horloge, beetje een armbandmodel. Horloges met een leren band vallen bij mij bij voorbaat al af omdat ik niet van strakzittende horloges hou en dat gewoon iet mooi staat op mijn pols.

De enige 'maar' is dat we het momenteel niet zo heel breed hebben, prijs is dus maximaal 50 euro. Dus de meeste merken vallen helaas wel een beetje af.

Wie helpt zoeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt me mee zoeken naar een horloge? Empty Re: Wie helpt me mee zoeken naar een horloge?

Bericht  Plien84 zo 4 nov 2012 - 0:45

Ik zou eens kijken naar een horloge van oozoo, ik vind ze erg mooi en betaalbaar

http://www.oozoo.nl/

http://www.oozoowatches.co.uk/

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt me mee zoeken naar een horloge? Empty Re: Wie helpt me mee zoeken naar een horloge?

Bericht  Plien84 ma 12 nov 2012 - 1:13

Heb je al een leuk horloge gekozen?

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt me mee zoeken naar een horloge? Empty Re: Wie helpt me mee zoeken naar een horloge?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:56

Ja ik heb er inmiddels een paar van Esprit gevonden die ik mooi vind en gepast heb, mijn vriend gaat er morgen eentje van kopen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt me mee zoeken naar een horloge? Empty Re: Wie helpt me mee zoeken naar een horloge?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum