Kraamcadeau met naam
+9
Annemie
Sophiee
Dora
slaatje
Pineco
Floor
kajaka88
Happydobby
Wennes
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kraamcadeau met naam
Vanmorgen belde mijn broer dat mijn neefje geboren is! Wow ik ben zo happy!!!
Nu wil ik een leuk kraamcadeau geven en dan geen knuffels, kleertjes, badcapes of dat soort dingen.
Ik zit eerder te denken aan iets met de naam of het geboortekaartje. Zoiets als een spaarpot, leuk boek, klok etc.
Hebben jullie nog leuke ideeën? En weten jullie waar het te koop is en wat het kost? Ik zag hier eerder een stoeltje van het geboortekaartje voorbij komen, dat lijkt me ook erg leuk.
Nu wil ik een leuk kraamcadeau geven en dan geen knuffels, kleertjes, badcapes of dat soort dingen.
Ik zit eerder te denken aan iets met de naam of het geboortekaartje. Zoiets als een spaarpot, leuk boek, klok etc.
Hebben jullie nog leuke ideeën? En weten jullie waar het te koop is en wat het kost? Ik zag hier eerder een stoeltje van het geboortekaartje voorbij komen, dat lijkt me ook erg leuk.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kraamcadeau met naam
Leesboekje waarin de naam voorkomt? Kapstokje met naam, Letters van de naam voor op de slaapkamerdeur. Of een lijst waarin het geboortekaartje kan, een foto van het kindje en het eerste setje kleren.
Gast- Gast
Wij kregen geboorteklompen en een doekje met zijn naam.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier was een stoeltje met het geboorte kaartje erop een groot succes. Hebben het aan mijn schoonzus en zwager gegeven en die waren er echt heel blij mee. Kostte volgens mij iets van 55 euro.
Mag ik hier eigenlijk een site plaatsen, bij wie ik het heb laten maken? Zij maakt namelijk nog meer veel meer dingen, met geboortekaartjes of naam. Anders laat maar weten of je het wilt weten, dan stuur ik wel een pm.
Mag ik hier eigenlijk een site plaatsen, bij wie ik het heb laten maken? Zij maakt namelijk nog meer veel meer dingen, met geboortekaartjes of naam. Anders laat maar weten of je het wilt weten, dan stuur ik wel een pm.
Laatst aangepast door kajaka88 op do 28 maa 2013 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Hebben jullie ook de sites waar het besteld kan worden?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Je hebt pm
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Wij hebben een besteksetje met zijn naam (gekregen met zijn doop) en met de geboorte kregen we een leesboek van woezel met zijn naam erin.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wij hebben bij de eerste van mijn nicht een kist met het geboortekaartje erop gekregen, echt heel mooi! Eerst gebruikten we hem in de woonkamer voor speelgoed, inmiddels staat de kist op haar kamertje en zitten er boeken in. Ik kan me zo voorstellen dat ik er ooit een kist vol herinneringen van maak voor haar, het is echt iets blijvends vind ik. Ik weet helaas niet waar deze vandaan komt, net nog even gekeken, maar er staat geen website of zo op. Volgens mij had mijn nicht hem door een collega laten maken.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Wij hebben van vrienden het geboortekaartje ingelijst gekregen, een houten treintje met zijn naam, een geboortebordje en mokje met zijn naam en geboortedatum en een leuke, met de hand geschilderde tekening erop, en ik heb laatste voor mijn man bij een site een shirtje besteld waarop staat: M. papa. Ook hebben wij nog een mutsje met zijn naam erop gekregen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Bij de Hema online kun je dingen bestellen met de naam erop. Zoals lakentjes, badcapes etc etc
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
We hebben een speelgoedkist met naam, boekje met Elmo met naam in het verhaal, zelfgeschilderde kleerhanger met naam, tutpopje met naam, letters voor op haar kamer en een stoeltje met haar geboortekaartje erop gekregen. Het allerleukst met naam was toch wel het zilveren armbandje met bedel van haar peetoom. Maar weet niet of dat voor een jongetje ook zo leuk is?!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Personalgifts.nl hebben ze ook leuke dingen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Koterkado.nl
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Simplycolors heeft ook leuke dingen.
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Wij hebben trouwens ook een spiegel met daarop het geboortekaartje
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wennes, gefeliciteerd met je neefje!
Wij hadden geboorteklompjes: http://www.mijneersteklompjes.nl/
Boek met haar naam: http://www.familyproductions.nl/digi_boeken/GG/groot_geluksboek.php
En zelf ooit een stoeltje kado gegegeven: http://www.kleinidee.nl/
Wij hadden geboorteklompjes: http://www.mijneersteklompjes.nl/
Boek met haar naam: http://www.familyproductions.nl/digi_boeken/GG/groot_geluksboek.php
En zelf ooit een stoeltje kado gegegeven: http://www.kleinidee.nl/
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Wat ik erg leuk vond was een besteksetje van nijntje met haar naam, van mijn broertje gekregen. En een kapstokje met haar naam, die had de opa van mijn vriendin zelf gemaakt.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kraamcadeau
» Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
» Kraamcadeau
» Kraamcadeau
» kraamcadeau
» Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
» Kraamcadeau
» Kraamcadeau
» kraamcadeau
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: