Oooh ik heb zo'n zin in...
+40
studiebol
Parel
Saga
ijsjemeisje
Lady4
Starla
Caroow
Rush
Shisha
Poubelle
Alex
Middleme
Kowalski
Lot
Toet
Cow
Fortissimo
Blond
Cato
Kaboutertje
Zonnetje
SoGood
Rouxxxe
Carra
mzcharlotte
Twellie
ExpressoB
CCC
Punk'd
Burn
Parisienne
June
Snirp
Feline
Exogenesis
Sarah1985
Oasis
Jeanette
Juliette
Bliss
44 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Oooh ik heb zo'n zin in...
Inderdaad, gewoon de warmte van het zonnetje. Ik hoef niet veel, ik ben snel gelukkig.
Verder kijk ik uit naar een moeder-zusdag zaterdag samen met een chique high tea, het paasontbijt met mijn lief, paasgourmetten met familie en verder gewoon chillen en genieten. Oja, en een sushidate met vriendinnen! Ook ga ik nog flink ouderwets stappen met een andere vriendin dit weekend.
Verder kijk ik uit naar een moeder-zusdag zaterdag samen met een chique high tea, het paasontbijt met mijn lief, paasgourmetten met familie en verder gewoon chillen en genieten. Oja, en een sushidate met vriendinnen! Ook ga ik nog flink ouderwets stappen met een andere vriendin dit weekend.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ook in zon en warmte! En in het komende paasweekend.
En natuurlijk in onze bruiloft en huwelijksreis in juli!
En natuurlijk in onze bruiloft en huwelijksreis in juli!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nu al heel tevreden met de zon in combinatie met een fijne temperatuur. Ben dit weer echt spuugzat.
Gast- Gast
Mag ik even...?
Ik heb zin in :
Zon
Chips en andere lekkere dingen
Bubbletea
Geld uitgeven
Met mijn vriend knuffelen
Pasen
Ik heb zin in :
Zon
Chips en andere lekkere dingen
Bubbletea
Geld uitgeven
Met mijn vriend knuffelen
Pasen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Indigo schreef:Vrijdag 17:00 uur, dan start het lange weekend! En dan lekker op weg naar huis de Coen en Sander show luisteren met Paultje Pils
!
Jaa dan is het weekend echt begonnen.
Ik heb zin in eind april , 5 dagen naar Madrid met een vriendin.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb ook zin in dit weekend! Vrijdagavond worden mijn wenkbrauwen weer geëpileerd en geharst, zaterdag high tea met mijn moeder, zondag paaslunch met mijn ouders, en maandag paasbrunch met de rest van de familie.
En verder zag ik dat de temperaturen weer gingen stijgen (volgens de weersverwachting van de komende 14 dagen van weeronline), dus daar ben ik heel blij mee!
En verder zag ik dat de temperaturen weer gingen stijgen (volgens de weersverwachting van de komende 14 dagen van weeronline), dus daar ben ik heel blij mee!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook zin in zomer. Zwembadje in de tuin, 's avonds lekker bbq-en met zijn allen. Als de kinderen op bed liggen nog lekker buiten met vuurkorf aan en een wijntje!
Gast- Gast
Zomer, warmte, shoppen, zonnen, wijn, koffie, chocola, ijs, fietsen, wandelen, strand, bikini, zwembad, shoppen, shoppen, shoppen, shoppen, zomer, zon, warmte, shoppen, shoppen, shoppen, zon, zomer, warmte, shoppen.
O ja, en in shoppen.
O ja, en in shoppen.
Gast- Gast
Ik heb zin in de eerste lekkere zomeravond op balkon met een witbiertje!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wij kunnen dit jaar ws eindelijk écht op vakantie.
Afgelopen 3 jr is dit niet gelukt ivm gezeur met zijn ex (ze hebben ook 2 kinderen) en nu lijkt het wel te lukken.
We hebben al een bestemming en appartement op het oog en gaan vlgd week boeken als we antwoord hebben mbt vakantieregeling.
Ben er zóóóóóóóóó aan toe!!!!!
En de zon, terrasje, biertje, de geur van de zomer
Afgelopen 3 jr is dit niet gelukt ivm gezeur met zijn ex (ze hebben ook 2 kinderen) en nu lijkt het wel te lukken.
We hebben al een bestemming en appartement op het oog en gaan vlgd week boeken als we antwoord hebben mbt vakantieregeling.
Ben er zóóóóóóóóó aan toe!!!!!
En de zon, terrasje, biertje, de geur van de zomer
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Hetzelfde als jou Bliss! Zon, gras, drankje, goeie muziek, dansen.. Festvial Heerlijk, daar kijk ik de hele winter al naar uit.
Verder ook in dit weekend. Vanavond komen er twee vriendinnen eten & wijntjes drinken en daarna gaan we de stad in.
Morgen ga ik op tijd naar huis, even op de koffie bij een vriendin daarna leren (oke dat is minder leuk) en 's avonds trainen & de kroeg in.
Zaterdag ga ik eerst heel veel boodschappen doen, 's avonds koken voor twee vriendinnen, eten & wijntjes drinken. Misschien heb ik daarna nog een date.
Zondag ga ik eerst thuis gourmetten met ouders, zus & vriend en 's avonds naar een electro/dubstep/trap feestje in Tilburg en maandag voetballen & werken.
Verder ook in dit weekend. Vanavond komen er twee vriendinnen eten & wijntjes drinken en daarna gaan we de stad in.
Morgen ga ik op tijd naar huis, even op de koffie bij een vriendin daarna leren (oke dat is minder leuk) en 's avonds trainen & de kroeg in.
Zaterdag ga ik eerst heel veel boodschappen doen, 's avonds koken voor twee vriendinnen, eten & wijntjes drinken. Misschien heb ik daarna nog een date.
Zondag ga ik eerst thuis gourmetten met ouders, zus & vriend en 's avonds naar een electro/dubstep/trap feestje in Tilburg en maandag voetballen & werken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Bliss schreef:Daar heb je Paultje Paultje Pils, jaaaaalalalaIndigo schreef:Vrijdag 17:00 uur, dan start het lange weekend! En dan lekker op weg naar huis de Coen en Sander show luisteren met Paultje Pils
HET IS WEEEEEEEEKEEEEEND!!!
Oh nee, nog niet.
Gast- Gast
Haha, nog 2 dagen! Ik vind dat ook altijd heel leuk om te horen, alsof het dan pas echt begint .
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Zon en warmte Bier op het terras, liggen in het park, festivals
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Zon, zee, strand, zomer.
Maar veruit met stip op 1 dit jaar: de oplevering van ons huis en het gaan samenwonen met vriend!
(en op den duur: trouwen en kinderen)
Maar veruit met stip op 1 dit jaar: de oplevering van ons huis en het gaan samenwonen met vriend!
(en op den duur: trouwen en kinderen)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Stof schreef:Zomer, warmte, shoppen, zonnen, wijn, koffie, chocola, ijs, fietsen, wandelen, strand, bikini, zwembad, shoppen, shoppen, shoppen, shoppen, zomer, zon, warmte, shoppen, shoppen, shoppen, zon, zomer, warmte, shoppen.
O ja, en in shoppen.
Zullen we samen gaan shoppen? Bijna kinderbijslag ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb zin in sorbetijs. Van dat luchtige, fruitige spul. Liefst perensmaak
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb zin in zaterdag, dan ga ik pannenkoeken eten met m'n neefje, en in zondag want dan maalt m'n moeder de lekkerste paasbrunch ever, en maandag ga ik paasontbijten op m'n 2e werk en daarna gaan we met z'n allen de stad in en dansen en drinken. En ik heb het allermeeste zin in m'n trip naar New York!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Alex schreef:Stof schreef:Zomer, warmte, shoppen, zonnen, wijn, koffie, chocola, ijs, fietsen, wandelen, strand, bikini, zwembad, shoppen, shoppen, shoppen, shoppen, zomer, zon, warmte, shoppen, shoppen, shoppen, zon, zomer, warmte, shoppen.
O ja, en in shoppen.
Zullen we samen gaan shoppen? Bijna kinderbijslag ...
Gast- Gast
Nog maar 6,5 uur en dan is het lang WEEEKEND! Daar heb ik zoveel zin in hahaha
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik heb zin in:
- Warm weer. Lekker naar buiten, Op het terras zitten met een wijntje, Bbq met vrienden, het niet koud hebben en gewoon naar buiten kunnen lopen zonder mij helemaal in te hoeven pakken.
- Verlof. Nog maar 3 weken werken!
- Eind mei/begin juni als onze zoon wordt geboren.
- En ook shoppen.
- Warm weer. Lekker naar buiten, Op het terras zitten met een wijntje, Bbq met vrienden, het niet koud hebben en gewoon naar buiten kunnen lopen zonder mij helemaal in te hoeven pakken.
- Verlof. Nog maar 3 weken werken!
- Eind mei/begin juni als onze zoon wordt geboren.
- En ook shoppen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
+1Indigo schreef:Nog maar 6,5 uur en dan is het lang WEEEKEND! Daar heb ik zoveel zin in hahaha
En dan 3 dagen werken en dan alweer lang weekend voor mij! Heerlijk eens!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:+1Indigo schreef:Nog maar 6,5 uur en dan is het lang WEEEKEND! Daar heb ik zoveel zin in hahaha
En dan 3 dagen werken en dan alweer lang weekend voor mij! Heerlijk eens!
Voor mij ook!!! jaaaah hahaha
Ik geniet al bij de gedachte
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Hahaha. Heerlijk! Ik kijk er ook echt naar uit.
Uitslapen en niks doen!
Uitslapen en niks doen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: