Bruno Banani, gratis proefmonster.
+5
Gizmo
juffie001
Lejow
Lynn_
Kqip
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bruno Banani, gratis proefmonster.
Hopelijk rook het luchtje daar niet naar Lejow, dan is het helemaal een dubbele domper
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zero schreef:Brennuss schreef:Zero schreef:Waarom ga je dan niet gewoon naar de Douglas of zo en test je daar het luchtje?
Ik snap nooit zo goed dat mensen moeite gaan doen voor een proefmonster, alleen omdat het gratis is, en dan nog klagen ook. In zo'n parfumwinkel weet je meteen waar je aan toe bent en of je het luchtje wil kopen of niet.
Dit heeft niet echt te maken met gratis proefmonsters, maar een parfum die je uit het flesje ruikt, ruikt na verloop van tijd (heeft te maken met de top, basis en hartnoten) anders. Net zoals een parfum weer anders ruikt op huid. Daarom is zo'n proefdoekje wel heel handig omdat je hem dan kunt dragen en na een tijdje kunt bepalen of hij inderdaad lekker is. De topnoten kunnen namelijk heel anders ruiken dan de basis en de hartnoten.
Lol daar snap ik helemaal niks van :p ik draag parfum niet op een doekje of op noten maar op mijn huid...
Volgens mij zit zo'n doekje dan in een dichte verpakking, waardoor het niet kan veranderen qua geur zoals een openstaande fles. Met het doekje parfumeer je dan je huid.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Brennuss schreef:Oh, CL. Dat is altijd zo. Doe niet zo stom.
Gaat een beetje ver he om mij stom te noemen. Ik heb het nooit eerder besteld zoals ik al zei dua kon ik dat niet weten. Ja ik weet ook wel dat glas stuk kan gaan, maar dan had het ook in plastic gekund! Enne als je parfum online besteld krijg je het ook gewoon in het flesje dus!
Als je even goed leest vind ik dat je stom doet. Niet dat je stom bent.
Gast- Gast
Zero schreef:Brennuss schreef:Zero schreef:Waarom ga je dan niet gewoon naar de Douglas of zo en test je daar het luchtje?
Ik snap nooit zo goed dat mensen moeite gaan doen voor een proefmonster, alleen omdat het gratis is, en dan nog klagen ook. In zo'n parfumwinkel weet je meteen waar je aan toe bent en of je het luchtje wil kopen of niet.
Dit heeft niet echt te maken met gratis proefmonsters, maar een parfum die je uit het flesje ruikt, ruikt na verloop van tijd (heeft te maken met de top, basis en hartnoten) anders. Net zoals een parfum weer anders ruikt op huid. Daarom is zo'n proefdoekje wel heel handig omdat je hem dan kunt dragen en na een tijdje kunt bepalen of hij inderdaad lekker is. De topnoten kunnen namelijk heel anders ruiken dan de basis en de hartnoten.
Lol daar snap ik helemaal niks van :p ik draag parfum niet op een doekje of op noten maar op mijn huid...
Hahah, Aan je reactie te zien heb je het inderdaad niet goed begrepen. De 'noten' in een parfum zijn zeg maar de ingredienten, die voor de geur zorgen bijvoorbeeld, vanille, sandelhout, citroen, patchoeli en ga zo maar door. De topnoten is de geur die je als eerste ruikt vlak nadat je de parfum hebt opgespoten. Na ongeveer een half uur ruik je de basisnoten, en na ongeveer twee uur dragen van de parfum ruik je de hartnoten. Soms kunnen de topnoten heel anders ruiken dan de hartnoten. Daarom is het verstandig om een parfum eerst te dragen en daarna te kopen want hij kan heel anders uitpakken dan je in eerste instantie misschien dacht (rook).
Gast- Gast
juffie001 schreef:ik heb me altijd voor genomen niet op jou te reageren maar ik moet even kwijt dat ik erg hard in mn vuistje aan het gniffelen ben.
Echt waar, jeetjemina wat een persoon ben jij zeg!
+1 Echt de gedachtengang kan ik niet volgen...
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Brennuss schreef:Zero schreef:Brennuss schreef:Zero schreef:Waarom ga je dan niet gewoon naar de Douglas of zo en test je daar het luchtje?
Hahah, Aan je reactie te zien heb je het inderdaad niet goed begrepen. De 'noten' in een parfum zijn zeg maar de ingredienten, die voor de geur zorgen bijvoorbeeld, vanille, sandelhout, citroen, patchoeli en ga zo maar door. De topnoten is de geur die je als eerste ruikt vlak nadat je de parfum hebt opgespoten. Na ongeveer een half uur ruik je de basisnoten, en na ongeveer twee uur dragen van de parfum ruik je de hartnoten. Soms kunnen de topnoten heel anders ruiken dan de hartnoten. Daarom is het verstandig om een parfum eerst te dragen en daarna te kopen want hij kan heel anders uitpakken dan je in eerste instantie misschien dacht (rook).
Daar denk ik echt serieus nooit bij na, maar wat dat betreft ben ik ook net een kerel ik ruik na 2 uur geen verschil (als ik me überhaupt nog bewust ben van mijn luchtje)
Gast- Gast
Even serieus. Als ik een proefverpakking van iets aanvraag, dan ga ik er vanuit dat dit een kleine verpakking is en dan meestal in een plastic zakje. Ik snap dan ook niet dat als je een proefverpakking aanvraagt via inet, dat je verwacht dat ze je een flesje gaan opsturen. Maar misschien kom ik net onder een steen vandaan gekropen?
Hoe moet ik dan reageren als ik een proefmonster parfum krijg waar een raar stokje inzit wat ik in mijn hals moet smeren? Hou maar? Ik wil een spuitflesje en anders niet?
Hoe moet ik dan reageren als ik een proefmonster parfum krijg waar een raar stokje inzit wat ik in mijn hals moet smeren? Hou maar? Ik wil een spuitflesje en anders niet?
Gast- Gast
Zucht.. Je kan de naam wel veranderen, maar heel de attitude.. (Nederlans uitspreken graag; a-tie-tude, vind ik véél cooler klinken dan 't engels) blijft 't zelfde; zeikerig, egocentrisch en arrogant. BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Gast- Gast
Trisha schreef:Zucht.. Je kan de naam wel veranderen, maar heel de attitude.. (Nederlans uitspreken graag; a-tie-tude, vind ik véél cooler klinken dan 't engels) blijft 't zelfde; zeikerig, egocentrisch en arrogant. BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
dat past wel heel goed bij je afbeelding.
Gast- Gast
Dromertje schreef:Trisha schreef:Zucht.. Je kan de naam wel veranderen, maar heel de attitude.. (Nederlans uitspreken graag; a-tie-tude, vind ik véél cooler klinken dan 't engels) blijft 't zelfde; zeikerig, egocentrisch en arrogant. BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Scherp was ik, zo in de nacht?
Gast- Gast
Trisha schreef:Dromertje schreef:Trisha schreef:Zucht.. Je kan de naam wel veranderen, maar heel de attitude.. (Nederlans uitspreken graag; a-tie-tude, vind ik véél cooler klinken dan 't engels) blijft 't zelfde; zeikerig, egocentrisch en arrogant. BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Scherp was ik, zo in de nacht?
dat dan weer wel ja.
Gast- Gast
Reva schreef:Ondankbaar ding. Spoel het lekker door de plee.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Megara schreef:En ik maar denken dat hier een tip in stond, niet dus. Zulke dingen zitten inderdaad altijd in een zakje, op een kaartje etc.
Ja, dat dacht ik ook.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» grenade bruno mars gezongen door vrouw
» Gratis af te halen
» gratis parkeren A'dam?
» Identiteitskaart gratis
» Gratis webdesign