gratis parkeren A'dam?
+4
Carra
Tabbert
Marsy28
PeperMunt
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
gratis parkeren A'dam?
Wie van de Amsterdamse meiden weet of je bij Diemen zuid nog gratis kunt parkeren. Ik hoorde dat er per juni iets veranderd was, vandaar. Ik kom uit Leiden rijden en moet 'even' een tussenstop in Amsterdam maken voor een kop koffie, voordat ik verder de afsluitdijk op ga.. Dus wie heeft er tips?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Re: gratis parkeren A'dam?
Ik weet niet of je in diemen zuid gratis kan parkeren. In amsterdam noord sowieso wel.
Dan kan je de pond naar het centrum pakken
Dan kan je de pond naar het centrum pakken
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
En waar dan precies in A'dam noord Pepermunt?
Marsy28- Prater
Ik weet niet hoe lang je in Amsterdam blijft (niet zo lang maak ik uit je verhaal op) maar anders zou ik gewoon in de stad parkeren. Anders ben je meer tijd en geld kwijt aan heen en weer reizen dan dat het je zou kosten als je even een uurtje parkeert.
Gast- Gast
Uhm, juist Harrison haha..
Ik ben een Fries en het zegt me absoluut niks, behalve dan dat het allemaal geld kost. De vraag is dan dus ook: waar kost het GEEN geld
Dat laatste heb je natuurlijk een goed punt! Ik ben alleen niet zo'n held met rijden in de 'grote stad'. Dus ik had bedacht dat als ik beetje buiten de stad zou zijn, ik de tram of metro pak en dan weer lekker makkelijk verder kan rijden, dit een goed idee zou zijn. Maar ik kan altijd kijken hoe ver ik kom, parkeergarage aandoen en vanuit daar mijn weg zoeken naar het centrum natuurlijk.. Thanks, je hebt wel gelijk (het is max 3 uurtjes)
Ik ben een Fries en het zegt me absoluut niks, behalve dan dat het allemaal geld kost. De vraag is dan dus ook: waar kost het GEEN geld
Dat laatste heb je natuurlijk een goed punt! Ik ben alleen niet zo'n held met rijden in de 'grote stad'. Dus ik had bedacht dat als ik beetje buiten de stad zou zijn, ik de tram of metro pak en dan weer lekker makkelijk verder kan rijden, dit een goed idee zou zijn. Maar ik kan altijd kijken hoe ver ik kom, parkeergarage aandoen en vanuit daar mijn weg zoeken naar het centrum natuurlijk.. Thanks, je hebt wel gelijk (het is max 3 uurtjes)
Marsy28- Prater
Wat ik dan zou doen: aan de Marnixstraat zit een Q-park, die is vanaf de ring echt prima te bereiken zonder vervelende typische grote stad problemen. Daar gaan ook een hoop trams dus mocht je nog een stukje met de tram willen kan dat ook prima!
Gast- Gast
Amsterdam Noord is ook makkelijk. Ook makkelijk te bereiken vanaf de ring en je zit al aan de goede kant richting de afsluitdijk
Je kan parkeren bij het Buiksloterwegveer vanaf daar gaat elke 10 minuten een pont naar centraal station.
Je kan parkeren bij het Buiksloterwegveer vanaf daar gaat elke 10 minuten een pont naar centraal station.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Bij de verschillende P+R, zoals t Olympisch stadion enzo, betaal je een klein bedrag en krijg je een retourkaartje voor t openbaar vervoer erbij. Helemaal makkelijk.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:Bij de verschillende P+R, zoals t Olympisch stadion enzo, betaal je een klein bedrag en krijg je een retourkaartje voor t openbaar vervoer erbij. Helemaal makkelijk.
Klopt, dan betaal je € 6,- en kan je de hele dag parkeren en gratis met openbaar vervoer.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Marsy28 schreef:Uhm, juist Harrison haha..
Ik denk dat je van de andere kant komt, maar je zou ook naar de P+R in Muiden kunnen gaan of naar een andere P+R waar het OV de stad in gaat (en weer terug).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Harrison schreef:Wat ik dan zou doen: aan de Marnixstraat zit een Q-park, die is vanaf de ring echt prima te bereiken zonder vervelende typische grote stad problemen. Daar gaan ook een hoop trams dus mocht je nog een stukje met de tram willen kan dat ook prima!
Toch vind ik dacht allemaal nog steeds belachelijk duur hoor. Maar als het maar voor een uurtje is zou ik dat wel doen, is het voor 2 uur dan is het al snel voordeliger om toch een P+R te pakken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Je kunt m ook bij de Mc Donalds bij Spaklerweg neerzetten, stukje lopen naar de metro van Spaklerweg of nog iets verder dan ben je al bij Amstelstation en met een paar haltes zit je dan bij Waterlooplein, Nieuwmarkt of CS.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Mocht je toch nog naar Diemen Zuid willen, het is daar nog gewoon gratis hoor!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Thanks! Genoeg opties dus kom er vast wel uit!
Marsy28- Prater
Als ik naar Amsterdam oost moet, waar kan ik dan het beste m'n auto kwijt? (gratis) en bij voorkeur met 1 tram, bus of metro
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
AM, dan kun je het beste in Diemen ergens in de buurt van lijn 9 parkeren waar het nog wel gratis is (ik dacht bij het zwembad in de buurt). Lijn 9 gaat vervolgens van diemen door oost naar de stad. Maar het hangt er wel vanaf waar je in oost moet zijn ook hoor.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:AM, dan kun je het beste in Diemen ergens in de buurt van lijn 9 parkeren waar het nog wel gratis is (ik dacht bij het zwembad in de buurt). Lijn 9 gaat vervolgens van diemen door oost naar de stad. Maar het hangt er wel vanaf waar je in oost moet zijn ook hoor.
Ol.vg ziekenhuis moet ik zijn. Daar werk ik en ga vanaf volgend jaar ook af en toe weekend diensten draaien. Maar parkeren op straat is daar zo duur. Op zaterdag ochtend half 8 beginnen red ik helaas niet met de trein.
Maar Diemen bij het zwembad, als je toevallig een straatnaam hebt zou dat super zijn!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» parkeren schiphol
» Parkeren Antwerpen
» Parkeren op Schiphol
» Parkeren Den Haag
» Parkeren Maastricht
» Parkeren Antwerpen
» Parkeren op Schiphol