Bruno Banani, gratis proefmonster.
+5
Gizmo
juffie001
Lejow
Lynn_
Kqip
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bruno Banani, gratis proefmonster.
Nou ik heb het binnen hoor, een hele grote fles .
Het is geen een monstertje in zo buisje wat ik dacht te krijgen, maar 7 ml in een zakje!
Lekker handig, maar niet heus. Nou dat weet ik ook weer die hoef ik niet meer gratis aan te vragen. Snap dus het hele op = op ook niet omdat ze er genoeg kunnen maken, want zoveel gedoe is het niet.
Wie viel het ook tegen?
Het is geen een monstertje in zo buisje wat ik dacht te krijgen, maar 7 ml in een zakje!
Lekker handig, maar niet heus. Nou dat weet ik ook weer die hoef ik niet meer gratis aan te vragen. Snap dus het hele op = op ook niet omdat ze er genoeg kunnen maken, want zoveel gedoe is het niet.
Wie viel het ook tegen?
Gast- Gast
Re: Bruno Banani, gratis proefmonster.
Dat is altijd zo, dat krijg je vaak op zo`n kaart thuisgestuurd..
Gast- Gast
Oh, CL. Dat is altijd zo. Doe niet zo stom.
Laatst aangepast door Brennuss op za 19 feb 2011 - 7:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Ondankbaar ding. Spoel het lekker door de plee.
Daar is niks ondankbaar aan hoor. Ik heb het toch zelf aangevraagd en heb dat nooit gedaan dus ik verwachtte een flesje............................excuse me!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Reva schreef:Ondankbaar ding. Spoel het lekker door de plee.
Daar is niks ondankbaar aan hoor. Ik heb het toch zelf aangevraagd en heb dat nooit gedaan dus ik verwachtte een flesje............................excuse me!
Die flesjes worden nooit opgestuurd, omdat ze van glas zijn. Die kunnen kapot gaan.
Gast- Gast
Ik met m'n naieve hoofd dacht nog dat je een gratis proefmonster wilde weggeven. Zonde van m'n muisklik, dit topic
Gast- Gast
Nja als het de 1e keer is dat je zoiets aanvraagt kan ik me voorstellen dat het misschien wat tegenvalt.. weet je dat ook weer voor de volgende keer toch!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Waarom ga je dan niet gewoon naar de Douglas of zo en test je daar het luchtje?
Ik snap nooit zo goed dat mensen moeite gaan doen voor een proefmonster, alleen omdat het gratis is, en dan nog klagen ook. In zo'n parfumwinkel weet je meteen waar je aan toe bent en of je het luchtje wil kopen of niet.
Ik snap nooit zo goed dat mensen moeite gaan doen voor een proefmonster, alleen omdat het gratis is, en dan nog klagen ook. In zo'n parfumwinkel weet je meteen waar je aan toe bent en of je het luchtje wil kopen of niet.
Gast- Gast
Zero schreef:Waarom ga je dan niet gewoon naar de Douglas of zo en test je daar het luchtje?
Dit heeft niet echt te maken met gratis proefmonsters, maar een parfum die je uit het flesje ruikt, ruikt na verloop van tijd (heeft te maken met de top, basis en hartnoten) anders. Net zoals een parfum weer anders ruikt op huid. Daarom is zo'n proefdoekje wel heel handig omdat je hem dan kunt dragen en na een tijdje kunt bepalen of hij inderdaad lekker is. De topnoten kunnen namelijk heel anders ruiken dan de basis en de hartnoten.
Gast- Gast
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn god zeg, je vind ook werkelijk op ALLES iets om over te zeiken..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht werkelijk dat dit een positief topic was. Viel me dat even tegen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik dacht werkelijk dat dit een positief topic was. Viel me dat even tegen.
Is dat even blij maken met een dode mus
Lejow- Lady Post-a-lot
ik heb me altijd voor genomen niet op jou te reageren maar ik moet even kwijt dat ik erg hard in mn vuistje aan het gniffelen ben.
Echt waar, jeetjemina wat een persoon ben jij zeg!
Echt waar, jeetjemina wat een persoon ben jij zeg!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Ik heb in een ver verleden ooit 1 keer op haar gereageerd en dat heb ik geweten.juffie001 schreef:ik heb me altijd voor genomen niet op jou te reageren !
Gast- Gast
En ik maar denken dat hier een tip in stond, niet dus. Zulke dingen zitten inderdaad altijd in een zakje, op een kaartje etc.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik heb in een ver verleden ooit 1 keer op haar gereageerd en dat heb ik geweten.juffie001 schreef:ik heb me altijd voor genomen niet op jou te reageren !
hahaha ik wacht t af
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Brennuss schreef:Oh, CL. Dat is altijd zo. Doe niet zo stom.
Gaat een beetje ver he om mij stom te noemen. Ik heb het nooit eerder besteld zoals ik al zei dua kon ik dat niet weten. Ja ik weet ook wel dat glas stuk kan gaan, maar dan had het ook in plastic gekund! Enne als je parfum online besteld krijg je het ook gewoon in het flesje dus!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Brennuss schreef:Oh, CL. Dat is altijd zo. Doe niet zo stom.
Gaat een beetje ver he om mij stom te noemen. Ik heb het nooit eerder besteld zoals ik al zei dua kon ik dat niet weten. Ja ik weet ook wel dat glas stuk kan gaan, maar dan had het ook in plastic gekund! Enne als je parfum online besteld krijg je het ook gewoon in het flesje dus!
Een koe is geen mus.
En je bent niet stom, je doet stom.
Lejow- Lady Post-a-lot
Kqip schreef:Nja als het de 1e keer is dat je zoiets aanvraagt kan ik me voorstellen dat het misschien wat tegenvalt.. weet je dat ook weer voor de volgende keer toch!
Idd
Zero, ik dacht laat ik het eens proberen.
Brenuss, het is geen doekje, maar echt een btje parfum dus in vloeibare vorm.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Brennuss schreef:Oh, CL. Dat is altijd zo. Doe niet zo stom.
Ze zegt niet dat je stom bent, maar stom doet. Groot verschil.
Ja duhhh, dan zit het wel in een flesje. Dan betaal je er ook gewoon verzendkosten voor. Logisch dat ze proefmonsters in zakjes doen, veel goedkoper en makkelijker te verzenden.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
CL, wat jammer eigenlijk dat je overal eigenlijk altijd alleen maar het negatieve in ziet.
Met dit parfum meteen over het flesje. Maar hoe is het geurtje zelf eigenlijk?
Je andere topic over die verwarmingsmonteur. Je kan zijn opmerkingen ook van een andere kant bekijken. Dat hij juist voor je hondje dacht, dat die het fijner zou vinden om los te lopen. Je reageert zo bot. Waarom niet even 1 tel langer denken voordat je iemand of iets afbekt....
Probeer dingen eens van een positievere kant te zien.
Met dit parfum meteen over het flesje. Maar hoe is het geurtje zelf eigenlijk?
Je andere topic over die verwarmingsmonteur. Je kan zijn opmerkingen ook van een andere kant bekijken. Dat hij juist voor je hondje dacht, dat die het fijner zou vinden om los te lopen. Je reageert zo bot. Waarom niet even 1 tel langer denken voordat je iemand of iets afbekt....
Probeer dingen eens van een positievere kant te zien.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Brennuss schreef:Zero schreef:Waarom ga je dan niet gewoon naar de Douglas of zo en test je daar het luchtje?
Dit heeft niet echt te maken met gratis proefmonsters, maar een parfum die je uit het flesje ruikt, ruikt na verloop van tijd (heeft te maken met de top, basis en hartnoten) anders. Net zoals een parfum weer anders ruikt op huid. Daarom is zo'n proefdoekje wel heel handig omdat je hem dan kunt dragen en na een tijdje kunt bepalen of hij inderdaad lekker is. De topnoten kunnen namelijk heel anders ruiken dan de basis en de hartnoten.
Lol daar snap ik helemaal niks van :p ik draag parfum niet op een doekje of op noten maar op mijn huid...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» grenade bruno mars gezongen door vrouw
» Gratis af te halen
» gratis parkeren A'dam?
» Identiteitskaart gratis
» Gratis webdesign
» Gratis af te halen
» gratis parkeren A'dam?
» Identiteitskaart gratis
» Gratis webdesign