Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen met ah merk voeding?

+13
Fearie
Bluestar
tweeling
Muus
Purpleflower
_Mashimaro_
Sun88
SarahKey
Jade
Charles
Happydobby
Paper Crown
Printje
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ervaringen met ah merk voeding? - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen met ah merk voeding?

Bericht  Bluestar ma 25 maa 2013 - 6:46

Sorry als het er al staat, heb niet alles gelezen. Wisten jullie dat je bij Friso tijdelijk voeding online kan bestellen? Jumbo wil het hier nog wel eens hebben gelukkig, dan sla ik meteen een paar pakken in altijd.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met ah merk voeding? - Pagina 2 Empty Re: Ervaringen met ah merk voeding?

Bericht  Fearie ma 25 maa 2013 - 7:31

Ik heb het D gegeven toen ik de bv aan het afbouwen was, hij was bijna 11 maand en ik was er tevreden over.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania ma 25 maa 2013 - 7:37

Ik heb het bij J. geprobeerd maar die kreeg er krampjes van maar goed mijn kinderen waren gewoon lastig met voeding. Ik zou het gewoon een tijdje proberen, je kan altijd weer terug naar Friso.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 8:18

Is eigenlijk toch belachelijk, dat al die voeding zo slecht verkrijgbaar is. Ik bedoel, als de winkel geen brood meer heeft kun je nog iets anders eten. Maar het is niet zo dat je voor een zuigeling wel even vervangende voeding hebt...

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 8:20

Lennox schreef:Is eigenlijk toch belachelijk, dat al die voeding zo slecht verkrijgbaar is. Ik bedoel, als de winkel geen brood meer heeft kun je nog iets anders eten. Maar het is niet zo dat je voor een zuigeling wel even vervangende voeding hebt...

Ja dat vind ik ook, en ze leggen het niet op naam apart zeg maar, dus als je pech hebt ben je te laat en ze weten nooit 100% zeker dat ze het binnen krijgen. En dat risico wil ik idd niet lopen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Paper Crown ma 25 maa 2013 - 8:20

Lennox schreef:Is eigenlijk toch belachelijk, dat al die voeding zo slecht verkrijgbaar is. Ik bedoel, als de winkel geen brood meer heeft kun je nog iets anders eten. Maar het is niet zo dat je voor een zuigeling wel even vervangende voeding hebt...

Echt he. Ik vind 't echt belachelijk ook.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Clapperdie ma 25 maa 2013 - 8:27

Wij hebben vanaf 6 maanden AH merk gegeven en hij dronk het goed. Op de opvang kreeg hij nog steeds nutrilon en de combinatie van beide ging ook goed.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Winegum ma 25 maa 2013 - 9:13

Printje schreef:

Ja dat vind ik ook, en ze leggen het niet op naam apart zeg maar, dus als je pech hebt ben je te laat en ze weten nooit 100% zeker dat ze het binnen krijgen. En dat risico wil ik idd niet lopen.
Binnen krijgen ze het over het algemeen wel, maar het wordt allemaal opgekocht. Ik werk zelf bij de AH en bij ons komt er (bijna) elke ochtend een Chinese man om 3 pakken Friso te kopen. (bijna) elke ochtend staat hij om 08:00 uur voor de deur te wachten. Daar kun je niet tegenop bestellen. Want dan zou er net zoveel pakken verkocht worden aan mensen die het opkopen om het te versturen.

Hopelijk dat het vertrouwen in de Chinese kunstvoeding snel terug komt, dan zal het hier in Nederland beter voorradig zijn. Al is het sowieso al iets van hele lange tijd dat er veel Chinese zijn die liever kunstvoeding met een Nederlandse verpakking willen. Dat zit ook echt 'tussen de oren'.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Limburg85 ma 25 maa 2013 - 14:08

Wij zijn begonnen met AH voeding maar al snel over gestapt naar Kruidvat Extra Care vanwege vele krampen, heel veel poepen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: