Ervaringen met ah merk voeding?
+13
Fearie
Bluestar
tweeling
Muus
Purpleflower
_Mashimaro_
Sun88
SarahKey
Jade
Charles
Happydobby
Paper Crown
Printje
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ervaringen met ah merk voeding?
Omdat N op de friso ha binnen no time weer honger heeft, en het wel een erg dure voeding is, en zij heeft eigenlijk ook geen ha nodig maar de gewone Friso blijft een ramp om te kopen hier in de buurt.
Nu heb ik het eigen merk vd Ah eens meegenomen, heeft iemand hier ervaring mee?
Kruidvat eigen merk heeft ze de eerste dagen gehad na haar geboorte maar daar reageerde ze slecht op.
Nu heb ik het eigen merk vd Ah eens meegenomen, heeft iemand hier ervaring mee?
Kruidvat eigen merk heeft ze de eerste dagen gehad na haar geboorte maar daar reageerde ze slecht op.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ervaringen met ah merk voeding?
Ik niet, ik kan ook geen Nutrilon vinden, dus ik overwoog ook maar AH voeding mee te nemen maar toch niet gedaan. Ik heb 10 pakken nutrilon bij de wehkamp besteld. Ik weet echt niet wat we moeten doen hoor met zo'n vreselijk tekort. Heb je die van Kruitvat geprobeerd? Heeft Etos geen eigenmerk?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Is er een nutrilon te kort? Voor mijn oppaskindje moest ik het vaak bij de apotheek halen, misschien hebben ze het daar nog bij jullie?
Gast- Gast
Etos en AH zijn dezelfde, prima voeding vlgs mij. Bij onze AH is de friso ook steeds op! Ik heb geen ervaring met 0 tot 6 maanden voeding maar wel met AH biologische opvolgmelk, prima melk die goed oploste, hetzelfde geld voor de etos voeding. De enige voeding die ik minder vond en klonterig was nestle! Maar ik heb van een aantal merken maar 1 pak gehad omdat wij het maar 3 maanden gegeven hebben.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja kruidvat zijn we mee gestart maar daar kon ze niet tegen, ze bleef maar poepen.... Toen wilden we over op de gewone Friso maar die is in geen velden of wegen te koop en daar ga ik dus niet op gokken dus toen gekozen voor Friso ha ( dat nam mijn man mee dus vandaar) Maar het kost bijna 14 euro per pak en inmiddels lijkt ze het er gewoon niet op te trekken 3-4 uur en ze heeft ook eigenlijk geen ha nodig.
Op internet lees ik goede dingen over AH en Etos (schijnt exact hetzelfde te zijn) dus vandaar deze maar eens proberen.
Op internet lees ik goede dingen over AH en Etos (schijnt exact hetzelfde te zijn) dus vandaar deze maar eens proberen.
Printje- Lady Post-a-lot
Eerst kon je nog wel goed aan Nutrilon komen en was Friso steeds op, maar nu is Nutrilon ook op. Zaterdag 2 etossen geweest, 1 AH en 1 Deen, nergens meer voeding!
Harrison schreef:Is er een nutrilon te kort? Voor mijn oppaskindje moest ik het vaak bij de apotheek halen, misschien hebben ze het daar nog bij jullie?
Nee friso is vrijwel niet te koop, Nutrilon wel.
Printje- Lady Post-a-lot
Paper Crown schreef:Eerst kon je nog wel goed aan Nutrilon komen en was Friso steeds op, maar nu is Nutrilon ook op. Zaterdag 2 etossen geweest, 1 AH en 1 Deen, nergens meer voeding!
ow dat is inderdaad vreselijk vervelend. Ik zorg dat ik altijd zeker 1-2 pakken op voorraad heb maar ja als eht idd allemaal op is..
Printje- Lady Post-a-lot
De chinezen kopen hier alle friso en nutrilon weg. Als je het aan een medewerker vraagt hebben ze meestal in het magazijn nog voorraad staan. Ik vind het AH huismerk (laatst ook uit nood gekocht) niks, ze gingen er erg van spugen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Misschien nog eens Kruitvat proberen Printje? Misschien zijn d'r darmpjes iets meer gewend nu? Ik gaf eerst Omneo maar daar zijn we ook mee gestopt, hij krijgt gewoon standaard Nutrilon nu. Probeer anders ook Nutrilon, dat is geloof ik €11.-
Hier hangen ook briefjes max 3 pakken per klant (met lege schappen erachter). Hier bij de etos kun je gewoon een medewerker vragen, ze hebben in het magazijn vaak nog wel voeding staan. Ze zetten niet alles meer in de winkels.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja ik had dat ook maar op een gegeven moment kon ik er steeds dus niet aan komen bij de Deen waar ik ook gewoon boodschappen doe en dan dacht ik: laat maar kijk wel morgen want ik heb toch nog staan thuis, maar nu heb ik laatste pot opgebroken en 10 besteld bij Wehkamp.Printje schreef:Paper Crown schreef:Eerst kon je nog wel goed aan Nutrilon komen en was Friso steeds op, maar nu is Nutrilon ook op. Zaterdag 2 etossen geweest, 1 AH en 1 Deen, nergens meer voeding!
ow dat is inderdaad vreselijk vervelend. Ik zorg dat ik altijd zeker 1-2 pakken op voorraad heb maar ja als eht idd allemaal op is..
Kindje van mijn vriendin kreeg ah merk, maar wel gedeeltelijk. Zij gaf bv en dit, al stond er wel biologisch op het pak. Weet niet of dat de gewone ah voeding is? Zo ja dan is deze goed, want ze gebruikt dit merk al 8 maanden.
Paper Crown schreef:Misschien nog eens Kruitvat proberen Printje? Misschien zijn d'r darmpjes iets meer gewend nu? Ik gaf eerst Omneo maar daar zijn we ook mee gestopt, hij krijgt gewoon standaard Nutrilon nu. Probeer anders ook Nutrilon, dat is geloof ik €11.-
Daar heb ik idd ook eens aan gedacht, om nogmaals de Kruidvat te proberen, heb nu de AH in huis maar zou dat niet werken probeer ik dat nog een keer. Heb ergens gelezen dat wisselen op zich geen kwaad kan tussen voedingen dus als dit niet werkt proberen we de Kruidvat nog eens.
Printje- Lady Post-a-lot
Bij ons Deen staat er nog genoeg zag ik, ook bij de kruidvat, maar friso heb ik al wel lege vakken van gezien.Scheelt eraan hoeveel chinezen in je dorp wonen denk ikPaper Crown schreef:Ja ik had dat ook maar op een gegeven moment kon ik er steeds dus niet aan komen bij de Deen waar ik ook gewoon boodschappen doe en dan dacht ik: laat maar kijk wel morgen want ik heb toch nog staan thuis, maar nu heb ik laatste pot opgebroken en 10 besteld bij Wehkamp.Printje schreef:Paper Crown schreef:Eerst kon je nog wel goed aan Nutrilon komen en was Friso steeds op, maar nu is Nutrilon ook op. Zaterdag 2 etossen geweest, 1 AH en 1 Deen, nergens meer voeding!
Hier hebben ze de gewone friso ook soms achterstaan werd me gezegd maar dat vind ik toch niet fijn voelen zeg maar. Moet er wel op aan kunnen dat de voeding die ik nodig heb er gewoon is. Al pakt een van mijn vriendinnen gewoon steeds een ander merk en dat kind heeft nergens last van.
Printje- Lady Post-a-lot
Mocht je overstappen op kruidvat, ik heb nog 1,5 dicht pak staan, tegen verzendkostenmag je het hebben. wat een ramp zeg dat die voeding steeds is uitverkocht, toen wij friso pep nog zelf moesten kopen kon ze het voor ons bestellen bij de etos, dus dat is eventueel ook nog een oplossing. Maar aan baby voeding in nederland zitten zulke strenge eisen, ah zal vast goed zijn. Hopelijk reageert je kindje hier normaal op
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Sun, ik heb idd vanalles nagelezen en eigenlijk is het vrijwel allemaal hetzelfde, al gooit Nutrilon er dus wat dure woorden bij.
Printje- Lady Post-a-lot
Hoe ah onder de 6 maand bevalt durf ik geen antwoord op te geven, maar I. krijgt vanaf 6 maand alleen maar ah eigen merk. Mij bevalt het goed. Geen problemen gehad in welk opzicht dan ook.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Printje, wehkamp verzend gratis babyartikelen alleen ze hebben geen friso.
Hier net gekeken bij AH en er stond gewoon weer friso.
Hier net gekeken bij AH en er stond gewoon weer friso.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Dank je happy
Printje- Lady Post-a-lot
Printje hier bjj de grote ah staat het vol met Friso. Wel briefje erbij, max 3 pakken per persoon.
Mocht je in de problemen komen wil ik best een aantal pakken kopen en opsturen
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ik ben enige tijd geleden overgestapt van Kruidvat naar AH standaard 1. Bevalt prima!
Heb geen veranderingen opgemerkt.
Heb geen veranderingen opgemerkt.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Paper Crown schreef:Eerst kon je nog wel goed aan Nutrilon komen en was Friso steeds op, maar nu is Nutrilon ook op. Zaterdag 2 etossen geweest, 1 AH en 1 Deen, nergens meer voeding!
De standaard?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Purpleflower schreef:Printje hier bjj de grote ah staat het vol met Friso. Wel briefje erbij, max 3 pakken per persoon.
Kei lief, mocht het nodig zijn geef ik een gil.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Overstappen op ander merk voeding
» Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk
» Merk flesvoeding
» Merk-knuffels?
» Welk merk
» Autostoel groep 1, onbekend merk of duurdere bekend merk