Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

+30
Tania
Pink!
Shisha
Snoes
Puggle
Printje
SDL
L!ND@
Wennes
Teddyaapje
Jade
Linda
sanne-84
Happydobby
Exogenesis
nillis
Paper Crown
Highway
Burn
Slakje
Razz
Bluestar
Smaragdje
tweeling
Lejow
Jezzie
Ella
yes1984
chipa
Caroow
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Printje za 23 maa 2013 - 9:12

Hè jakkie wat een rotnieuws. Hopelijk knapt ie snel weer op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  yes1984 za 23 maa 2013 - 9:17

Hoe gaat het nu met hem en jullie?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Puggle za 23 maa 2013 - 9:46

Wat super naar zeg! Veel sterkte, hopelijk knapt hij snel op.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Snoes za 23 maa 2013 - 10:33

Onze zoon had ook geelzucht en moest ook een paar nachten onder de lamp. Wij zijn toen in het ziekenhuis gebleven, want bij ons hadden ze van die 'verrijdbare' lampen die gewoon bij ons op onze kraamsuite werd gezet.

Veel sterkte!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 19:46

Och nee, dat meen je niet. Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 1371890812
Wat ontzettend balen. Hopelijk mag jullie mannetje snel mee naar huis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Caroow za 23 maa 2013 - 19:58

Hij is net opnieuw geprikt, arts komt rond 10 uur. Hopen op goed nieuws! Hij drinkt wel supergoed, laat er nooit 3 uur tussen, bijna altijd 2 uur. En vrijwel altijd 50cc, een enkele keer 40 maar ook wel eens 90.

Omdat ik nog in mijn kraamweek zit ben ik ook opgenomen, maar het was heel druk op de vk afdeling dys we liggen op de kinderafdeling. Er wordt hier niet echt voor mij gezorgd, medicijnen moet ik steeds zelf vragen, eten moet ik om vragen en is weinig.. En ze vergeten mijn controles ook. Gaat niet echt lekker dus.

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 IMAG1420_zps8cf4088e
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 20:02

Wat vervelend Caroow.
Maar wat heb je een prachtig mooi ventje I love you

Hopelijk zijn de waardes straks goed en mogen jullie snel naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 22:06

Awww, hij ziet er mooi uit op deze foto! Veel beter kleurtje dan gister, lijkt het. Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Snoes za 23 maa 2013 - 22:08

Hopelijk mag hij vandaag mee naar huis met jullie!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Shisha za 23 maa 2013 - 22:11

Wat vervelend allemaal Caroow! Ik hoop dat hij vandaag mee naar huis mag. Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Ella za 23 maa 2013 - 22:30

Hopelijk krijgen jullie goed nieuws en mag hij lekker met jullie mee naar huis.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Pink! za 23 maa 2013 - 22:36

Wat een heerlijk ventje! Hopelijk mogen jullie lekker naar huis.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Tania zo 24 maa 2013 - 0:49

Wat jammer dat hij weer terug moest. Het is wel heel herkenbaar, J. moest ook terug omdat hij geel was toen we net uit het ziekenhuis waren. En ook hij moest toen naar de kinderafdeling en ik bleef bij hem maar voor mij zorgden ze niet. Het is nu allemaal even druk en niet zoals je het je had voorgesteld maar nog een paar daagje en dan zijn jullie lekker thuis en lijkt het alsof het nooit anders geweest is.
hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Linda zo 24 maa 2013 - 0:57

Wat een heerlijk mannetje!!
Echt vervelend dat er voor jou zo slecht wordt gezorgd... hug

Ben je inmiddels overgestapt op flesvoeding?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Caroow zo 24 maa 2013 - 1:03

De verpleegster kwam de uitslag van het onderzoek vertellen.. Waardes waren omhoog gegaan. Ze voorspelde dat we moesten blijven. Ik huilen natuurlijk, echt heel erg. Maar toen kwam de kinderarts, met redelijk goed nieuws. Zijn waardes waren wel omhoog gegaan maar wel te laag voor de lamp. Normaal moet je dan blijven, maar omdat ik me zo ellendig voelde mogen we vandaag een dagje thuis slapen. Morgenochtend moeten we weer terug, en het kan goed dat we dan weer een nachtje moeten bliijven.

Nu dus even heerlijk thuis genieten van een dagje met kraamzorg zonder dat ik steeds overal om moet vragen. Wel moet Toekie genoeg drinken, dus elke keer wegen.
Er mag absoluut niet langer dan 3 uur tussen zitten en als hij te weinig drinkt krijgt hij een flesje gekolfde melk.

Hij ligt nu lekker in het zonnetje, hopelijk meldt hij zich voor 2 uur.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Caroow zo 24 maa 2013 - 1:06

Linda schreef:Wat een heerlijk mannetje!!
Echt vervelend dat er voor jou zo slecht wordt gezorgd... hug

Ben je inmiddels overgestapt op flesvoeding?

Voordat ik overstap op de fles moet er heel wat gebeuren. Ik kolf elke dag zo'n 100cc extra, dus dat ligt in de vriezer voor bijvoeden. Wel voed ik met tepelhoedje, door de vele productie kwamde melk veel te snel in zn mond en liet hij steeds los. Lastig voor hem en pijnlijk voor mij. Af en toe geef ik hem wel zonder hoedje, maar dan verslikt hij zich toch steeds, ook aan het einde van de voeding.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Arwyn zo 24 maa 2013 - 3:39

Hè, wat rot Caroow!
Zo had je je de eerste dagen/week natuurlijk helemaal niet voorgesteld..
Fijn dat jullie vandaag in ieder geval lekker thuis zijn en thuis mogen slapen!

Het is wel een popje hoor.. I love you
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Pink! zo 24 maa 2013 - 3:44

Misschien kan je voor dat je hem aanlegt even wat afkolven, dan krijgt hij meer achter-melk ( daar zitten de meeste voedingsstoffen ik, voor-melk is wat wateriger) Zo is ook de eerste druk eraf waardoor hij zich minder verslikt enzo.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Linda zo 24 maa 2013 - 4:27

Caroow schreef:
Linda schreef:Wat een heerlijk mannetje!!
Echt vervelend dat er voor jou zo slecht wordt gezorgd... hug

Ben je inmiddels overgestapt op flesvoeding?

Voordat ik overstap op de fles moet er heel wat gebeuren. Ik kolf elke dag zo'n 100cc extra, dus dat ligt in de vriezer voor bijvoeden. Wel voed ik met tepelhoedje, door de vele productie kwamde melk veel te snel in zn mond en liet hij steeds los. Lastig voor hem en pijnlijk voor mij. Af en toe geef ik hem wel zonder hoedje, maar dan verslikt hij zich toch steeds, ook aan het einde van de voeding.

Wat fijn dat jullie toch een nachtje thuis mogen slapen! Dat zal je vast goed doen, als ik dat zo lees.

Knap ook dat je de bv doorzet! Als het nu met tepelhoedje goed gaat, dan zou ik het lekker zo laten. Er zijn vrouwen genoeg die ook met een tepelhoedje gewoon lang kunnen voeden.
En als het allemaal wat rustiger is bij jullie, dan kan je altijd nog een lk inschakelen en het afbouwen. Eerst ff rust in de tent!

Wel fijn dat het kolven zo goed gaat! Hier ging dat niet zo gemakkelijk, moest dat echt onder de knie krijgen.

Sterkte, ik hoop dat jullie thuis van elkaar kunnen genieten vannacht! hug

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 4:28

Ik vind het erg vervelend voor je dat het zo gaat! Maar moet zeggen dat ik vind dat je goed je best doet. Al dat gesleep en gedoe steeds, en dat na een keizersnede. Lijkt me erg zwaar voor je. Hoop dat het snel rustiger word en jullie lekker kunnen gaan genieten van jullie mooie mannetje en jij rustig verder kan herstellen. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Mysterious zo 24 maa 2013 - 6:17

Caroow wat verdrietig dat je nu weer naar het ziekenhuis moest! Ik hoop dat het snel goed gaat met je mannetje en jullie hem lekker mee naar huis mogen nemen. en ook dat jij je snel wat beter gaat voelen. Het is natuurlijk niet niks een keizersnee.
Je kindje is wel een schatje hoor!!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Burn zo 24 maa 2013 - 6:31

Op deze foto ziet hij er al een stuk beter uit dan gister!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Snoes zo 24 maa 2013 - 9:49

Fijn dat jullie vandaag toch naar huis mogen en een nachtje thuis mogen slapen. Balen dat jullie morgen weer terug moeten hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Caroow ma 25 maa 2013 - 0:32

We zitten weer in de auto naar huis! R.avi zijn waardes zijn goed gedaald dus geen ziekenhuis meer!

Nu eindelijk naar huis, niet meer steeds wegen en gewoon weer voeden op verzoek!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  yes1984 ma 25 maa 2013 - 0:33

Caroow schreef:We zitten weer in de auto naar huis! R.avi zijn waardes zijn goed gedaald dus geen ziekenhuis meer!

Nu eindelijk naar huis, niet meer steeds wegen en gewoon weer voeden op verzoek!
Heerlijk meid. Kunnen jullie nu gaan genieten. Ik wens jullie veel gezondheid toe!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme baby.. In het ziekenhuis - Pagina 2 Empty Re: Mijn arme baby.. In het ziekenhuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum