Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kun je structuurverf over structuurverf doen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kun je structuurverf over structuurverf doen? Empty Kun je structuurverf over structuurverf doen?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 21:58

Op een slaapkamer zit structuur verf tegen het plafond en de muren. Op de muren is de structuur groffer dan op het plafond. Er zitten overal nogbwat oneffenheden omdat er heel lang een kast heeft gestaan. Is het mogelijk ok al over een structuur verf fijne structuurverf eroverheen te doen zodat die oneffenheden verborgen worden?

Op websiten staat alleen op een gladde muur. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen iemand misschien tips?

Groetjes rituals

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je structuurverf over structuurverf doen? Empty Re: Kun je structuurverf over structuurverf doen?

Bericht  Dennenappel za 23 maa 2013 - 8:30

Ik denk zelf dat het wel kan.

Wij hadden behang met structuur waar overheen gewit was. Daarnaast had een kat/hond zich er flink op uitgeleefd. Het zag er niet uit.
Hierom ook met (grove) structuurverf eroverheen gegaan. Het zag er daarna echt super mooi uit, geen een beschadiging was meer te zien!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Kun je structuurverf over structuurverf doen? Empty Re: Kun je structuurverf over structuurverf doen?

Bericht  Steep do 28 maa 2013 - 9:33

Ik weet niet of het kan. Waarom zouden jullie geen normale verf nemen als ik vragen mag?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Caramba do 28 maa 2013 - 10:17

Het kan wel, maar dan word het structuur wel groter.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: