Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie met vriendinnen

+19
Marin
June
Lady4
Ilovethe90s
_Muppit
Siamsa
rapa nui
Elodie
PrimaBella
Exogenesis
studiebol
Minx
Bliss
Burn
La Senza
Caresses
peach
xxjojootjexx
Snoes
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 9:29

Ik weet eigenlijk niet in welke pijler ik dit moet plaatsen, dus ik doe het maar even in Reizen Very Happy

Een vriendin van mij heeft bedacht dat het haar leuk lijkt om met mij, en een andere vriendin van ons op vakantie te gaan in het naseizoen. Een weekje goedkoop naar de zon, of in een buurland in een hotel/bungalow. Zij heeft geen partner waarmee ze op vakantie kan, en die andere vriendin en ik wel.

Aan de ene kant lijkt het me héél erg leuk, en denk ik wel dat het leuk zou zijn met zijn 3-en! Aan de andere kant vind ik het idee om mijn vriend hier te laten en op vakantie te gaan helemaal niet leuk. Ik kan prima zonder hem, daar niet van, maar ik vind vakantie toch ergens met mijn vriend 'horen' om het zo te zeggen!

Ook ben ik bang dat het gaat botsen op vakantie omdat we met een oneven aantal zijn, en zij van het stappen/uitgaan zijn en je mij daar niet blij mee maakt, en ik dat ook niet vol zal houden.

Jullie wel eens met alleen vriendinnen op vakantie geweest, terwijl je jouw vriend thuis liet? Hoe was dat, beviel dat? En ging het goed met vriendinnen samen? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Snoes vr 22 maa 2013 - 9:49

Ik ben wel eens met vriendinnen op vakantie geweest naar Lloret De Mar, maar toen had ik geen vriend. Ik zou het nu ook niet meer doen, alleen met vriendinnen en zonder mijn vriend. Wel bijvoorbeeld een vakantie met verschillende koppels, zodat mijn vriend ook gewoon mee zou gaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  xxjojootjexx vr 22 maa 2013 - 9:52

Ik ga in mei een lang weekend op motor vakantie met 40 andere vrouwen. Een aantal daarvan zijn vriendin van mij. Mijn man is thuis met de kinderen.
Het is het hemelvaart weekend, een weekend dat we normaal met de kinderen op vakantie gaan, dus dat voelt wel wat dubbel voor mij.
Hoe het is kan ik dus nog niet vertellen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  peach vr 22 maa 2013 - 9:52

Met andere op vakantie gaan is altijd geven en nemen. Toen ik,nog met vriendinnen op vakantie ging,waren we altijd met gelijke aantallen. Vorig jaar ging er een vriendin van me met haar beste vriendin op vakantie,nou die heeft de rotste vakantie ever gehad.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 9:55

'vroeger' ging ik ook met vriendinnen op vakantie, maar dat is minimaal 6 jaar geleden en toen was ik wel heel erg anders dan nu, en sowieso met een even aantal, dus ik weet ook niet meer hoe dat is Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  peach vr 22 maa 2013 - 9:57

Ik ga trouwens sinds we samen zijn gaan wonen niet meer met vakantie met vriendinnen. Wel weekendjes weg.
Als je het leuk lijkt zou ik het gewoon doen,hoewel ik me ook kan voorstellen dat je liever met vriend gaat.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 10:00

Ik ga over een maand al 2 weken met mijn vriend, dus het zou een extra vakantie worden voor me Wink Ik kijk het gewoon nog even aan, en een weekend ergens heen vind ik sowieso wel leuk, misschien moeten we dat maar gewoon doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Caresses vr 22 maa 2013 - 10:02

Ik ga nooit met vriendinnen op vakantie (ook nooit gedaan). Mijn vriend gaat elk jaar nog wel een x op vakantie met 1 of meerdere vrienden. Dat vind ik geen probleem.

Ik denk dat het belangrijk is, wanneer je met vriendinnen op vakantie wil, dat je wel ongeveer dezelfde verwachtingen hebt. Als zij echt willen stappen en jij niet dan denk ik niet dat het een hele geslaagde vakantie wordt. Dan zal ik je eerder aanraden om eens met je vriendin(nen) een weekendje weg te gaan. (shoppen/stad verkennen/eten/bijkletsen).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  La Senza vr 22 maa 2013 - 10:18

Ik zou het niet doen. Niet eens zozeer omdat het met vriendinnen is maar het klinkt niet alsof jullie dezelfde verwachtingen hebben op vakantie. (stappen / feesten / uitgaan en jij wil hele andere dingen doen)
Daarbij vind ik op vakantie gaan met een oneven aantal niet het beste idee van Nederland. Als je bijv. met z'n vieren bent kun je nog zeggen dat er 2 gaan stappen en die andere 2 gaan dan wat anders doen, wat zij leuk vinden. Dan kun je nog makkelijk splitsen. Ook het gevoel van het-vijfde-wiel-aan-de-wagen zou denk ik sneller groeien bij een oneven aantal.
Maar het idee an sich vind ik wel gewoon heel leuk en normaal. Mijn broer is al 4 jaar samen met zijn vriendin en zij gaan elk jaar 2 keer samen op vakantie en allebei 1 x met vrienden / vriendinnen. Ik zie ook niet in waarom dat niet 'hoort'.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 10:23

O dat is gewoon iets persoonlijks dat horen, ik vind het gewoon fijn om met mijn vriend samen te zijn, ik weet dat veel mensen ook met vrienden op vakantie gaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 23:03

Ik ben nog nooit met vriendinnen een week naar de zon geweest. Wel weekendjes weg in hotels/bungalowparken. Het is niet dat ik niet naar de zon wil met ze, maar wil ook met mijn vriend op vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Burn vr 22 maa 2013 - 23:23

Ik ga dit jaar voor het eerst op vakantie met een vriendin. Zij is getrouwd, ik ben single. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat, maar denk wel dat dat goed komt!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 23:27

Burn schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst op vakantie met een vriendin. Zij is getrouwd, ik ben single. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat, maar denk wel dat dat goed komt!

Met Exo toch?

Ik ben wel vaker met vriendinnen op vakantie geweest, maar dan waren we allemaal single. Met z'n 3en ontstonden er soms wel wat irritaties, dus wat dat betreft snap ik je twijfel! Zou dan eerder idd een lang weekend of een stedentrip doen ofzo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Burn vr 22 maa 2013 - 23:49

Jup! Met Exo! :cheering:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Minx za 23 maa 2013 - 0:23

Toen ik nog met mij ex was ben ik 2 keer alleen weg geweest. 1 keer een weekend naar een vriendin die in. Het buitenland zat en was dus echt wel vakantie.

En een midweek maar Turkije met een vriendin. Moet zeggen vond het heerlijk. Mijn ex is ook een paar keer zonder mij weg geweest.

Ik vind de vakantie ook niet iets dat je perse met zijn tweeën moet doen. Beide momenten waren momenten waarop ik er behoorlijk door zat en de timing was ook perfect. Even er uit even ontspannen. Had dit echt niet anders willen doen. Een week is zo voorbij.

Drie hoeft ook geen probleem te zijn maar dan moet je wel hetzelfde over dingen denken. Anders gaat het denk ik wel problemen opleveren.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  studiebol za 23 maa 2013 - 0:31

Je kan toch van te voren naar je vriendinnen toe uitspreken waar je angst ligt dus het feit van het met zijn 3en zijn en dat hun misschien meer willen stappen? Dan weet iedereen het en kan er rekening mee gehouden worden.

Ik zou zo met mijn vriendinnen op vakantie gaan, hartstikke leuk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Exogenesis za 23 maa 2013 - 2:32

Ik ben, toen ik 19 was, met 2 vriendinnen naar Spanje geweest. Dat botste zo nu en dan, maar leidde niet tot vervelende situaties. We hadden de 'mazzel' dat mijn vriendinnen beide een keer ziek werden en dat ik dus met elke vriendin een keer apart ben gaan stappen. Dat was best een verademing voor ons alle drie, want zo hadden we toch even quality time. Ik was namelijk degene die er tussen in stond, en niet botste, zeg maar Laughing

Maar goed, ik ga deze zomer dus op vakantie met Burn Very Happy Gewoon, een weekje. Ik vind het niet vervelend om mijn man achter te moeten laten. Hij gaat zelf ook wel eens met een vriend op vakantie om te fietsen in de bergen. Prima.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  PrimaBella za 23 maa 2013 - 2:48

'Vroeger' ging ik ook op vakantie met vriendinnen. Maar dat was dan naar Lloret de Mar bijvoorbeeld, van die echte slechte stap vakanties.
Nu proberen we sowieso 1 keer per jaar met zijn allen een weekendje of nachtje weg te gaan. Lekker ouderwets kletsen en stappen. Nu stelde toevallig een vriendin pas geleden voor om in de zomer met zijn allen een rondrit door Europa te maken. Dit klinkt heel erg gaaf maar dit betekend dan waarschijnlijk dat ik niet met mijn vriend op vakantie kan gaan. (geen geld voor 2x) Dus dan ga ik denk ik niet mee.. Naast een vriendin die al samenwoont, is de rest ook nog allemaal vrijgezel. Zij gaan echt stappen om jongens te leren kennen enzo en daar ben ik ondertussen wel een beetje klaar mee Wink
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Burn za 23 maa 2013 - 2:57

Exogenesis schreef:Maar goed, ik ga deze zomer dus op vakantie met Burn Very Happy Gewoon, een weekje. Ik vind het niet vervelend om mijn man achter te moeten laten. Hij gaat zelf ook wel eens met een vriend op vakantie om te fietsen in de bergen. Prima.
:cheering:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 3:12

Ach, irritaties zullen er altijd zijn, die heb je met je vriend vast ook. Je moet dat, denk ik, niet groter maken dan het is.

Van je vriendin snap ik het heel goed dat ze iemand wil om mee op vakantie te gaan. Ik kan je vertellen: het is geen pretje om niemand te hebben die met je mee wilt. En als jij toch al met je vriend bent geweest, is het toch gewoon een leuk extraatje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Elodie za 23 maa 2013 - 3:33

Ik zou het alleen doen als jullie een beetje dezelfde dingen willen gaan doen, of dat in ieder geval goed afwisselen.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  rapa nui za 23 maa 2013 - 3:52

Ik zou goede afspralen maken / duidelijk zijn over het verwachtingspatroon van je vakantie. Als je vrije dagen genoeg hebt en je kunt het financieel ook doen dan kan het leuk zijn. Mits jullie dezelfde interesses hebben. Ik zou met de meeste van mijn vriendinnen echt niet meer op vakantie willen, net 1 iemand waarschijnlijk wel een stedentrip doen omdat we dezelfde dingen leuk vinden/museums/wat rondstruinen etc. Wat Rood zegt over niemand kunnen vinden en dat het voor je vriendin leuk is dat snap ik wel. Ik ben toen echter juist begonnen met alleen op vakanties te gaan omdat ik het vreselijk vond om afhankelijk te zijn van anderen en omdat ik ook toen al andere dingen leuk vond om te doen/zien, is even een stap, eerste keer was minder leuk maar ik kan mezelf nu prima vermaken en heb het altijd wel naar mijn zin.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Siamsa za 23 maa 2013 - 10:22

Ik zou nooit op vakantie gaan met vriendinnen die stappen en uitgaan erg leuk vinden, want mij maak je daar totaal niet blij mee. Als zij uit willen gaan en jij ziet dat echt niet zitten en zij kiezen ervoor om dan ook niet uit te gaan, voel jij je schuldig. Als zij uit willen gaan en jij ziet dat echt niet zitten en zij kiezen ervoor om toch uit te gaan, zit jij eenzaam in je eentje. En als zij uit willen gaan en jij eigenlijk niet maar besluit toch mee te gaan, is de kans groot dat jij dan spijt hebt halverwege de avond. Dit is hoe het bij mij zou gaan in ieder geval, dus dit zou voor mij echt een reden zijn om niet met vriendinnen op vakantie te gaan die erg van uitgaan houden.

Overigens ben ik heel vaak met vriendinnen op vakantie geweest (wintersport, stedentrips, weekje Zeeland, rondreizen in de VS), maar allen houden ze niet echt van stappen, dus dat is nooit een probleem geweest. Het is altijd erg goed gegaan!


Laatst aangepast door Siamsa op zo 24 maa 2013 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  _Muppit zo 24 maa 2013 - 0:23

Ik zou het meteen doen!

Vanaf het begin dat ik zelfstandig op vakantie ging ben ik met 2 andere vriendinnen gegaan. Altijd met zijn drieën, gaat prima Op vakantie met vriendinnen 561177.
Mijn vriendinnen zijn van het stappen, ik niet: ook prima. Zij gingen tegen een uur of 10/11 stappen en dan vermaakte ik mijzelf op het appartement. Overdag maakten we samen plannen.
Natuurlijk was er wel eens een botsing, maar dat had ik ook wel eens met mijn vriend.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Ilovethe90s zo 24 maa 2013 - 0:39

Het lijkt mij ook wel leuk maar ik zou zelf alleen met een even aantal gaan.
Zelf ben ik nog nooit met vriendinnen op vakantie geweest, het is ook nooit ter sprake gekomen.

Ik irriteer me snel aan mensen, zeker als je continue op elkaars lip zit. Dit heb ik niet met mijn man, dat is dus ook de reden dat wij altijd samen op vakantie gaan.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met vriendinnen Empty Re: Op vakantie met vriendinnen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum