Flesjes niet leegdrinken..
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Flesjes niet leegdrinken..
N is geen grote ' goede' drinker. Waar R nu al 5x 180cc naar binnenwerkte wisselt het bij N enorm. Soms drinkt ze niet meer dan 100 cc per keer een andere keer drinkt ze hem wel leeg.
Ze zat al snel zelf op ongeveer 7-11-15-19-23 uur maar de laatste week lijkt ze het van 15 uur naar 19 uur niet te redden. Ze krijgt om 15 uur 150 cc en drinkt dit dus vrijwel nooit helemaal leeg, vaak geef ik haar het restje dan om 17 uur en dan dus de fles om 19 ur. Maar dan nog heeft ze vaak al eerder honger, ik twijfel wat te doen want we hebben wel een lekker ritme met flesje en naar bed en wil zelf ook nog een avond overhouden dus later naar bed vind ik geen optie.
Nu twijfel ik wat te doen, tussen 15-19 uur wanneer e honger heeft toch nog een flesje, ze komt bij lange na niet aan de max maar wil haar ook weer niet laten wennen aan die fles. Of toch eerder die 19 uur fles, dan even knuffelen en dan naar bed, dan wordt het avondritueel dus anders.
Wele kindjes drinken er nog meer de flesjes vrijwel nooit leeg? Net was ze in bad geweest en dronk ze maar 60 cc vd 150 cc die ik gemaakt had...
Iemand een idee hoe ik dit kan gaan doen?
Ze zat al snel zelf op ongeveer 7-11-15-19-23 uur maar de laatste week lijkt ze het van 15 uur naar 19 uur niet te redden. Ze krijgt om 15 uur 150 cc en drinkt dit dus vrijwel nooit helemaal leeg, vaak geef ik haar het restje dan om 17 uur en dan dus de fles om 19 ur. Maar dan nog heeft ze vaak al eerder honger, ik twijfel wat te doen want we hebben wel een lekker ritme met flesje en naar bed en wil zelf ook nog een avond overhouden dus later naar bed vind ik geen optie.
Nu twijfel ik wat te doen, tussen 15-19 uur wanneer e honger heeft toch nog een flesje, ze komt bij lange na niet aan de max maar wil haar ook weer niet laten wennen aan die fles. Of toch eerder die 19 uur fles, dan even knuffelen en dan naar bed, dan wordt het avondritueel dus anders.
Wele kindjes drinken er nog meer de flesjes vrijwel nooit leeg? Net was ze in bad geweest en dronk ze maar 60 cc vd 150 cc die ik gemaakt had...
Iemand een idee hoe ik dit kan gaan doen?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Flesjes niet leegdrinken..
Misschien even een paar dagen helemaal los laten en kijken wat ze doet? Misschien bedenkt ze zelf wel weer een fijn ritme.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Misschien even een paar dagen helemaal los laten en kijken wat ze doet? Misschien bedenkt ze zelf wel weer een fijn ritme.
Dat probeer ik deels ook, misschien dat ze dan idd beter gaat drinken. Word daar alleen zelf heel onrustig van
Printje- Lady Post-a-lot
Weet ik niet precies, niet zozeer dat het mis kan gaan maar dat ik niet weet waar ik aan toe ben ofzo. Kan het niet precies uitleggen maar krijg daar echt kriebels van, al laat ik het nu al veel losser als bij R.
Ik weet dat wanneer ik bijv ga winkelen gewoon een flesje mee kan nemen en wanneer ze honger heeft kan geven maar ik word daar gewoon echt onrustig van, kan het niet precies uitleggen..
Ik weet dat wanneer ik bijv ga winkelen gewoon een flesje mee kan nemen en wanneer ze honger heeft kan geven maar ik word daar gewoon echt onrustig van, kan het niet precies uitleggen..
Printje- Lady Post-a-lot
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar misschien wel een handig moment om het eens te proberen? Het weekend is begonnen, waarschijnlijk is je man thuis om zich over R. te ontfermen en zie jij dat het best mee valt;) Wie weet heeft ze maandag alweer een nieuw ritme te pakken en zo niet: dan kun jij haar altijd weer 'bijsturen'.
Gast- Gast
Ja dat is waar, misschien dat ze dan ook wel fijn gaat doorslapen .
Overigens groeit ze gewoon goed, is ze supergezellig etc dus op zich maak ik me niet zo zeer zorgen over het weinige drinken.. Maar dus meer om hoe ik dat kan oplossen tussen 15-19 uur wanneer ze het dus niet redt tot 19 uur.
Overigens groeit ze gewoon goed, is ze supergezellig etc dus op zich maak ik me niet zo zeer zorgen over het weinige drinken.. Maar dus meer om hoe ik dat kan oplossen tussen 15-19 uur wanneer ze het dus niet redt tot 19 uur.
Printje- Lady Post-a-lot
geven op het moment dat ze wil en dan kijken wat ze doet? Het ergste wat je kan overkomen is dat ze 's nachts komt. Zorg je dat jij dan lekker uit mag slapen de volgende ochtend en geef je de dag erna weer een extra fles tussendoor.
Gast- Gast
Hoelaat komt ze dan voor een fles na die van 15u?
Moet je haar 's avonds om 23u wakker maken voor haar fles? En 's morgens om 7u ook?
Moet je haar 's avonds om 23u wakker maken voor haar fles? En 's morgens om 7u ook?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik geloof dat N. nog gewoon nachtvoeding krijgt.Rejoy. schreef:geven op het moment dat ze wil en dan kijken wat ze doet? Het ergste wat je kan overkomen is dat ze 's nachts komt. Zorg je dat jij dan lekker uit mag slapen de volgende ochtend en geef je de dag erna weer een extra fles tussendoor.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ze slaapt sowieso nog niet door helaas dus wat dat betreft hebben we niets te verliezen. En ze mag eventueel ook best nog meer drinken natuurlijk.
Het is gewoon bij haar totaal anders als bij R, nu krijgt ze wel ha voeding en die is lichter verteerbaar dus dadelijk na de drie mnd wil ik sowieso terug naar standaard voeding.
Het is gewoon bij haar totaal anders als bij R, nu krijgt ze wel ha voeding en die is lichter verteerbaar dus dadelijk na de drie mnd wil ik sowieso terug naar standaard voeding.
Printje- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Hoelaat komt ze dan voor een fles na die van 15u?
Als ik haar laat komt ze rond 17.30 uur alweer, soms geef ik dan dus een kleine fles maar dat pikt madame niet altijd.
Ik moet haar altijd wakker maken om 23 uur, en dan kost dat ook enorm veel moeite. Dan komt ze in de nacht dus tussen 3 en half 5 ongeveer waarna ze, as ik haar laat vaak slaapt tot zeker 8 uur half 9.
Printje- Lady Post-a-lot
En die van 15 een half uurtje of een uur later geven? M. die dronk haar flessen ook niet precies om de 4 uur. Ze had wel een aardig ritme maar daar zat niet steeds precies 4 uur tussen, soms ook 3 uur of 5 uur.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania, dat lukt idd soms wel, soms niet, ligt eraan hoeveel ze op 11 uur gedronken heeft.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zie nu trouwens dat je haar wakker maakt, waarom maak je haar wakker in de ochtend dan om 7 uur?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, dat vraag ik me ook af. Dan zou ik haar gewoon laten slapen en dan kom je misschien 's avonds wel weer uit dat je om 23u de laatste fles kan geven.Tania schreef:Ik zie nu trouwens dat je haar wakker maakt, waarom maak je haar wakker in de ochtend dan om 7 uur?
Snoes- Lady Post-a-lot
Tania, ik maak haar niet wakker in de ochtend, heb het idd wat vaag getypt hierboven.
Printje- Lady Post-a-lot
Hoelaat komt ze 's nachts voor een fles? En laat ze er dan ook weer 4 uur tussen voor de ochtendfles?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ze komt dus snachts wisselend tussen ongeveer 3 uur en half 5, hoelaat dat ook is ze slaapt vrijwel altijd tot zeker 8 uur.
Printje- Lady Post-a-lot
En na de fles van 8u komt ze standaard om 11u al? Dan laat ze er geen 4u tussen?
Ik zou persoonlijk ook op verzoek voeden, ik doe dat zelf ook en het bevalt prima. En meestal komt het wel goed uit, uitzonderingen daar gelaten.
Ik zou persoonlijk ook op verzoek voeden, ik doe dat zelf ook en het bevalt prima. En meestal komt het wel goed uit, uitzonderingen daar gelaten.
Snoes- Lady Post-a-lot
Dt wisselt dus, vaak bied ik hem om 11 uur gewoon aan eigenlijk.
Op welke tijden zit jij ongeveer Snoes?
Op welke tijden zit jij ongeveer Snoes?
Printje- Lady Post-a-lot
Meestal wordt hij ergens tussen 8u en 9u wakker. Daarna wisselt het tussen 11u30 en 13u. Dan tussen 15u30-16u30, tussen 19-20u en voor de laatste moet ik hem wakker maken. Dat doe ik tussen 22u en 0u, afhankelijk van hoe laat ik zelf ga slapen.
Soms is het ook helemaal anders hoor, maar dit is het wel gemiddeld. Ik vind het prima zo, heeft hij honger? Dan krijgt hij een fles. Hij drinkt ook nog maar 120 ml dus als hij er bijv. 6 of 7 zou willen, vind ik dat ook prima.
Soms is het ook helemaal anders hoor, maar dit is het wel gemiddeld. Ik vind het prima zo, heeft hij honger? Dan krijgt hij een fles. Hij drinkt ook nog maar 120 ml dus als hij er bijv. 6 of 7 zou willen, vind ik dat ook prima.
Snoes- Lady Post-a-lot
Oké dank je wel, N drinkt idd ook nog niet veel. Misschien toch eens proberen en kijken wat ze zelf doet.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou dat wel proberen, misschien laat ze er gewoon een keer 5 uur tussen. En is het erg als ze bijv. om 22u haar laatste fles al zou krijgen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, nee hoor dat zou ik niet erg vinden hoor. Die fles eerder geven dus.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Flesjes
» flesjes in de vaatwasser
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Waar koop ik glazen flesjes?
» flesjes in de vaatwasser
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Waar koop ik glazen flesjes?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: