nexium en vergoeding
+2
Reeza
loesje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
nexium en vergoeding
heb vanmiddag nexium op recept van de huisarts gekregen voor mijn dochtertje maar nu word dat helemaal niet meer vergoed?
2 jaar geleden heeft mijn zoontje het ook gehad en is toen bij de kinderarts geweest en die heeft het voorgeschreven en toen werd het wel vergoed.
word het tegenwoordig alleen vergoed als je het via de kinderarts krijgt of zie ik dat verkeerd?
2 jaar geleden heeft mijn zoontje het ook gehad en is toen bij de kinderarts geweest en die heeft het voorgeschreven en toen werd het wel vergoed.
word het tegenwoordig alleen vergoed als je het via de kinderarts krijgt of zie ik dat verkeerd?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: nexium en vergoeding
Maagzuurremmers worden alleen nog vergoed bij langdurig gebruik = langer dan 6 maanden.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
dat is balen! 28 euro voor 2 weken. ik vind het best duur maar ze heeft het nodig.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ze krijgt het toch voor reflux neem ik aan?
Dan moet je gewoon even door de arts aan laten geven dat het voor chronisch gebruik is (je krijgt steeds een herhaalrecept), en dan zetten ze het om in de computer. Dan hoef je niks meer te betalen.
Dan moet je gewoon even door de arts aan laten geven dat het voor chronisch gebruik is (je krijgt steeds een herhaalrecept), en dan zetten ze het om in de computer. Dan hoef je niks meer te betalen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb het eerste doosje moeten betalen. Vanaf de tweede keer is het op chronisch gebruikt gezet en kregen we het dus vergoed.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
eerste twee weken zelf betalen en daarna is het chronisch en krijg je het wel vergoed, dat hadden we hier afgelopen jaar ook met onze zoon.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ik had het mis, is het twee weken.. Gelukkig maar! Reteduur die nexium.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ja maagbeschermers waren 1 van de meest voorgeschreven medicijnen dus de overheid vond dat we het zelf moeten betalen!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nexium (relfux)
» Nexium hoe geef je dat?
» hoeveel nexium krijgt jou baby?
» Kraamzorg vergoeding
» kma en vergoeding
» Nexium hoe geef je dat?
» hoeveel nexium krijgt jou baby?