Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorgevoel bevalling?

+15
mickey
Pink!
slaatje
SarahKey
Pussycat
Lonely Goatherd
Snoes
Caroow
Sanne
Smaragdje
CCC
Teddyaapje
Parisienne
Printje
Linda
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voorgevoel bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevalling?

Bericht  Snoes do 21 maa 2013 - 23:26

Linda schreef:Snoes, ik vind het zwanger zijn nog zo fijn. Het is nu met de tweede zo snel gegaan, veel sneller dan bij de eerste. En ik zal het zwanger zijn hierna nooit meer ervaren, aangezien we het echt bij 2 kindjes houden. Ik vind dat zo'n raar idee... Ik kan daar nu al emo van worden.
Ik had dat precies hetzelfde, alleen had ik dan nog geen kindje. Maar ik vond het zwanger zijn ook nog heel fijn en vond de zwangerschap zooo snel gaan. Hopelijk blijft de baby nog eventjes zitten dan haha Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevalling?

Bericht  Dikkie Dik do 21 maa 2013 - 23:33

Een beetje een voorgevoel. Met 40+3 was ik emotioneel zwaar labiel, was het echt zat, was paniekerig omdat ik haar niet goed meer voelde. Ben die avond naar het ziekenhuis gegaan voor een ctg. Alles was goed maar wel al lichte weeenactiviteit te zien. De volgende ochtend bij 40+4 uit protocol weer terug voor een ctg. Maar ik stond die ochtend anders op. Het rommelde wat meer, was aan de diarree. En jawel op het ctg waren duidelijke weeen te zien. Om 13.00 liep ik het zhuis uit en toen begon het. Ik zei ook tegen mijn man, jij wordt papa vandaag. Dat werd uiteindelijk de volgende ochtend 40+5 om 4.06.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevalling?

Bericht  Annie24 vr 22 maa 2013 - 0:29

héél plotseling: ik zat om 5 voor 12 nog te mailen met een collega dat ik dacht dat ik 2 weken over tijd zou gaan en om 12 uur kwam ik zonder enig voorteken in een weeenstorm terecht die pas stopte toen Y. er uit was om 18.27 uur.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevalling?

Bericht  Ella vr 22 maa 2013 - 2:25

Mijn man had wel een voorgevoel, niet uitgesproken tegen mij. Mij overviel het nogal toen mijn vliezen ineens braken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Voorgevoel bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum