AAAAARGGGHH!! Update -> Voor/Na foto's toegevoegd!
+15
smurfie
Joli86
Ugly Betty
Snoes
SnowWhite
VeryCherry
Pien
RYW
Aimee
sonly
Lejow
JD
Atelier Madame
banjer49
xxDila
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
AAAAARGGGHH!! Update -> Voor/Na foto's toegevoegd!
- Spoiler:
- Halloo dames (en heren),
Ik moet hier even gillen hoor! Hadden we gereageerd op een woning ( wonen nu in een flatje). En er kwam vandaag een brief.. Hij is ons toegewezen, alleen nu moeten we bepaalde formulieren hebben van de belasting & die aanvraag duurt twee weken! Nu moeten wij die spullen over 5 (!) dagen meenemen naar een gesprek. Ik vond het echt zwaar belachelijk dat het alleen in die brief staat. Hoe kunnen wij dat dan ooit op tijd voor elkaar krijgen. Zegt die vrouw ( ik meteen bellen ) "er staat op de site bij meest gestelde vragen een stuk over deze stukken, zo had u het dus eerder kunnen weten en regelen." Oftewel als wij die stukken niet aanleveren.. dan gaat die woning alsnog naar iemand anders.
Ik baal zo ontzettend erg, ik wilde zooo graag die woning! En nu krijgen we hem dus niet. Tenminste ik ga maandag de belastingdienst bellen, maar ik heb weinig hoop dat ze het kunnen regelen..
bah bah bah bah!!
Zoo.. dat is er even uit, sorry voor mijn geklaag hier!!
xxDila
Openingsbericht even in een spoiler geplaatst, maar hier dan eindelijk de beloofde up-date!
Wij zijn nog bezig hier alvast wat voor & na plaatjes..
Wel een beetje veel spam zie ik nu!
Hal
Moet nog: bruine houten geval bij de trapopgang, wc deur (nu lichtgeel wordt creme), latjes om de voordeur.
Voor:
Na:
Woonkamer:
Moet nog: Iets leuks voor boven de bank in lime, een leuk passend vloerkleed. (gordijnen hangen inmiddles heb ik alleen nog geen foto van!
Voor:
Achterkamer
Voorkamer:
Vloer er in:(beetje stoffig nog!)
Na:
Achterkamer
Ik was aan het pakken voor vakantie van die kleren & koffer
Voorkamer
& hier dus de té witte muur.. aan de linkerkant staat het aquarium en rechts zit de vensterbank..
Iemand een idee voor deze muur in groen/lime?
Wc
Voor
Na:
Slaapkamer
Voor(heb helaas geen andere)
Na
Laatst aangepast door xxDila op zo 14 aug 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Re: AAAAARGGGHH!! Update -> Voor/Na foto's toegevoegd!
o dat is inderdaad balen, nou hopen dat ze bij de belasting die papieren eerder kunnen leveren ik ga voor je duimen hoor
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
gaat het niet gewoon om de laatste gegevens over jullie verzamelinkomen? Want toen ik mijn huisje toegewezen kreeg hoefde ik alleen wat loonstrookjes e.d. aan te leveren om aan te tonen dat ik niet meer dan die grens van 34000 verdien.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
ja ik zou ook eerst even goed kijken wat het precies is, want ik heb ook echt nooit speciale formulieren van de belasting mee moeten nemen....alleen mijn laatste loonstroken en mn contract....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wij moesten ook een apart formulier aanvragen bij de belastingdienst. Mijn vriend kon dit formulier niet krijgen omdat hij geen aangifte had gedaan het jaar ervoor. Wij hebben toen gewoon de loonstroken meegenomen en zijn jaaropgave en toen was het goed.
Gast- Gast
Ik hoefde ook alleen loonstroken en een jaaropgaaf mee te nemen!
Zodat ze zeker kunnen zijn dat je de huur kunt betalen volgens mij.. En niet boven of onder bepaalde grenzen zit.
Zodat ze zeker kunnen zijn dat je de huur kunt betalen volgens mij.. En niet boven of onder bepaalde grenzen zit.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat was bij ons eerst ook zo, gewoon loonstrookjes en jaaropgaves. Maar sinds januari (zei die vrouw ik wist het niet) is het veranderd en moet je andere formulieren hebben. En omdat wij die niet hebben (geen aangifte gedaan) moeten we een IB-60 inleveren. Die moet je aanvragen en dat duurt twee weken..
xxDila- Prater
Maar ze kunnen je toch niet zomaar een woning door de neus heen boren? Ik zou echt eventjes aandringen dat je die formulieren zo snel mogelijk wilt regelen.. kan je niet langs een kantoor van de belastingdienst anders?xxDila schreef:Dat was bij ons eerst ook zo, gewoon loonstrookjes en jaaropgaves. Maar sinds januari (zei die vrouw ik wist het niet) is het veranderd en moet je andere formulieren hebben. En omdat wij die niet hebben (geen aangifte gedaan) moeten we een IB-60 inleveren. Die moet je aanvragen en dat duurt twee weken..
Atelier Madame- Ratel
Hebben jullie ook geen formulieren van huurtoeslag of zorgtoeslag? Daar staat je verzamel inkomen ook op. Dat werd bij de woningbouw waar ik mijn huisje huur ook geaccepteerd als geldig document. (had zorgtoeslag formulier gekopiëerd)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
En anders, ga je gewoon naar het dichtsbijzijnde belastingkantoor, naar de balie en leg je alles face2face uit, dan is er meestal nog wel een mouw aan te passen..
Gast- Gast
Een IB-60 formulier kan je idd ook gewoon ophalen bij het belastingkantoor. Heb ik ook gister gedaan en ik kreeg hem zo mee... Als je hem aanvraagt duurt idd twee weken, en dat was voor mij ook te lang.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Een IB-60 formulier kan je idd ook gewoon ophalen bij het belastingkantoor. Heb ik ook gister gedaan en ik kreeg hem zo mee... Als je hem aanvraagt duurt idd twee weken, en dat was voor mij ook te lang.
Wauw! Ik wilde maandag al gaan bellen of dat kon eventueel tegen betaling..
Ik ga dan meteen heen maandag! Dan kunnen we het huis mssn toch nog krijgen...
xxDila- Prater
Nou duimen dat het goed komt!xxDila schreef:Aimee schreef:Een IB-60 formulier kan je idd ook gewoon ophalen bij het belastingkantoor. Heb ik ook gister gedaan en ik kreeg hem zo mee... Als je hem aanvraagt duurt idd twee weken, en dat was voor mij ook te lang.
Wauw! Ik wilde maandag al gaan bellen of dat kon eventueel tegen betaling..
Ik ga dan meteen heen maandag! Dan kunnen we het huis mssn toch nog krijgen...
Atelier Madame- Ratel
Ik hield al van dit forum, maar nu nog veel meer! Ik zat al helemaal in zak en as over dat huis. Ik was dan ook zo blij toen ik las dat wij die formulieren gewoon konden ophalen. Maandag meteen gedaan!
en.....
VANDAAG HEBBEN WIJ DE WONING TOEGEWEZEN GEKREGEN!
Dus bedankt iedereen voor het reageren en mee-duimen!
en.....
VANDAAG HEBBEN WIJ DE WONING TOEGEWEZEN GEKREGEN!
Dus bedankt iedereen voor het reageren en mee-duimen!
xxDila- Prater
Yeah gefeliciteerd!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
gefeliciteerd met je huisje moet er veel aan gedaan worden?
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
zo zie je maar weer waar het goed voor is dat je je frustratie uit op dit forum.... anders had je niet geweten dat je die papieren zo snel kon ophalen én dan had je waarschijnlijk dit huis niet gehad!!!
veel plezier ermee...
veel plezier ermee...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Wat leuk, gefeliciteerd!
Heb je foto's?
Heb je foto's?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Bedankt allemaal!!
En inderdaad, pien, ik ga vaker hier "gillen"!
Ik heb nog geen foto's we hebben het wel al bekeken, mooie eengezinswoning, twee normale slaapkamers en twee kleintjes ( de kleinste is echt mini, vraag me af of er een bed in past..), krijgen een geheel nieuwe keuken en die gaan we maandag kiezen. Mooie ruime achtertuin, net voortuintje!
Er moet verder wel heeel erg veel gedaan worden! Het is 40 jaar van een mevrouw geweest ( helaas overleden). Enja, het is een echt oma huisje, met oude behang, vloerbedekking, kleurtjes enzo! Dus we moeten eigenlijk alles doen! Maar goed, het huis is geweldig, dus ik heb het er voor over. En daarbij is mijn vader schilder, dus dan gaat het allemaal net even wat sneller, netter en goedkoper!
We gaan overal parket neerleggen en die kan mooi over de vloerbedekking heen dat scheelt weer een ondervloer! Verder gaan we al het behang eraf halen, woonkamer gaan we met saus doen, slaapkamers twijfelen we nog behang of saus. De woonkamer zal ook in muurkleuren neutraal blijven en dan met limegroen & turquoise prullen etc afwerken! Keuken doen we eerst niets aan omdat die nieuwe keuken twee maanden levertijd heeft als die er in zit gaan we het afwerken met witte/creme saus(in de keuken wil ik alles neutraal en rustig) en wederom een parketvloertje!
Zodra we de sleutel krijgen zal ik foto's maken... én dan ook weer als het klaar is worden hopelijk mooie voor en na foto's!
En inderdaad, pien, ik ga vaker hier "gillen"!
Ik heb nog geen foto's we hebben het wel al bekeken, mooie eengezinswoning, twee normale slaapkamers en twee kleintjes ( de kleinste is echt mini, vraag me af of er een bed in past..), krijgen een geheel nieuwe keuken en die gaan we maandag kiezen. Mooie ruime achtertuin, net voortuintje!
Er moet verder wel heeel erg veel gedaan worden! Het is 40 jaar van een mevrouw geweest ( helaas overleden). Enja, het is een echt oma huisje, met oude behang, vloerbedekking, kleurtjes enzo! Dus we moeten eigenlijk alles doen! Maar goed, het huis is geweldig, dus ik heb het er voor over. En daarbij is mijn vader schilder, dus dan gaat het allemaal net even wat sneller, netter en goedkoper!
We gaan overal parket neerleggen en die kan mooi over de vloerbedekking heen dat scheelt weer een ondervloer! Verder gaan we al het behang eraf halen, woonkamer gaan we met saus doen, slaapkamers twijfelen we nog behang of saus. De woonkamer zal ook in muurkleuren neutraal blijven en dan met limegroen & turquoise prullen etc afwerken! Keuken doen we eerst niets aan omdat die nieuwe keuken twee maanden levertijd heeft als die er in zit gaan we het afwerken met witte/creme saus(in de keuken wil ik alles neutraal en rustig) en wederom een parketvloertje!
Zodra we de sleutel krijgen zal ik foto's maken... én dan ook weer als het klaar is worden hopelijk mooie voor en na foto's!
xxDila- Prater
Wat goed dat het gelukt is, gefeliciteerd!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Door vreemden toegevoegd op Facebook.
» update!!! (update 2 januari)
» Kerstsfeer fotos
» kerstkaarten fotos
» Door vreemden toegevoegd op Facebook.
» update!!! (update 2 januari)
» Kerstsfeer fotos
» kerstkaarten fotos
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: