Hoe rookgeur uit (nep)leren bank halen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe rookgeur uit (nep)leren bank halen
Wij hebben een deel van onze bank kunnen ruilen. Maar dit deel van de bank ruikt erg naar rook.
Kunnen we alleen luchten of zijn er nog andere dingen wat we hier tegen kunnen doen?
Kunnen we alleen luchten of zijn er nog andere dingen wat we hier tegen kunnen doen?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Hoe rookgeur uit (nep)leren bank halen
Misschien kan je HG Vieze geurtjes proberen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
die hadden we vandaag toevallig in onze handen!
Ik twijfelde erg omdat ik niet weet of onze bank er goed tegen kan.
Ik twijfelde erg omdat ik niet weet of onze bank er goed tegen kan.
Elsje- Prater
Ik zou gewoon een paar keer goed stofzuigen en tussen de bank van die Zwitsal geurbuiltjes doen. Ik weet niet of het een gladde leren bank is maar als het glad is kun je hem ook gewoon afnemen met allesreiniger.
Gast- Gast
Heb je hem kunnen ruilen bij de winkel?
Want dan vind ik het echt bizar dat hij naar rook ruikt..
Want dan vind ik het echt bizar dat hij naar rook ruikt..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Shoesdontlie schreef:Ik zou gewoon een paar keer goed stofzuigen en tussen de bank van die Zwitsal geurbuiltjes doen. Ik weet niet of het een gladde leren bank is maar als het glad is kun je hem ook gewoon afnemen met allesreiniger.
Beide hebben we al gedaan, er liggen (over de gehele hocker) geurzakjes. Ook hebben we de bank meerdere malen afgenomen me allesreiniger. Laten alles luchten overdag en snachts.
Lejow: Onze bank bestaat uit delen, omdat onze hocker stuk was en de winkel net zo'n bank had terug gekregen waar het zit gedeelte stuk was maar de hocker nog helmemaal goed mochten we de hocker omruilen. Maar deze heeft dus bij mensen gestaan die gerookt hebben.
Elsje- Prater
Dan zou ik terug gaan naar die winkel. Als je de bank binnen de garantietermijn geruild hebt, hoor je hem terug te krijgen in nieuwstaat, niet stinkend naar rook. Als hij verder in goede staat is, prima, maar dan mogen ze hem eerst reinigen voordat jij hem hoeft te accepteren.Elsje schreef:Shoesdontlie schreef:Ik zou gewoon een paar keer goed stofzuigen en tussen de bank van die Zwitsal geurbuiltjes doen. Ik weet niet of het een gladde leren bank is maar als het glad is kun je hem ook gewoon afnemen met allesreiniger.
Beide hebben we al gedaan, er liggen (over de gehele hocker) geurzakjes. Ook hebben we de bank meerdere malen afgenomen me allesreiniger. Laten alles luchten overdag en snachts.
Lejow: Onze bank bestaat uit delen, omdat onze hocker stuk was en de winkel net zo'n bank had terug gekregen waar het zit gedeelte stuk was maar de hocker nog helmemaal goed mochten we de hocker omruilen. Maar deze heeft dus bij mensen gestaan die gerookt hebben.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Nja de bank is 3 jaar oud. Dus zouden dan maar een klein deel vergoed kunnen krijgen.
Elsje- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Leren bank
» nieuwe bank..... hond.... welk materiaal bank.
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» rookgeur uit hout krijgen?
» Bank
» nieuwe bank..... hond.... welk materiaal bank.
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» rookgeur uit hout krijgen?
» Bank
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: