Uggs insprayen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uggs insprayen?
Is het een must om nieuwe Uggs in te sprayen voor gebruik? En zo ja, met welke spray heb je de beste ervaringen?
Gast- Gast
Re: Uggs insprayen?
Ik spray ze regelmatig in met een spray voor suède, gewoon blank qua kleur
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Het is bij elke (dure) schoen een must om die in te spuiten als je ze mooi wilt houden. Uggs kan met waterafstotende spray voor suede of met van die speciale setjes van Uggs zelf.
Gast- Gast
Ik doe het normaal eigenlijk nooit maar omdat Uggs toch wel heel besmettelijk zijn met regen leek het me niet zo'n slecht idee om me er eens in te verdiepen. Toch maar wel sprayen dus.
Gast- Gast
En als je door de regen/sneeuw hebt gelopen, zet ze niet op/onder/naast de verwarming . Worden ze krokant. Een kennis van me heeft het bewijs geleverd.
Gast- Gast
Haha goed dat je het zegt. Ik was toch wel van plan om heel zuinig op ze te zijn. Voor mijn doen best een dure aankoop.
Gast- Gast
Ja, dat is een must. Tenminste, ik ben nu 2 verneukte exemplaren verder waarbij ik het niet deed, haha
Gast- Gast
Wel raar eigenlijk voor zulke dure schoenen, ik heb schoenen die ook vrij prijzig waren (maar niet zo duur als Uggs) maar dat is van zulke hoge kwaliteit suede dat het waterafstotend is. Vreemd dat UGG daar niet voor heeft gekozen.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ze zijn ook wel waterdicht, maar suede houdt gewoon niet water. Ik had vroeger veel suede schoenen en die spoot mijn moeder ook altijd heel regelmatig in.
Gast- Gast
Ik spuit ze bij droog weer 1x per maand in. Is het een natte maand dan vaker.
Ik koop de water/vuil afstotende spray van de Action, kost nog geen euro. Werkt net zo goed als die van €10 van de schoenmaker.
Als je je nieuwe uggs echt goed wil beschermen moet je 3x een dun laagje inspuiten. Tussen de lagen goed laten drogen. En daarna minstens 1x per maand opnieuw inspuiten.
Ik koop de water/vuil afstotende spray van de Action, kost nog geen euro. Werkt net zo goed als die van €10 van de schoenmaker.
Als je je nieuwe uggs echt goed wil beschermen moet je 3x een dun laagje inspuiten. Tussen de lagen goed laten drogen. En daarna minstens 1x per maand opnieuw inspuiten.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: