Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

+10
Slakje
Sterrin_
M@niek
Parisienne
Arwyn
Knillis
kwak
Aagje!
Supertalentje
studiebol
14 plaatsers

Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  studiebol wo 13 maa 2013 - 7:20

Het is vast een domme vraag, maar als je drie jonge kinderen heb hoe krijg je die in een auto en dan ook nog 2 volwassenen? Ik ging vandaag op pad met mijn zus, mijn twee meiden in hun auto stoelen haar kindje in de maxicosi. Maxicosi past niet tussen de autostoelen, dus die dan maar op de voorstoel en wij tussen de autostoelen ingepropt, dat ging omdat het van korte duur was, maar langer dan een half uur kan je daar echt niet tussen zitten.

Hoe doen mensen met 3 kids dat? Hebben die dan een andere auto gekocht(ik vind zelf dat wij best een grote auto hebben) of zit je dan idd echt heeel verrot krap op de achterbank?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Supertalentje wo 13 maa 2013 - 7:33

Ik had verwacht dat 2 autostoelen en 1 maxicosi wel op de achterbank zou passen, maar is nogal breed inderdaad. Misschien alleen kleine ritjes? Ze groeien er vanzelf een keer uit Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Aagje! wo 13 maa 2013 - 7:46

Volgens mij zijn er niet zo heel veel auto's waar 3 kinderstoelen naast elkaar in kunnen. Tenmiste het moeten wel een brede auto zijn, anders kunnen de deuren niet dicht Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  kwak wo 13 maa 2013 - 7:55

Ik doe dat ook altijd, 2 kids op de achterbank, een volwassene er tussenin, 1 kind op de bijrijderstoel en een volwassene achter het stuur.

Misschien wel krap maar ik heb dar geen last van, ik rij Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Knillis wo 13 maa 2013 - 7:57

Toevallig hebben wij van de week hier naar gekeken in onze auto of dit mogelijk is. 2 kinderstoelen en een maxicosi gaat hem niet worden, maar mijn zoontje is deze week over naar een groep 2 stoel (zeg ik dat goed, zo'n autostoel vanaf 15 kg) en dan past het dus wel. Hij in het midden, die stoelen zijn wat smaller. Wij hebben trouwens ook niet echt een kleine auto (Peugeot 407SW).

Wat ik begreep van een vriend van ons, is dat als je 3 volwaardige stoelen als achterbank hebt, dat het dan wel past. Wij hebben 2 "stoelen" en in het midden niet, en dan schijnt het dus niet te passen.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Arwyn wo 13 maa 2013 - 7:59

Vroegâh hoefde je niet zo lang in die stoeltjes, dus toen ik nog klein was hebben we dat probleem volgens mij nooit gehad, haha.

Zou trouwens niet weten hoe je het anders op zou moeten lossen dan hoe je gedaan hebt..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Darius wo 13 maa 2013 - 8:25

Het is wel nadenken en passen en meten. Wij hebben nu de MC links, de groep 1 stoel in het midden en de grorp 2/3 rechts. Als je twee autostoelen aan beide kanten hebt is het erg onhandig en krap voor de volwassene die in het midden moet.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Parisienne wo 13 maa 2013 - 8:34

Sowieso moet je ook drie normale gordels op de achterbank hebben. Veel auto's hebben in het midden een buikgordel. Dat is niet voldoende om een autostoel mee vast te zetten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  M@niek wo 13 maa 2013 - 9:26

Wij hebben 3 isofix aansluitingen dus het zou moeten kunnen maar of het echt ook kan weet ik niet, nooit geprobeerd.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Sterrin_ wo 13 maa 2013 - 10:25

Wij hadden hiervoor een Volvo V40, en dan kon mn neefje er wel bij tussen met de maxicosi, maar ook echt net.
Nu hebben een Toyota Corolla Verso, 7-pers. De achterbank bestaat uit 3 zittingen, dus dat is veel ruimer. De twin hebben we naast elkaar, en de oudste er naast op een zitverhoger. Achterin gebruiken we van de 2 stoelen er een voor ons zoontje

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Slakje wo 13 maa 2013 - 11:03

Mijn ouders hadden hiervoor een auto gekocht met 3 stoelen achteraan en 3 stoelen vooraan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Bosjesvrouw wo 13 maa 2013 - 12:33

Onze vrienden hadden een fiat dublo. 2 in een maxi cosi en 1 in autostoel.
Dat paste na 5 jaar hebben ze nu een vw pasat.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  SarahKey wo 13 maa 2013 - 19:20

Knillis schreef:Toevallig hebben wij van de week hier naar gekeken in onze auto of dit mogelijk is. 2 kinderstoelen en een maxicosi gaat hem niet worden, maar mijn zoontje is deze week over naar een groep 2 stoel (zeg ik dat goed, zo'n autostoel vanaf 15 kg) en dan past het dus wel. Hij in het midden, die stoelen zijn wat smaller. Wij hebben trouwens ook niet echt een kleine auto (Peugeot 407SW).

Wat ik begreep van een vriend van ons, is dat als je 3 volwaardige stoelen als achterbank hebt, dat het dan wel past. Wij hebben 2 "stoelen" en in het midden niet, en dan schijnt het dus niet te passen.
Tegen de tijd dat er een baby is bij jullie kan je zoontje ook in het midden op een stoelverhoger. Dat mag ook en een stoelverhoger past meestal wel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Darius wo 13 maa 2013 - 20:02

Slakje schreef:Mijn ouders hadden hiervoor een auto gekocht met 3 stoelen achteraan en 3 stoelen vooraan.

Multipla?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 20:05

Sterrin_ schreef:Wij hadden hiervoor een Volvo V40, en dan kon mn neefje er wel bij tussen met de maxicosi, maar ook echt net.
Nu hebben een Toyota Corolla Verso, 7-pers. De achterbank bestaat uit 3 zittingen, dus dat is veel ruimer. De twin hebben we naast elkaar, en de oudste er naast op een zitverhoger. Achterin gebruiken we van de 2 stoelen er een voor ons zoontje

Hier dezelfde auto, gaat prima met 3 kids smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Rush wo 13 maa 2013 - 20:57

In mijn vriend z`n auto zitten ook 3 van die aansluitingen standaard op de achterbank.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3 jongen kinderen in een auto. Hoe? Empty Re: 3 jongen kinderen in een auto. Hoe?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum