Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Badje

+21
Urban Naked
Twellie
PiP
tweeling
Annemie
Jasmine
Liadan
Jelin
Roos
Happydobby
Slakje
Ayla
Jezzie
Ella
Charles
Supertalentje
Jade
Caroow
Printje
Star007
Shisha
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Badje - Pagina 2 Empty Re: Badje

Bericht  Urban Naked wo 13 maa 2013 - 10:04

Een hemabadje. Bevalt me prima. Ik zet het badje in ons eigen bad want er wordt te hard gespetterd om het ergens anders te doen.

Hij zit er trouwens rustig 10/15 minuten in, ook al koelt het water af. Maakt hem volgens mij bijzonder weinig uit, hij heeft evenveel lol in koud als in warm water. En een kleinekleinekleine baby ligt maar een paar minuutjes in het water, toch?
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes wo 13 maa 2013 - 10:50

Wij hebben een verzorgingstafel incl badje. Daar dobbert altijd een badeend in die de temperatuur van het water meet. Al gaat hij sinds deze week altijd met mij of mijn vriend mee in het grote bad.

In het kleine badje zit hij gemiddeld een kwartier, in het grote bad bij ons een kwartier tot halfuur.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose wo 13 maa 2013 - 11:17

Ik had niet eens een badje het eerste jaar. Ze ging of in de tummytub, of onder de douche op een douchestoeltje. De temperatuur van het water kon ik controleren met een badthermometer die ik had aangeschaft. Al heb ik dat alleen de eerste paar keer gedaan, want ik heb een thermostaatkraan. Alleen even gecheckt of het echt klopte, en dat was zo.

Sinds ze 1 is hebben we een gewoon badje en daar gaat ze nu nog meerdere keren per week in. In het begin vond ik een gewoon badje niet nodig, ze zat lekker in de tummytub en daar zitten ze zelf al snel goed in, en het geeft een meer geborgen gevoel.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Tania wo 13 maa 2013 - 11:19

Shisha schreef:Ok het is dus vooral wel handig (en mooier). Ik denk er gewoon nog even over na of ik het geld er voor over heb.

Star: Ik had al op MP gekeken maar die ik wil kan ik niet vinden.

Wil je toevallig een lichtblauwe? Die heb ik nog wel in de aanbieding Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kruidkoek wo 13 maa 2013 - 21:42

Wij hebben een badje van de prenatal (die met dat draakje) maar ik zal eerst even afwachten of je baby badje wel fijn vind.
K vind het namelijk helemaal niks en brult de hele boel bij elkaar (en jet water is niet te heet of te koud)
Onder de douche vind hij heerlijk, kan hem niet lang genoeg duren dus badje gebruiken we niet en nemen we hem mee onder de douche. Zou zonde zijn als je nu een duur badje zou kopen en het vervolgens niet gebruikt omdat je baby het niet fijn vind.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Shisha vr 15 maa 2013 - 1:47

Tania schreef:
Shisha schreef:Ok het is dus vooral wel handig (en mooier). Ik denk er gewoon nog even over na of ik het geld er voor over heb.

Star: Ik had al op MP gekeken maar die ik wil kan ik niet vinden.

Wil je toevallig een lichtblauwe? Die heb ik nog wel in de aanbieding Laughing

Nee we willen grijs!

Maar we gaan toch maar voor een gewoon badje. Scheelt toch weer in de kosten en als ik al lees dat heel veel kindjes het toch niet fijn vinden...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud