Reageren op nieuwe smaken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Reageren op nieuwe smaken
Hoe reageert jouw kindje op nieuwe smaken?
Moet het wennen aan nieuwe smaken? Trekt het gekke bekken? Of pruimt het alles weg alsof het nooit anders gegeten heeft?
B kreeg vandeweek een stukje rode ui, ik had wel een gekke bek of iets verwacht, maar ze at het gewoon zo weg alsof ze niks anders gewend was.
Zo vandaag ook met een krentenbol. Ze eet het met smaak weg.
Moet het wennen aan nieuwe smaken? Trekt het gekke bekken? Of pruimt het alles weg alsof het nooit anders gegeten heeft?
B kreeg vandeweek een stukje rode ui, ik had wel een gekke bek of iets verwacht, maar ze at het gewoon zo weg alsof ze niks anders gewend was.
Zo vandaag ook met een krentenbol. Ze eet het met smaak weg.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Reageren op nieuwe smaken
Ze proefde eerst echt alles. Ze schoof het zo naar binnen. Ui, citroen, augurk enzo.
Tegenwoordig is ze kieskeurig. Van de week wilde ze m'n bietjes uit de oven niet eens proeven, geen 1 hap! "Mama nee hoeft niet, vies!"
Lekker dan....
Tegenwoordig is ze kieskeurig. Van de week wilde ze m'n bietjes uit de oven niet eens proeven, geen 1 hap! "Mama nee hoeft niet, vies!"
Lekker dan....
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Vrijwel alles eet ze meteen met smaak weg. Sommige dingen moet ze wel even aan wennen. Banaan bijvoorbeeld. Of ei. Daar proefde ze de eerste keren dat ik het haar aanbood van, om het vervolgens met een vies gezicht weer naar buiten te werken. Tegenwoordig is ze er gek op.
Gast- Gast
Heb hier nog met niks een vies gezicht gehad. Ze eet alles, en als ze het uiteindelijk toch niet lekker vindt doet ze na een hap of wat gewoon haar mond niet meer open.
Lejow- Lady Post-a-lot
Linda schreef:Ze proefde eerst echt alles. Ze schoof het zo naar binnen. Ui, citroen, augurk enzo.
Lekker dan....
recept graag
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Linda schreef:Ze proefde eerst echt alles. Ze schoof het zo naar binnen. Ui, citroen, augurk enzo.
Lekker dan....
recept graag
Verse bietjes (dus geen voorgekookte)
Schillen en in partjes snijden
Paar stukjes aluminiumfolie afscheuren
Partjes verdelen over een paar stukjes folie
Wat olijfolie eroverheen (evt wat kruiden en/of balsamicoazijn) en hele knoflookteentjes ertussen leggen.
Pakketjes dichtvouwen.
Zo'n 3 kwartier in de oven op 220 graden.
Ik vond het wel lekker (maar ik vind bietjes sowieso lekker). Dochter nam dus geen enkele hap.
Linda- Ratel
Oehh! Dat ga ik eens proberen, ben gek op bietjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat klinkt lekker!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat klinkt lekker Linda!
L eet tot nu toe alles zonder vieze gezichten.
Gisteren voor het eerst witlof, ze at bakje helemaal leeg...en het was best veel!
L eet tot nu toe alles zonder vieze gezichten.
Gisteren voor het eerst witlof, ze at bakje helemaal leeg...en het was best veel!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vond het ook lekker. Hoewel ik een gewoon gekookt en geraspt bietje met een klein beetje suiker ook erg lekker vind.
Linda- Ratel
Hier proeven ze nog steeds alles. H begint nu wel meer haar eigen smaak te ontwikkelen en sommige dingen lust ze niet (meer). A eet als een bootwerker en alles wat we hem voor schotelen schuift hij met evenveel smaak naar binnen. Behalve een augurk uit de hand
Dan trekt hij echt hele vieze gezichten.
Maar als ik kleine stukjes door zijn spaghetti of nasi doe, dan eet hij het wel op.
Dan trekt hij echt hele vieze gezichten.
Maar als ik kleine stukjes door zijn spaghetti of nasi doe, dan eet hij het wel op.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» zal dit smaken???
» Smaken Canei
» Kindje aan smaken laten wennen
» 2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!!
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Smaken Canei
» Kindje aan smaken laten wennen
» 2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!!
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: