Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!!

5 plaatsers

Ga naar beneden

2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!! Empty 2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!!

Bericht  claudiaveronique vr 2 dec 2011 - 10:07

Hoi meiden, morgen vier ik sinterklaas bij mijn ouders en ga ik 2 smaken chocolade mousse maken. Ik doe dit in kleine glaasjes. Hierbij maak ik muffins met witte chocola en frambozen. Nu zoek ik tips om het bord leuk op te maken, gewoon om het bord een beetje af te maken. Iemand leuke tips?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!! Empty Re: 2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 10:15

Je kan de witte chocola smelten en er met een soort kwastje een veeg op 't bord maken, daar de frambozen op leggen? Of met een mes van die mooie krul-schaaf dingen van een reep chocola halen en erbij leggen?

Gast
Gast

2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!! Empty Re: 2 smaken choco mousse tips bord opmaken gevraagd!!

Bericht  Minx vr 2 dec 2011 - 10:20

Op een langwerpig bord is het mooiste denk ik maar die moet je net hebben, dan de glaasjes aan de buitenkant de muffin er tussen in en dan de frambozen er om heen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Zininzon vr 2 dec 2011 - 10:29

Een blaadje munt, wat siroop?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Pomodori vr 2 dec 2011 - 10:59

Misschien met cacao een figuurtje op het bord maken met behulp van een sjabloon?
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Curious vr 2 dec 2011 - 11:33

ik vind de tip met de munt wel een goede.
Je moet denk ik iets doen met kleur, de verdeling zou ik inderdaad doen zoals Fairytaile voorsteld.
De kleur groen komt nog nergens terug, en is denk ik wel mooi erbij!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  claudiaveronique za 3 dec 2011 - 3:03

Thanks voor alle tips! Ik heb de muffins vervangen voor aardbeien in balsamico azijn met verse basilicum erover heen. Ben benieuwd hoe het smaakt!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: