Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

weekendje weg

+2
Parisienne
kwak
6 plaatsers

Ga naar beneden

weekendje weg Empty weekendje weg

Bericht  kwak di 7 feb 2012 - 9:55

mijn man en ik gaan dit weekend een heel weekend weg met mijn werk, alle collega's en aanhang.(vrijdagmiddag tot zondagavond)
nu moet ik D. uit logeren brengen, ze gaat naar mijn ouders. Dat was ook mijn voorwaarde als ik mee zou gaan.
maar ik zie er zo tegen op!! voor het eerst zo lang zonder D. en dan moet ik ook nog ongesteld worden dat weekend voor het eerst na m'n MK.
gelukkig gaat mijn man mee maar verder kan ik er nog niet echt veel positiefs aan het weekend bedenken.
geen idee wat jullie er mee moeten, maar ik moet het kwijt.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 9:57

weekendje weg 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  Parisienne di 7 feb 2012 - 10:21

Wat vervelend dat je je zo rot erover voelt. Ik hoop dat je, als je eenmaal weg bent, het toch erg naar je zin kunt hebben! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  Teddyaapje di 7 feb 2012 - 10:36

Vervelend dat je er zo tegenop ziet zeg! Is D. wel al vaker geweest logeren? En maak je je zorgen over of het wel goed zal gaan bij je ouders of wil je haar gewoon niet zo lang missen?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  Viva di 7 feb 2012 - 10:38

weekendje weg 699888 I love you
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  kwak di 7 feb 2012 - 10:43

Teddyaapje schreef:Vervelend dat je er zo tegenop ziet zeg! Is D. wel al vaker geweest logeren? En maak je je zorgen over of het wel goed zal gaan bij je ouders of wil je haar gewoon niet zo lang missen?

nee, D. is niet vaker weg geweest. Ze is gek op mijn ouders en mijn zusje en ze vind het echt niet erg dat ze daar mag spelen en slapen. Het idee dat ik gewoon niet bij haar ben, ik ben haar moeder en ik moet voor haar zorgen dat vind ik.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  Teddyaapje di 7 feb 2012 - 11:24

De eerste keer dat T. ging logeren vond ik ook moeilijk en ik heb ook regelmatig aan hem gedacht. Had zelf wel een leuke dag (vrijgezellefeest) maar was in gedachte veel bij hem en was heel blij hem weer te zien toen we thuis kwamen. Nu hij vaker is geweest logeren heb ik er geen moeite meer mee, ik weet dat het goed gaat en dat hij het naar zijn zin heeft bij een van de opa's en oma's.

Hopelijk lukt het je je een beetje te ontspannen tijdens het weekend en heb je het naar de zin. Fijn dat je man ook mee is, heb je toch wat steun bij je.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  Floor di 7 feb 2012 - 19:57

vervelend dat je er zo tegenop ziet. Hopelijk gaat het logeren goed en kan je wel genieten van je weekend weg.
Mijn man heeft vorige week een contract getekend bij een ander bedrijf, deze week gaat hij ontslag nemen waar hij nu werkt. Gisteravond zei hij ook, in juni gaan ze met het bedrijf een weekend weg en dan moet jij ook mee. Zonder zoon dus... Cry ik kan me er nu al druk over maken, ik wil niet weg zonder hem en al helemaal niet ergens slapen waar hij niet slaapt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  Steep di 7 feb 2012 - 20:04

Naar dat je je zo voelt! Ik snap het wel hoor, 1 nachtje vind ik wel te doen, maar een weekend (2 of meer nachten) zou ik ook niet leuk vinden. Ik zou het wel doen, omdat ik weet en voel dat R. in goede handen is en ik heus wordt gebeld als er iets is of de oppas iets niet weet. Succes!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje weg Empty Re: weekendje weg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum