Hebben jullie nog vertrouwen
+3
Katrien
Parisienne
Minx
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hebben jullie nog vertrouwen
In de regering?
Je hoort op het nieuws dat mensen weinig vertrouwen meer hebben in de regering. Hoe zit dat met jullie hebben jullie er nog vertrouwen in?
Zelf heb ik er nog wel vertrouwen in. Ze hebben een behoorlijk false start gehad. Maar iedereen maakt fouten en vind dat ze het heel netjes hebben opgelost. Ze hebben verder nog niets concreets gedaan dus om nu al te zeggen ik heb geen vertrouwen meer vind ik wat snel.
Je hoort op het nieuws dat mensen weinig vertrouwen meer hebben in de regering. Hoe zit dat met jullie hebben jullie er nog vertrouwen in?
Zelf heb ik er nog wel vertrouwen in. Ze hebben een behoorlijk false start gehad. Maar iedereen maakt fouten en vind dat ze het heel netjes hebben opgelost. Ze hebben verder nog niets concreets gedaan dus om nu al te zeggen ik heb geen vertrouwen meer vind ik wat snel.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hebben jullie nog vertrouwen
Ik merk wel bij heel veel dingen dat mensen er écht op achteruit gaan. Ze gaan meer betalen aan vaste lasten, ontvangen minder toeslagen dus uiteindelijk kunnen ze minder uitgeven. Sommigen in mijn omgeving zullen het nog moeilijker gaan krijgen dan ze het al hebben. Maarja, of hiermee gelijk mijn vertrouwen geschaad is weet ik nog niet. Aan de ene kant vind ik van wel, want waarom deze mensen zouden toch niet 'aangepakt' gaan worden? Maar aan de andere kant weet ik dat het onvermijdelijk is en heb ik misschien nog wel het vertrouwen dat het goed gaat komen.. uiteindelijk..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een beetje het idee dat er veel mensen zijn die in welke regering dan ook geen vertrouwens zouden hebben gehad. Volgens mij zijn er veel mensen die zo gauw ze ook maar iets in moeten leveren de komenden jaren ineens weinig vertrouwen meer hebben, omdat ze dat gewoon niet willen. Ik ben van mening dat iedereen goed geprofiteerd heeft van de jaren dat het goed ging met de economie, daar moeten we nu met zijn allen voor inleveren.
Ik heb dus nog steeds alle vertrouwen in deze regering. Ja, ze hebben een fout gemaakt, maar die is netjes hersteld.
Ik heb dus nog steeds alle vertrouwen in deze regering. Ja, ze hebben een fout gemaakt, maar die is netjes hersteld.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
er wordt momenteel zoveel veranderd aan het regeerakkoord at ik het overzicht nietm eer helemaal heb,eerlijk gezegd. Ik denk niet dat nieuwe verkiezingen een oplossing zijn dus in die zin heb ik wel vertrouwen in deze regering.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb er nog wel vertrouwen in, maar wel vertrouwen met een randje, aangezien ze een hoop beslissingen op tafel gooien en doorvoeren waar een hoop tegenstand in is. Er komt dan zo'n hoop commissie over en dan later wordt het weer van tafel geveegd (gelukkig vaak). Dat we in moeten leveren is duidelijk, maar hoe en hoe ze het brengen, kan wel wat beter.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het is nu ondertekend en veel veranderd word er niet meer het is alleen zo dat er nu steeds meer punten door berekend worden. Ook door externe partijen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Op zich wel. Ik snap wel dat ze de plannen die ze hebben gemaakt niet direct bij de allereerste protesten van tafel vegen en ik vind het goed dat ze er uiteindelijk toch op terug zijn gekomen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zie het allemaal wel. Eerst maar eens kijken wat er allemaal daadwerkelijk door de Eerste Kamer gaat en definitief wordt. Het is lekker makkelijk om te roepen dat je geen vertrouwen hebt. Niemand wil bezuinigen uit zijn/haar eigen portemonnee. We zullen het wel zien.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie....
» Hebben jullie dat ook ?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Hebben jullie dit ook?
» Hebben jullie....
» Hebben jullie dat ook ?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: