Voordrager en/of mand op fiets
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voordrager en/of mand op fiets
Mijn stiefvader heeft mijn 'oude' fiets, die ik kreeg toen ik naar de brugklas ging, helemaal gemaakt en opgeknapt. Voor mijn verjaardag, in december, had ik een fietsstoeltje gekregen. Die heeft hij er gisteren direct opgezet. Nu wil ik eigenlijk nog een mand voorop. Ik zat te kijken naar gewone fietsmanden die je eraf kan halen, maar bedacht me ook dat ik voor een 'krat' of wat grotere mand voorop kan gaan. Hiervoor heb je natuurlijk wel zo'n voordrager voor nodig. Ik zit een beetje met mijn fietslamp, die zit natuurlijk gigantisch in de weg.
Hoe hebben jullie het? Voorbeelden/foto's? Tips wat ik kan doen m.b.t. die fietslamp? Nog leuke, geschikte fietsmanden gezien?
Een belangrijk weetje: ik woon in een grote stad, fiets staat in de straat, de fietsmand moet er dus heel makkelijk op en af kunnen. Het fietsstoeltje gaat er ook elke keer af en gaat mee naar binnen.
Hieronder mijn fiets met stoeltje:
Hoe hebben jullie het? Voorbeelden/foto's? Tips wat ik kan doen m.b.t. die fietslamp? Nog leuke, geschikte fietsmanden gezien?
Een belangrijk weetje: ik woon in een grote stad, fiets staat in de straat, de fietsmand moet er dus heel makkelijk op en af kunnen. Het fietsstoeltje gaat er ook elke keer af en gaat mee naar binnen.
Hieronder mijn fiets met stoeltje:
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Voordrager en/of mand op fiets
Bij de Action is nu zo'n voordrager voor 9,95! Makkelijk zelf te monteren. En daar zit een haak aan om je fietslamp aan vast te maken dus daar is ook aan gedacht (moet je er niet eentje met dynamo hebben dan).
Ow en ze verkopen er ook manden bij, de grootste is 6,95.
Ow en ze verkopen er ook manden bij, de grootste is 6,95.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Voordrager en/of mand op fiets
Ik heb een voordrager met een grote houten mand. Ben er erg blij mee! Heb alles laten installeren door de fietsenwinkel waar ik drager en mand gekocht heb. Kostte maar een paar euro extra en zelf ben ik er veel te onhandig voor. Bij mijn drager zit er ook een speciaal ding voor de lamp bij, die zit nu onder de mand. Ik vraag me eigenlijk af of je de mand zo kunt monteren dat ie er ook makkelijk af te halen is.. Die van mij zit met tie-rips vast die ik af en toe ff moet vervangen. Hij zit wel echt stevig vast zo en dat vind ik fijn! Heb hem ook altijd buiten staan maar er is nog nooit een poging gedaan om de mand eraf te jatten
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Kraam mand
» Kat plast in zijn mand
» Tips nodig: 'warmte mand'
» Ik zoek zo'n rieten boodschappen mand/tas
» Fiets gejat....
» Kat plast in zijn mand
» Tips nodig: 'warmte mand'