Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Peuter wekker

4 plaatsers

Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Peuter wekker

Bericht  Tania za 9 maa 2013 - 0:12

Mijn zoontje wil steeds vroeger uit bed dus ik wil zo'n wekker gaan proberen dat hij kan zien wanneer hij eruit mag. Welke hebben jullie en werkt het goed bij jullie kinderen?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Parisienne za 9 maa 2013 - 1:00

Wij hebben deze:

Peuter wekker Babyzoo_slaaptrainers13379443824fbf693e98632

N. trapt er helaas niet in. Ze vertelt iedereen dat 'ie nep is en dat mama zelf de oogjes dicht doet Rolling Eyes Terwijl ze mij dat nooit heeft zien doen.

Overigens geloof ik wel dat het bij heel veel kinderen zal werken hoor! N. wijst er altijd wel op: "Kijk, Momo heeft zijn ogen open! Nu mag ik opstaan!" Wij hebben hem overigens gekocht voor 's avonds en 's nachts, niet voor de ochtenden. Dus ik denk in jullie geval dat het best wel goed kan werken hoor. Heel duidelijk eigenlijk: zodra het aapje (Momo) zijn ogen open heeft mag je uit bed. Heeft hij zijn ogen nog dicht, dan blijf je nog in bed.


Laatst aangepast door Parisienne op za 9 maa 2013 - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Tania za 9 maa 2013 - 1:02

Ja die had ik gezien maar het is vrij donker op de kamer van m'n zoontje, kun je dan wel zien of die ogen open of dicht zijn?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Parisienne za 9 maa 2013 - 1:03

Tania schreef:Ja die had ik gezien maar het is vrij donker op de kamer van m'n zoontje, kun je dan wel zien of die ogen open of dicht zijn?
Ik heb hem naast de babyfoon gezet, daar zit een klein nachtlampje op. Het lampje schijnt dus op de wekker, zo kan je wel een beetje zien of de ogen open of dicht zijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 1:04

Wij hadden eerst ook momo het aapje, we hebben hem alleen maar een week gehad omdat hij toen gevallen is, de oogjes bleven toen knipperen en daar is mijn zoontje toen erg bang van geweest, hij was toen net twee jaar.

Nu hebben we de kidssleep wekker maar deze gebruiken we nu nog steeds als nachtlampje alleen, maar wil m binnenkort weer als slaaptrainer gaan gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Filoria za 9 maa 2013 - 1:57

Wij hebben de Nijntjewekker en zijn er erg blij mee! Om 7 uur gaan Nijntjes ogen open en hoor je een muziekje. Tomas weet dan dat hij van zijn kamer mag. Het ding werkt op batterijen, maar die gaan nu al bijna een jaar mee dus dat is prima smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Tania za 9 maa 2013 - 2:22

Filoria schreef:Wij hebben de Nijntjewekker en zijn er erg blij mee! Om 7 uur gaan Nijntjes ogen open en hoor je een muziekje. Tomas weet dan dat hij van zijn kamer mag. Het ding werkt op batterijen, maar die gaan nu al bijna een jaar mee dus dat is prima smile

Die zag ik ook inderdaad maar ik vind het dan weer zo jammer als hij wakker wordt van het muziekje als hij nog slaapt. Of kun je dat muziekje ook uitzetten?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Filoria za 9 maa 2013 - 4:29

Het geluid kan uit. Ik vind het zelf juist wel fijn dat we elke ochtend om dezelfde tijd opstaan! Ritme, yay!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Tania za 9 maa 2013 - 4:57

Dat is handig als het geluid uit kan. Denk dat ik die dan neem, we zagen hem net in de winkel en J. vond hem erg mooi.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  maiadebij za 9 maa 2013 - 8:21

Ik heb geen goede ervaringen met mijn momo het aapje, bij mij, een vriendin èn kennis was hij zo kapot.

Nu hebben we ook nijntje, werkt super goed en kan tegen een stootje.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter wekker Empty Re: Peuter wekker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum