Trots!
+2
Viva
Novalee
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trots!
N. heeft vanavond haar eerste losse stappen gezet
Eerder deed ze wel eens twee stapjes maar dan liet ze zich snel vallen. Vanavond had ze ineens de smaak te pakken en wilde ze ook niet meer ophouden
Jullie nog trotse momenten beleefd vandaag?
Eerder deed ze wel eens twee stapjes maar dan liet ze zich snel vallen. Vanavond had ze ineens de smaak te pakken en wilde ze ook niet meer ophouden
Jullie nog trotse momenten beleefd vandaag?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Trots!
Super goed!!
Ons meisje deed gisteren precies het zelfde! (11 mnd nu) en nu is ze niet meer te houden
Ons meisje deed gisteren precies het zelfde! (11 mnd nu) en nu is ze niet meer te houden
Gast- Gast
Goed van haar!
Trots moment van gisteren (of eergisteren?); onze oudste dochter had haar naam zelf geschreven! Ik had al eens met haar geoefend maar het lukte haar niet. En nu kwam ze naar me toe of ik het wilde zien, prima. Schreef ze zo haar naam Op school/bij gastouder geleerd!
Trots moment van gisteren (of eergisteren?); onze oudste dochter had haar naam zelf geschreven! Ik had al eens met haar geoefend maar het lukte haar niet. En nu kwam ze naar me toe of ik het wilde zien, prima. Schreef ze zo haar naam Op school/bij gastouder geleerd!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wat knap van haar!
Ik ben trots op mijn zoon omdat hij vandaag weer een paar nieuwe woordjes heeft gezegd.
En ik ben trots op mijn dochter omdat ze het zo goed doet op school, de juf zei vandaag dat het goed gaat op school, dat ze zo vrolijk en open is. Ook vind ik het zo knap van haar dat ze bij iedereen durft te gaan spelen en dat terwijl ze tot ze 4 jaar was nooit zonder mij ergens wilde gaan spelen (wel bij de opa's en oma's, tantes/ooms, kdv, maar niet bij vriendjes).
Als ze op school afspreekt om bij iemand te gaan spelen, dan ziet ze mij niet eens meer staan, ze zwaait even snel en de aandacht is weg.
Ik ben trots op mijn zoon omdat hij vandaag weer een paar nieuwe woordjes heeft gezegd.
En ik ben trots op mijn dochter omdat ze het zo goed doet op school, de juf zei vandaag dat het goed gaat op school, dat ze zo vrolijk en open is. Ook vind ik het zo knap van haar dat ze bij iedereen durft te gaan spelen en dat terwijl ze tot ze 4 jaar was nooit zonder mij ergens wilde gaan spelen (wel bij de opa's en oma's, tantes/ooms, kdv, maar niet bij vriendjes).
Als ze op school afspreekt om bij iemand te gaan spelen, dan ziet ze mij niet eens meer staan, ze zwaait even snel en de aandacht is weg.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wat super goed van haar Novalee!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Hier ook nog een keer: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee go N., go N.!
Kan ze mooi volgend weekend achter Y. aanrennen
Kan ze mooi volgend weekend achter Y. aanrennen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Neytiri, wat goed van je meisje! Die loopt al vroeg!
Viva, wauw wat knap!
Liadan, wat super van K.! En stoer van Y. dat ze zo overal durft te spelen! Ook een mooi compliment van de juf!
Dankjewel allemaal! Ze ligt nu in bed maar ik hoor door de babyfoon steeds: "Zeven, acht, negen, tien!"
Viva, wauw wat knap!
Liadan, wat super van K.! En stoer van Y. dat ze zo overal durft te spelen! Ook een mooi compliment van de juf!
Dankjewel allemaal! Ze ligt nu in bed maar ik hoor door de babyfoon steeds: "Zeven, acht, negen, tien!"
Novalee- Kletskop
Dank je Laced! L.evi loopt nu ook toch?
Annie, jaaaaa, dat wordt wat
Annie, jaaaaa, dat wordt wat
Novalee- Kletskop
Novalee schreef:Dank je Laced! L.evi loopt nu ook toch?
Ja klopt, nu ruim een maand. Ik had hier een topic geopend toen Levi precies 17 maanden was en een dag later liep hij los en ook in één keer goed. Is ze nu ook nog gaan kruipen of heeft ze dat niet gedaan?(ze was toch een billenschuiver?)
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Wat fijn! Zeker om trots op te zijn!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ja, dat lijkt me ook wel lastig. Bij N. hebben we in elk geval lang van haar babytijd kunnen genieten, haha! Maar met 11 maanden kun je ook minder uitleggen natuurlijk dat ze bij je moet blijven enzo.Neytiri schreef:Novalee, ze is met alles ontzettend rap inderdaad! weg baby.. Snik. Haha!
Novalee- Kletskop
Wat goed van hem! Ik kan me dat topic inderdaad nog herinneren. Ja, ze is/was een billenschuiver. Ze kruipt nu wel veel. Nog niet alles, maar ze vindt kruipen wel leuk. Al loopt ze sinds een maandje ofzo aan de hand en dat wilde ze het liefst de hele tijd doen.Laced schreef:Novalee schreef:Dank je Laced! L.evi loopt nu ook toch?
Ja klopt, nu ruim een maand. Ik had hier een topic geopend toen Levi precies 17 maanden was en een dag later liep hij los en ook in één keer goed. Is ze nu ook nog gaan kruipen of heeft ze dat niet gedaan?(ze was toch een billenschuiver?)
Novalee- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: