Rare gewoontes
+42
mii_joyce
Gympie
Antibes
kajaka88
SoGood
Rovine
Clapperdie
MissD
Ragazza
Muus
Lady4
JustMeDaan
Twellie
Aziraphale
Star007
Bacio
Rouge
Shisha
Snoopy
Linnie1985
Caroow
Esperanza
Sneeuwvlok
Bisq
Mrs. Jansen
_Lacey_
Fortissimo
Rush
Elliot
Kowalski
Cow
Atelier Madame
Jeanette
Poubelle
Minx
Lady Starstruck
madam
Toet
Bimbam
Sea of Trees
Lejow
Zwerver
46 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Rare gewoontes
-Ik smeer de hele dag Labello op mijn lippen. Ik heb altijd Labello bij me en mocht het gebeuren dat ik 'm vergeten ben dan koop ik een nieuwe.
-In de winter draag ik altijd een hemdje onder mijn kleding en houd ik mijn sokken aan in bed.
-De wc-rol moet ook altijd goed hangen (met het papier naar je toe).
-De handdoeken en theedoeken met streepjes moeten verticaal hangen.
-Ik controleer vaak of mijn oorbellen nog goed vastzitten/of ik ze niet verloren heb. Heb diamanten oorstekers van mijn ouders gekregen en ben er heel zuinig op (mijn moeder heeft deze oorbellen 35 jaar geleden van mijn vader gehad).
-In de winter draag ik altijd een hemdje onder mijn kleding en houd ik mijn sokken aan in bed.
-De wc-rol moet ook altijd goed hangen (met het papier naar je toe).
-De handdoeken en theedoeken met streepjes moeten verticaal hangen.
-Ik controleer vaak of mijn oorbellen nog goed vastzitten/of ik ze niet verloren heb. Heb diamanten oorstekers van mijn ouders gekregen en ben er heel zuinig op (mijn moeder heeft deze oorbellen 35 jaar geleden van mijn vader gehad).
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Toen ik nog studeerde kon het wel, nu zit de kookplaat te ver van de douche af. Dan kon ik even de boel omscheppen terwijl de crèmespoeling inwerkte.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
ThinkPink schreef:-Ik smeer de hele dag Labello op mijn lippen. Ik heb altijd Labello bij me en mocht het gebeuren dat ik 'm vergeten ben dan koop ik een nieuwe.
Dit doe ik ook! Ik heb ook altijd reservelabello's in huis. Ik raak in paniek als ik ergens ben en mijn Labello niet binnen handbereik is of ik hem zo gauw niet kan vinden.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb precies hetzelfde met het blauwe blikje Vaseline.Bliss schreef:ThinkPink schreef:-Ik smeer de hele dag Labello op mijn lippen. Ik heb altijd Labello bij me en mocht het gebeuren dat ik 'm vergeten ben dan koop ik een nieuwe.
Dit doe ik ook! Ik heb ook altijd reservelabello's in huis. Ik raak in paniek als ik ergens ben en mijn Labello niet binnen handbereik is of ik hem zo gauw niet kan vinden.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Wat is er gek aan een hemdje onder je kleding dragen dan? Dat doe ik al 10 jaar lang dagelijks, ook als het bloedheet is buiten!
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: