Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare gewoontes

+42
mii_joyce
Gympie
Antibes
kajaka88
SoGood
Rovine
Clapperdie
MissD
Ragazza
Muus
Lady4
JustMeDaan
Twellie
Aziraphale
Star007
Bacio
Rouge
Shisha
Snoopy
Linnie1985
Caroow
Esperanza
Sneeuwvlok
Bisq
Mrs. Jansen
_Lacey_
Fortissimo
Rush
Elliot
Kowalski
Cow
Atelier Madame
Jeanette
Poubelle
Minx
Lady Starstruck
madam
Toet
Bimbam
Sea of Trees
Lejow
Zwerver
46 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Rare gewoontes - Pagina 3 Empty Re: Rare gewoontes

Bericht  Bacio di 5 maa 2013 - 9:23

Rouge schreef:
_Lacey_ schreef:Ik maak woorden van de letters in nummerborden.

Ik ook. Zie er altijd wel een woord in ja.

Een tijdschrift lees ik het liefst van achter naar voren.

Ik probeer bepaalde snoepjes helemaal op te zuigen bv tic tac, maar dan vergeet ik dat weer (heb ik hem alweer doorgebeten) en dan probeer ik de volgende, wat ik dan ook weer vergeet. Het is me nog nooit gelukt een snoepje compleet op te zuigen.

Dit doe ik ook, maar op een of andere manier alleen bij werhters original (of hoe heet dat) en M&M's. Geen idee waarom alleen deze twee. Overigens schiet werters regelmatig achter je keel in door te hard zuigen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Star007 di 5 maa 2013 - 9:28

-Ik draag altijd een hempje onder mijn kleding ( behalve onder een jurkje).
-Ik loop vaak een paar keer terug naar de slaapkamer, om te checken of mijn stijltang wel echt uit staat.
-Ik 'krab' aan mijn gehemelte en tandvlees met mijn tongpiercing. Ik doe dit best dwangmatig en denk er daarom echt niet aan om mijn piercing eruit te halen.
-Ik check het gasfornuis voordat ik ga slapen. Ook als deze die dag niet gebruikt is. Ik raak iedere knop dan even aan Rare gewoontes - Pagina 3 394967
-Ik drink iedere ochtend, direct als ik beneden kom een slok cola.
-Ik swiffer gemiddeld 4 x op een dag , want ik ben een beetje panisch voor hondenhaar. Stofzuigen proberen we ook iedere dag te doen. Als mijn dochter dan op de grond heeft gespeelt in haar pyama, en ik het idee heb dat er wat haar lag, klop ik haar helemaal af, voordat ze in haar bedje gaat. Al zie ik maar 2 hondenhaartjes in haar bedje liggen, dan verschoon ik het bed . Best wel erg dit laatste Rare gewoontes - Pagina 3 394967
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Aziraphale di 5 maa 2013 - 9:57

Star007 schreef:-Ik draag altijd een hempje onder mijn kleding ( behalve onder een jurkje).
-Ik loop vaak een paar keer terug naar de slaapkamer, om te checken of mijn stijltang wel echt uit staat.
-Ik 'krab' aan mijn gehemelte en tandvlees met mijn tongpiercing. Ik doe dit best dwangmatig en denk er daarom echt niet aan om mijn piercing eruit te halen.
-Ik check het gasfornuis voordat ik ga slapen. Ook als deze die dag niet gebruikt is. Ik raak iedere knop dan even aan Rare gewoontes - Pagina 3 394967
-Ik swiffer gemiddeld 4 x op een dag , want ik ben een beetje panisch voor hondenhaar. Stofzuigen proberen we ook iedere dag te doen. Als mijn dochter dan op de grond heeft gespeelt in haar pyama, en ik het idee heb dat er wat haar lag, klop ik haar helemaal af, voordat ze in haar bedje gaat. Al zie ik maar 2 hondenhaartjes in haar bedje liggen, dan verschoon ik het bed . Best wel erg dit laatste Rare gewoontes - Pagina 3 394967

Ik vind dit (bijna) allemaal inderdaad dwangmatig overkomen... Lijkt me erg vervelend!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 10:01

Ik eet nooit mn bord helemaal leeg.

Gast
Gast

Bericht  Star007 di 5 maa 2013 - 10:02

Aziraphale schreef:
Star007 schreef:-Ik draag altijd een hempje onder mijn kleding ( behalve onder een jurkje).

Ik vind dit (bijna) allemaal inderdaad dwangmatig overkomen... Lijkt me erg vervelend!
Is het ook! Al is het checken van stijltang/gasfornuis/sloten etc. wel veel erger geweest! Ik stond toen ook wel op het punt om daar hulp voor te zoeken. Ik merk dat ik in tijden van stress er meer last van heb.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Twellie di 5 maa 2013 - 10:06

Da's voor mij heel erg herkenbaar Star, ik check ook de kookplaat en of ik de fohn wel uit het stopcontact heb gehaald. Ik raak het niet aan, maar kijk wel meerdere keren of het toch wel echt, echt, echt uitstaat. Ik heb er met stress volgens mij ook meer last van, dat merkte ik pas eigenlijk deze week. Er is een deze week een last van me afgevallen en bovendien is het zo'n mooi weer dat ik er helemaal vrolijk van wordt en dan kan ik me er wel overheen zetten om het niet te controleren.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  JustMeDaan di 5 maa 2013 - 10:29

Dacht dat ik raar was, maar ook ik moet eerst mijn sokken aan voor ik mijn broek aan doe, en als ik mijn broek uitdoe gaat die ook eerst uit en dan mijn sokken pas. Vind met blote voeten door een broek zo een naar gevoel.
Ik ruik aan eten wat ik nog nooit of erg weinig gegeten heb, doe dat wel alleen thuis en dat kan zowel warm als koud zijn en ook toetjes enz.
Ook ik draag overal een hemdje onder, zonder voelt bloot.
In mijn tas zit alles op dezelfde plek, ik heb ook niet zo een grote tas want dan gaat alles slingeren en ligt het niet goed meer.
Verder kan ik even niks meer bedenken.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Lady4 di 5 maa 2013 - 11:07

Zwerver schreef:Wat voor rare/onzinnige gewoontes hebben jullie?

- Ik hang de wc rol altijd op dezelfde manier op. Van de muur af rollend zeg maar.

- Ik trek altijd eerst sokken aan voor ik een broek aan doe

- Ik heb in de winter altijd een hemdje onder mijn kleren

- Als ik bij mijn moeder op visite ben, kijk ik altijd in se koelkast en de voorraadkast

Ik doe alles ook, haha. Enige verschil is dat ik het hele jaar door een hemdje onder mijn kleding draag, ook al is het dertig graden buiten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muus di 5 maa 2013 - 20:53

Rush schreef:
Toet schreef:
Zwerver schreef: Ik heb er nog een, ik doe altijd eerst mijn gordel om voor ik de auto start. Stom is dat!

Ik kan ook geen autorijden als ik de gordel niet om heb, dan voelt het alsof ik helemaal los in een grote kooi zit hahaha.
Same here!

Ik draag trouwens ook altijd een hemdje!

Ik doe mijn gordel pas om op het moment dat ik al aan het rijden ben, eerder voelt het niet goed haha! En wanneer ik in de buurt van de bestemming kom doe ik de gordel gelijk af.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Ragazza di 5 maa 2013 - 21:18

Toen ik vroeger met de bus naar school en later naar mijn werk ging, slalomde ik in gedachten altijd tussen de bomen langs de weg door. Op sommige plekken stonden de bomen dicht op elkaar en dan moest ik me goed concentreren om geen boom te missen Rare gewoontes - Pagina 3 827601
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  MissD do 7 maa 2013 - 9:03

Wat een herkenbare dingen zeg!

Even denk hoor wat ik aan echt rare gewoonten heb.

- Ik check altijd zowel voor ik wegga als wanneer ik naar bed ga, de voordeur, achterdeur en gasfornuis en als ik twijfel
of er nog iets aan staat ga ik ofwel terug of uit mijn bed om alles nog een keer te checken.
- De laatste tijd word hier in de buurt veel ingebroken en zet ik een emmer voor de voordeur (valt om als er iemand
binnen zou komen dus geluid en dus word ik wakker) en doe ik het traphekje op de eerste verdieping ook dicht, dus
nog iets wat ik iedere avond check, en waarvoor ik gewoon mijn bed weer uit ga.
- Kleding hangt zowel in onze kast als die van onze dochter op kleur, als mijn man iets op een "verkeerde" plek hangt
ga ik dat allemaal weer goed hangen.
- Ik moet iedere dag iets schoonmaken, maakt niet uit of het iets groots of kleins is maar anders voel ik me heel
vervelend. Gelukkig wel minder dan voorheen, dan ging na een late dienst als ik om 23.30uur thuis kwam rustig nog
de keuken boenen.
- Alles heeft een vaste plek en ik houd er niet van als het elders ligt. Als er al iets op tafel ligt (anders dan de vaste
accessoires) dan moet dat recht liggen.
- Als ik even in bad heb gelegen voel ik me nog vies en moet dus alsnog douchen.
- Alles moet gestreken worden, van vaatdoeken tot beddengoed, tot handdoeken en alle kleding. Voorheen ook
ondergoed, maar dat doe ik niet meer.
- Als ik snoepjes eet bijv m&m's doe ik dat op kleur en pak ik steeds per 2. Als er van een kleur dus 1 over is gooi
ik die weg want dan klopt het niet meer.
- Bij mijn ouders kijk ik net zoals sommige meiden hier altijd in de koelkast en voorraadkast.

Ik zal vast nog veel meer rare gewoonten hebben, maar daar kom ik zo gauw niet op.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Clapperdie vr 8 maa 2013 - 2:10

Ik laat altijd het laatste hapje van mijn broodje liggen

Als ik op het werk door de gang loop dan tel ik mijn passen met 1 2 1 2 1 2 etc. Wel in mn hoofd gelukkig.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Rovine vr 8 maa 2013 - 2:35

Ik douche vaak tijdens het koken. Had me eigenlijk nooit gerealiseerd dat het een vreemde gewoonte kon zijn, tot een paar forumsters het toch best bijzonder vonden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SoGood vr 8 maa 2013 - 2:38

Ik douche ook tijdens het koken en ik draag ook altijd een hempje. Nou nou, malle ik. Wink Als ik dit topic zo eens lees ben ik echt wel een of andere freak of jullie vinden gewoon alles snel raar, dat kan natuurlijk ook.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  kajaka88 vr 8 maa 2013 - 2:42

_Lacey_ schreef:Ik maak woorden van de letters in nummerborden.

Dit doe ik ook! Haha.

kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Rush vr 8 maa 2013 - 2:47

Rovine schreef:Ik douche vaak tijdens het koken. Had me eigenlijk nooit gerealiseerd dat het een vreemde gewoonte kon zijn, tot een paar forumsters het toch best bijzonder vonden.
Hoe doe je dat? Mijn eten is gemiddeld genomen sneller klaar dan dat ik kan douchen. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Antibes vr 8 maa 2013 - 4:58

Rush schreef:
Rovine schreef:Ik douche vaak tijdens het koken. Had me eigenlijk nooit gerealiseerd dat het een vreemde gewoonte kon zijn, tot een paar forumsters het toch best bijzonder vonden.
Hoe doe je dat? Mijn eten is gemiddeld genomen sneller klaar dan dat ik kan douchen. Laughing

Haha, bij mij meestal ook inderdaad..

Waar een vriendinnetje van mij om kan lachen is dat ik de televisie qua volume altijd op een "rond" getal wil hebben. Mijn volume gaat gewoon +1, maar die van haar gaat dus per +3.. Dan kan ik het niet horen met 15, maar 18, 21, 24 en 27 zijn geen goeie getallen.... dus dan wil ik hem op 30.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Rovine vr 8 maa 2013 - 5:03

Rush schreef:

Veel dingen kosten toch wel 10-20 minuten om gaar te worden. Dus vlees bijvoorbeeld braad ik even hard aan en daarna op een zacht pitje. Groenten/aardappels/pasta koken lijkt me logisch, hoef je niet steeds bij te staan. Douche zit bij mij naast de keuken en ik ben in een paar minuten wel gedouched en weer aangekleed.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gympie vr 8 maa 2013 - 5:18

Zwerver schreef:

- Ik hang de wc rol altijd op dezelfde manier op. Van de muur af rollend zeg maar.

- Ik trek altijd eerst sokken aan voor ik een broek aan doe

- Ik heb in de winter altijd een hemdje onder mijn kleren

- Als ik bij mijn moeder op visite ben, kijk ik altijd in se koelkast en de voorraadkast

Haha, precies dit. En nog wel meer. Maar grappig dat ik alles ook zo doe.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  mii_joyce vr 8 maa 2013 - 5:40

- Als ik bij mijn ouders kom en er staat nog een pan op het fornuis kijk ik altijd of de, meestal in dat geval, soep nog goed is zodat ik lekker er wat van kan nemen of ik kijk of er nog vlees in de pan zit laughcry En voorraad kastjes controleren doe ik ook :P

- Eerst mijn sokken aan, dan mijn broek en ook éérst broek uit en dan pas sokken

- Ik controleer als ik naar de wc ga of ga douchen een stuk of 3 keer of de deur wel écht op slot zit

- Tompouce en taart ontleed ik ook altijd laagje voor laagje (beginnen bij vulling van tompouce, dan bovenkant, dan onderkant... Bij taart gewoon op volgorde of eerst de nootjes aan de achterkant opeten)

- Bij een toiletrolletje moet het papier aan de voorkant zitten en ik draai rollen ook écht op als ze niet goed hangen
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Paper Crown vr 8 maa 2013 - 6:02

Rovine schreef:
Rush schreef:

Veel dingen kosten toch wel 10-20 minuten om gaar te worden. Dus vlees bijvoorbeeld braad ik even hard aan en daarna op een zacht pitje. Groenten/aardappels/pasta koken lijkt me logisch, hoef je niet steeds bij te staan. Douche zit bij mij naast de keuken en ik ben in een paar minuten wel gedouched en weer aangekleed.
Tijdens is wat anders dan terwijl.. Tijdens wekt bij mij het idee dat je een kookplaat in de douch hebt staan. Terwijl je kookt is minder bijzonder..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bliss vr 8 maa 2013 - 6:43

'Tijdens het koken' en 'terwijl je kookt' is volgens mij precies hetzelfde.

Ik heb ook genoeg rare dingen:
- het volume van de (auto)radio en tv moet altijd op een even aantal staan óf een veelvoud van 5
- ik draag ook overal een hemdje onder (behalve wanneer ik een shirtje in mn broek draag, zoals vandaag toevallig)
- ik bijt altijd op de binnenkant van mn lippen
- programma's op de laptop moeten altijd in een vaste volgorde geopend worden, op het werk ook trouwens
- wc-rollen moeten goed hangen en zo niet, dan hang ik ze goed (met het velletje naar je toe natuurlijk)
- voor ik ga slapen wrijf ik áltijd eerst uitgebreid in mn ogen, anders slaap ik niet lekker

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown vr 8 maa 2013 - 7:00

Hoezo hetzelfde?! Ik vind 't wel anders..
Tijdens.. Is wat mij betreft 'shampoo in je haar en roer in de pan'
Terwijl.. Ik ging douchen terwijl mijn eten op het vuur stond.
Of zie ik dat verkeerd?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bliss vr 8 maa 2013 - 7:30

Volgens mij zie je dat idd verkeerd Rare gewoontes - Pagina 3 3079029344 Of ze nou ging douchen tijdens het koken of terwijl ze aan het koken was, dat komt toch op exact hetzelfde neer?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Manderijn vr 8 maa 2013 - 8:48

Mijn spreektaal is voornamelijk Fries, maar als ik in mijn hoofd tel is dat altijd in het Nederlands.
Ik tel altijd de treden als ik trap loop. Van beneden naar boven en van boven naar beneden. Dat doe ik thuis maar dat doe ik ook op mijn werk, of bij anderen thuis.
Als ik mijn broek uittrek gaan de sokken altijd in 1 reis mee uit. Niet apart van elkaar dus. Yes

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende