Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare gewoontes

+42
mii_joyce
Gympie
Antibes
kajaka88
SoGood
Rovine
Clapperdie
MissD
Ragazza
Muus
Lady4
JustMeDaan
Twellie
Aziraphale
Star007
Bacio
Rouge
Shisha
Snoopy
Linnie1985
Caroow
Esperanza
Sneeuwvlok
Bisq
Mrs. Jansen
_Lacey_
Fortissimo
Rush
Elliot
Kowalski
Cow
Atelier Madame
Jeanette
Poubelle
Minx
Lady Starstruck
madam
Toet
Bimbam
Sea of Trees
Lejow
Zwerver
46 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Rare gewoontes - Pagina 2 Empty Re: Rare gewoontes

Bericht  Mrs. Jansen ma 4 maa 2013 - 21:11

Als ik met iemand in de auto meerijd, en op de achterbank zit, dan 'zaag' ik alle bomen om die langs de weg staan.

(En dan bedoel ik niet dat ik in slaap val nerd )
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bisq ma 4 maa 2013 - 21:12

Volgens vriend praat ik tegen alles waar een stekker aan zit. Volgens mij praat ik tegen alles smile
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Sneeuwvlok ma 4 maa 2013 - 21:26

Mrs. Jansen schreef:Als ik met iemand in de auto meerijd, en op de achterbank zit, dan 'zaag' ik alle bomen om die langs de weg staan.

(En dan bedoel ik niet dat ik in slaap val nerd )

haha ik maai altijd het lange gras als ik meerijd laughcry
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski ma 4 maa 2013 - 21:27

Mrs. Jansen schreef:Als ik met iemand in de auto meerijd, en op de achterbank zit, dan 'zaag' ik alle bomen om die langs de weg staan.

(En dan bedoel ik niet dat ik in slaap val Rare gewoontes - Pagina 2 827601 )

Ik tik altijd met mijn voet tussen de bomen in (zoals vroeger tussen randjes van stoeptegels omzeilen), maar das een werk joh!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Toet ma 4 maa 2013 - 21:31

Cow schreef:
-Ik eet eerst het brood en dan pas de worst bij worstenbrood

+1. En als ik een saucijzenbroodje eet vraag ik me helemaal af waar ik in hemelsnaam mee bezig ben. Die eet ik het liefst uit de magnetron (lekker klef, veel beter dan uit de oven) en dan haal ik er steeds een laagje af, net zoals je de schil van een banaan haalt zegmaar. Zo eet ik steeds een laagje totdat ik alleen nog maar het worstje over heb. laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 21:32

Kowalski schreef:

(En dan bedoel ik niet dat ik in slaap val Rare gewoontes - Pagina 2 827601 )

Ik tik altijd met mijn voet tussen de bomen in (zoals vroeger tussen randjes van stoeptegels omzeilen), maar das een werk joh!

Als het regent en ik zit in de auto mogen de ruitenwissers niet beneden komen "op" een hectometer paaltje :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 4 maa 2013 - 21:33

Kowalski schreef:

Dat doe ik ook, wel alleen als ik bijrijder ben, niet als ik zelf rij. En als ik fiets wil ik mijn trapper precies onderaan hebben tussen twee witte strepen op de weg. Alleen dat kan niet overal omdat de strepen soms te dicht bij elkaar of juist te ver van elkaar zitten. Ik probeer mijn tempo daar zoveel mogelijk op aan te passen maar het lukt niet altijd. Dan kan ik echt heel erg balen. Gelukkig doe ik dit in Tilburg helemaal niet (geen idee waarom, ik besef het me ook nu ik dit typ pas dat ik dit alleen 'thuis' doe.) want daar zou echt geen beginnen aan zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kowalski ma 4 maa 2013 - 21:34

Toet schreef:
Kowalski schreef:

Dat doe ik ook, wel alleen als ik bijrijder ben, niet als ik zelf rij. En als ik fiets wil ik mijn trapper precies onderaan hebben tussen twee witte strepen op de weg. Alleen dat kan niet overal omdat de strepen soms te dicht bij elkaar of juist te ver van elkaar zitten. Ik probeer mijn tempo daar zoveel mogelijk op aan te passen maar het lukt niet altijd. Dan kan ik echt heel erg balen. Gelukkig doe ik dit in Tilburg helemaal niet (geen idee waarom, ik besef het me ook nu ik dit typ pas dat ik dit alleen 'thuis' doe.) want daar zou echt geen beginnen aan zijn.

Dat doe ik ook inderdaad! Gelukkig kan ik het soms wel loslaten, dan ben ik niet meer bang dat er iets ergs gebeurt als ik het even niet meer bij kan houden Rare gewoontes - Pagina 2 2474380249
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Toet ma 4 maa 2013 - 21:34

Ai dat is lastig Zazou!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 21:36

Toet schreef:
Kowalski schreef:

Dat had ik vroeger ook. Heel vermoeiend.

Gast
Gast

Bericht  Cow ma 4 maa 2013 - 21:37

Toet schreef:
Cow schreef:

+1. En als ik een saucijzenbroodje eet vraag ik me helemaal af waar ik in hemelsnaam mee bezig ben. Die eet ik het liefst uit de magnetron (lekker klef, veel beter dan uit de oven) en dan haal ik er steeds een laagje af, net zoals je de schil van een banaan haalt zegmaar. Zo eet ik steeds een laagje totdat ik alleen nog maar het worstje over heb. laughcry

Oh dat doen ik ook ja weet ook weer waarom ik niet zo vaak saucijzenbroodjes eet
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Toet ma 4 maa 2013 - 21:39

Cow schreef:
Toet schreef:
Cow schreef:

Oh dat doen ik ook ja weet ook weer waarom ik niet zo vaak saucijzenbroodjes eet

Wow serieus? Tik 'em aan maat! Ik had echt niet verwacht dat er nog een persoon op aarde zo idioot zou zijn! cheers
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 21:40

Toet schreef:
Cow schreef:
Toet schreef:
Cow schreef:

Wow serieus? Tik 'em aan maat! Ik had echt niet verwacht dat er nog een persoon op aarde zo idioot zou zijn! cheers

Zo eet ik ze ook! Maar ik ontleed mijn eten sowieso vaak. Loempia's moet ik ook velletje voor velletje slopen.

Edit: bij bolletjes of krentenbollen sloop ik eerst altijd de bovenkant er af voordat ik de rest eet.

Gast
Gast

Bericht  Mrs. Jansen ma 4 maa 2013 - 21:42

Haha, ik wist niet dat er zoveel vergelijkbare verhalen zouden zijn. Ik voel me ineens veel minder raar. Laughing
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Esperanza ma 4 maa 2013 - 21:44

Ik heb er ook heel veel, maar van de meeste heb ik het niet door dat het raar is totdat iemand me er op wijst of als ik het hier lees!

Eentje die ik erg vervelend vind, is dat alles bij mij op volgorde moet. Als ik boodschappen ga doen en een lijstje maak, dan ga ik in m'n hoofd de looproute af en schrijf ik de producten op die ik nodig heb op volgorde van m'n looproute. Als ik per ongeluk iets over sla of vergeet dan ga ik de hele lijste opnieuw maken, anders klopt het niet met m'n looproute.
Op m'n werk moeten ook alle computerprogramma's in een bepaalde volgorde staan. Als iemand anders de pc opstart, en het staat in mijn ogen niet goed, dan sluit ik alles weer af en start het opnieuw op.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Caroow ma 4 maa 2013 - 21:58

Ik eet eerst het velletje van mijn bapao
Als ik heb gedoucht moet ik altijd mijn tanden poetsen, anders voel ik me niet schoon
Mijn sokken trek ik het liefst uit in bed
Als mijn vriend en ik samen weggaan vraag ik altijd voordat ik de deur dicht doe "sleutels?", terwijl ik ze zelf ook vaak bij me heb
Mijn boterhammen eet ik met twee handen, als een soort eekhoorn
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linnie1985 ma 4 maa 2013 - 23:00

De enige rare gewoonte die ik heb, is dat ik mijn slokjes drinken tel Rolling Eyes. En dat doe ik al jaren, en volgens mij weet niemand dat, zelfs mn ouders niet, het gaat echt heel onbewust Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 23:08

Caroow schreef:Ik eet eerst het velletje van mijn bapao

Hahaha, hier nog 1!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 23:10

Fortissimo schreef:Ik trek altijd eerst mijn rechtersok en rechterschoen aan. Andersom wil niet.
Wc-rol hang ik inderdaad ook altijd met het velletje naar voren. Maar daarin word ik ook gedrild, ik krijg op mijn flikker van mijn vriend als ik dat niet doe :P
Dat is verkeerd om!!!!!!!!!

confused

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 23:27

Artemis schreef:
Fortissimo schreef:Ik trek altijd eerst mijn rechtersok en rechterschoen aan. Andersom wil niet.
Wc-rol hang ik inderdaad ook altijd met het velletje naar voren. Maar daarin word ik ook gedrild, ik krijg op mijn flikker van mijn vriend als ik dat niet doe Rare gewoontes - Pagina 2 253468018

Rare gewoontes - Pagina 2 878948377
Helemaal niet! Het velletje moet niet tegen de muur! Very Happy

Ik tel trouwens ook mijn slokjes drinken. Ik weet waar het door gekomen is maar ik kom er niet meer van af!

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 ma 4 maa 2013 - 23:29

Harrison schreef:
Artemis schreef:
Wc-rol hang ik inderdaad ook altijd met het velletje naar voren. Maar daarin word ik ook gedrild, ik krijg op mijn flikker van mijn vriend als ik dat niet doe Rare gewoontes - Pagina 2 253468018

Rare gewoontes - Pagina 2 878948377
Helemaal niet! Het velletje moet niet tegen de muur! Very Happy

Ik tel trouwens ook mijn slokjes drinken. Ik weet waar het door gekomen is maar ik kom er niet meer van af!

Ik ben dan gelukkig niet de enige. Ik kom er ook niet meer vanaf, en weet ook niet waar het vandaan komt Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Snoopy ma 4 maa 2013 - 23:43

Maar die rare eetgewoontes..doen jullie dat ook in het openbaar?

Ik heb er ook wel een aantal, maar als ik in gezelschap ben bedwing ik me. Thuis alleen op de bank kan ik los gaan! Very Happy
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Shisha di 5 maa 2013 - 0:27

- Ik sabbel op heel veel dingen totdat ze zacht zijn i.p.v. er gelijk op te kauwen. Pepernoten bijvoorbeeld.
- Van de chips sabbel/lik ik ook altijd eerst het zout/de kruiden er af.
- Ik knip gaten in de mouwen van mijn pyjama's. Helemaal onderin en dan kan ik daardoor mijn duim steken zodat mijn mouwen niet telkens omghoog schuiven als ik in bed lig en daardoor koude armen krijg.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Rouge di 5 maa 2013 - 9:10

_Lacey_ schreef:Ik maak woorden van de letters in nummerborden.

Ik ook. Zie er altijd wel een woord in ja.

Een tijdschrift lees ik het liefst van achter naar voren.

Ik probeer bepaalde snoepjes helemaal op te zuigen bv tic tac, maar dan vergeet ik dat weer (heb ik hem alweer doorgebeten) en dan probeer ik de volgende, wat ik dan ook weer vergeet. Het is me nog nooit gelukt een snoepje compleet op te zuigen.

Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow di 5 maa 2013 - 9:12

Rouge schreef:
_Lacey_ schreef:Ik maak woorden van de letters in nummerborden.

Ik ook. Zie er altijd wel een woord in ja.

Een tijdschrift lees ik het liefst van achter naar voren.

Beide dingen doe/heb ik ook ja Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud