Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weg met dat haar

+36
Jeanette
loura
Gympie
Esperanza
Sterre
Caresses
Cow
Chocolate Cookie
Parel
June
Rouxxxe
Stranger
Feline
Exogenesis
Japie
Arwyn
Kaboutertje
Sam
Blond
Paper Crown
Bisq
Taeda
Serena
Fortissimo
SoGood
Bliss
CarpeDiem
Shopaholic
Beachgirl
silly-one
Poubelle
Melis_je
Rouge
Kowalski
Atelier Madame
Lavendel
40 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Weg met dat haar - Pagina 2 Empty Re: Weg met dat haar

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 22:39

Paper Crown schreef:Echt.. Lang haar is best overrated als 't maar hangt te hangen.. Je ziet wel eens vrouwen met sluik lang haar tot hun billen maar 't hangt, zo'n lelijke vale blonde kleur. Niets vrouwelijks aan hoor!

Lavendel, je hebt zo'n mooi gezicht, ik zou 't zoals Keira knippen en happy door 't leven gaan!
Ben ik met je eens!
Maar toch mis ik mijn lange haar Sad ik ben er echt niet op vooruit gegaan met dit kapsel, ik kan er gewoon helemaal geen donder mee. Ik moet nu juist een tutorial opzoeken hoe ik mijn haar normaal krijg zonder me ongelukkig te voelen of het vast te doen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 23:11

Harrison schreef:
Paper Crown schreef:Echt.. Lang haar is best overrated als 't maar hangt te hangen.. Je ziet wel eens vrouwen met sluik lang haar tot hun billen maar 't hangt, zo'n lelijke vale blonde kleur. Niets vrouwelijks aan hoor!

Lavendel, je hebt zo'n mooi gezicht, ik zou 't zoals Keira knippen en happy door 't leven gaan!
Ben ik met je eens!
Maar toch mis ik mijn lange haar Weg met dat haar - Pagina 2 1371890812 ik ben er echt niet op vooruit gegaan met dit kapsel, ik kan er gewoon helemaal geen donder mee. Ik moet nu juist een tutorial opzoeken hoe ik mijn haar normaal krijg zonder me ongelukkig te voelen of het vast te doen.

Ah naar Harri, ik weet zo hoe je je voelt, ook al slaat het nergens op, je bent nog steeds een prachtige vrouw. Maar zo voel ik me ook al 1,5 jaar! Lekker oppervlakkig ook. Maar kan er niks aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski di 5 maa 2013 - 0:45

Misschien oppervlakkig, maar wel herkenbaar. Het is (bij mij in ieder geval) wel iets wat je zelfvetrouwen (een deuk) kan geven. Toen de kapster mijn haren verpest had ben ik echt een paar dagen van slag geweest hoor! Maar ik denk echt dat het kapsel van Keira je heel erg mooi zal staan en het is ook niet té kort (en vooral ook omdat je zegt dat je echt iets met je haar 'moet' doen).
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 0:53

Carrie schreef:True! Veel vrouwen doen niks met hun mooie lange haar. Ik zou allemaal tutorials opzoeken op internet en de prachtigste hoge staarten, en vlechten als haarbandjes en schuine vlechten maken en nog veel meer Very Happy
Ik heb het wel lang gehad, maar ik kwam hier gewoon niet aan toe. Misschien dat ik er ook geen tijd aan wílde besteden, maar op een gewone werkdag ga ik echt niet staan touperen, spuiten, nog een keer spuiten, dertig keer eruit halen omdat de vlecht nét niet goed zit en nog een keer spuiten. Ik nam me dat altijd wel voor, want de plaatjes zijn zo mooi. Maar jouw idee kan alleen met niet te dik-niet te dun haar met een beetje slag en een leuk symmetrisch gezicht. Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 0:55

Rood schreef:Ik heb het wel lang gehad, maar ik kwam hier gewoon niet aan toe. Misschien dat ik er ook geen tijd aan wílde besteden, maar op een gewone werkdag ga ik echt niet staan touperen, spuiten, nog een keer spuiten, dertig keer eruit halen omdat de vlecht nét niet goed zit en nog een keer spuiten. Ik nam me dat altijd wel voor, want de plaatjes zijn zo mooi. Maar jouw idee kan alleen met niet te dik-niet te dun haar met een beetje slag en een leuk symmetrisch gezicht. Cry
Ik heb een vriendin en haar haar zit altijd alsof ze van de kapper komt. Ik dacht dat het van nature zo zat, tot ze een keer bleef slapen. Wát een werk hahaha, laat dan maar.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 5 maa 2013 - 1:00

Thanks for the advice ladies!
Ik vind lang haar ook echt prachtig, mits je mooi vol haar met enige slag hebt. Mijn haar is echt heel erg stijl en daardoor snel futloos en het hangt daar maar te hangen. Leuke vlechten ed maak ik in het weekend wel eens maar daar heb ik echt geen tijd voor als ik om 7u de deur uit moet. En veel dingen zakken uit of ik krijg er hoofdpijn van.
Aaahhh misschien ga ik wel heel hard balen maar dan heb ik het iig een keer geprobeerd!
Hoe heb jij je haar nu dan Harri?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 1:50

Weg met dat haar - Pagina 2 05c63b33-b05a-4da7-987f-5d1c63581a59_zps6267c7c3
Toen het net geknipt (en dus mooi gefohnd door de kapper) was zat het zo.
Weg met dat haar - Pagina 2 D22d4250-f05b-4c8e-b18d-b0e9412a5fdf_zps71a51594
Nu zit het los zo...
Weg met dat haar - Pagina 2 B99f0ca3-033c-4457-aba8-6144c5da0ae6_zps27cda926
En meestal heb ik het dus vast. Al zie je zo niet dat het vast best leuk zit haha.
En let niet op mijn verkouden hoofd.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 5 maa 2013 - 2:28

Harry koop zo'n fohnborstel, en echt binnen 10min heb je precies de eerste foto maar ik
moet zeggen dat 't je allemaal mooi staat! Je bent gewoon een stoot!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 2:31

Paper Crown schreef:Harry koop zo'n fohnborstel, en echt binnen 10min heb je precies de eerste foto maar ik
Haha Embarassed ! Ja zo'n ding moet ik hebben! Gewoon een losse borstel en dan met de fohn? Of zijn er ook borstels en fohn's in een? Ik ben gewoon echt zo'n noob wat haarstyling betreft.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 5 maa 2013 - 2:42

Harrison schreef:
Paper Crown schreef:Harry koop zo'n fohnborstel, en echt binnen 10min heb je precies de eerste foto maar ik
Haha Embarassed ! Ja zo'n ding moet ik hebben! Gewoon een losse borstel en dan met de fohn? Of zijn er ook borstels en fohn's in een? Ik ben gewoon echt zo'n noob wat haarstyling betreft.

Ja in 1! Ik kijk zo even van welk merk de mijne is die fohnt namelijk goed.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 2:53

Ja, graag! Dat klinkt alsof het iets voor mij is.

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 5 maa 2013 - 2:55

Ik wil ook alles weten van die fohnborstel! Mijn haar is stom, de onderkant is krullend, echt hele mooie grove perfecte krullen. De bovenkant is ja, wat eigenlijk. Half krullend, half stijl, futloos, pluizig.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Blond di 5 maa 2013 - 3:20

Ik vind het kapsel van Keira echt heel mooi, en Lavendel, ik denk dat jouw haar daar best op lijkt. Kapsel van Selena is ook leuk, maar zij heeft echt een dikke bos haar. Je kan natuurlijk altijd eerst voor de lengte van Selena gaan en dan altijd korter Weg met dat haar - Pagina 2 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 3:36

Paper Crown schreef:
Harrison schreef:

Ja in 1! Ik kijk zo even van welk merk de mijne is die fohnt namelijk goed.

Kan ik mijn haar daar ook makkelijk steil mee maken PC? Zodat ik volume in mijn haar heb, en niet dat het plat langs mijn hoofd hangt zoals met de steiltang?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 3:39

Rood schreef:
Carrie schreef:True! Veel vrouwen doen niks met hun mooie lange haar. Ik zou allemaal tutorials opzoeken op internet en de prachtigste hoge staarten, en vlechten als haarbandjes en schuine vlechten maken en nog veel meer Very Happy
Ik heb het wel lang gehad, maar ik kwam hier gewoon niet aan toe. Misschien dat ik er ook geen tijd aan wílde besteden, maar op een gewone werkdag ga ik echt niet staan touperen, spuiten, nog een keer spuiten, dertig keer eruit halen omdat de vlecht nét niet goed zit en nog een keer spuiten. Ik nam me dat altijd wel voor, want de plaatjes zijn zo mooi. Maar jouw idee kan alleen met niet te dik-niet te dun haar met een beetje slag en een leuk symmetrisch gezicht. Cry

Ik denk dat jij er geen tijd aan wilde besteden Very Happy Vond jouw haar zoooo mooi. Nu ook nog hoor, maar toen het zo lang was. Maar je deed het steeds in een saaie knot, ik zou het op zijn minst dan nog los laten hangen! Maar, ik snap ook dat je niet altijd zin en tijd hebt elke dag lang met je haar bezig te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Sam wo 6 maa 2013 - 7:12

Pc, weet je al welke borstel je hebt?
Twijfel al heel lang over zo'n ding, maar denk altijd dat het niet werkt en het mij toch niet lukt.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  SoGood wo 6 maa 2013 - 20:19

Nou, ik ben gisteren geweest. Van mijn lengte is maar een stukje af maar van mijn laagjes een stuk meer. Ben er super blij mee, het heeft weer volume en mijn haar heeft weer een mooie glanzende kleur. Verder eens met PC, lang haar is heel erg overrated als het maar suf en futloos hangt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 22:10

SoGood schreef:Nou, ik ben gisteren geweest. Van mijn lengte is maar een stukje af maar van mijn laagjes een stuk meer. Ben er super blij mee, het heeft weer volume en mijn haar heeft weer een mooie glanzende kleur. Verder eens met PC, lang haar is heel erg overrated als het maar suf en futloos hangt.

Fotoooo! Of plaatsje geen foto's? Ook niet in mijn inbox? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lavendel do 7 maa 2013 - 7:20

Ik zit nu bij de kapper en ik weet het nog niet, kijken wat de kapster zo zegt.. Iiieeee
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss do 7 maa 2013 - 7:21

Oh spannend, ik ben nu al benieuwd naar het resultaat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoGood do 7 maa 2013 - 9:44

Ik ben ook benieuwd!!

Ik zal morgen eens een foto van mijn eigen haar maken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel do 7 maa 2013 - 9:45

Weg met dat haar - Pagina 2 2013-03-07_08.19.17Weg met dat haar - Pagina 2 2013-03-07_20.39.26
Before and after..

Dit is het geworden! Ik vind het wel leuk geloof ik, ik moet eerst het zelf eens wassen en in model brengen en kijken wat ik er mee kan maar volgens mij is het best leuk smile (mijn god mijn spiegel is wel echt extreem smerig Embarassed)
(Oja en zoals mijn haar op de eerste foto zit, zo zit het alleen een half uur na het wassen als het nog een beetje vochtig is, anders had ik het er niet afgeknipt)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Kowalski do 7 maa 2013 - 9:45

Ik ben heel erg benieuwd Lavendel! En naar jouw kapsel eigenlijk ook wel Sogood Weg met dat haar - Pagina 2 3079029344

Edit: net te laat! Ik vind het gaaf Lavendel! Ik vind dat sowieso een gaaf kapsel maar staat je ook echt goed! Lekker fris Weg met dat haar - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SoGood do 7 maa 2013 - 9:52

Oei Lavendel! Wat schrikken!

Ik vroeg aan mijn vriend wat hij er van vond en we vinden het beiden wel mooier bij je gezicht staan. Weg met dat haar - Pagina 2 561177

Super stoer van je! Weg met dat haar - Pagina 2 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Kaboutertje do 7 maa 2013 - 9:53

Ik vind het lange leuker eigenlijk.. Maar dat is puur mijn smaak. Want dit kapsel staat jou ook!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud