Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar alle knutsel spullen neerleggen?

+8
_Jet
Wennes
Tania
PapillonRose
Manderijn
Filoria
Liadan
Mida4you
12 plaatsers

Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Mida4you zo 3 maa 2013 - 3:23

Ik heb even een vraagje: Ik ben alle lades e.d. aan het opruimen in huis en ik wil het praktischer indelen. Nu had ik in de hal een kastje met 3 lades en die lagen vol met knutsel spullen e.d. Nu is mijn vraag of jullie alle knutsel spullen op hoogte van jullie kindje hebben liggen zodat ze zelf kunnen kijken wat ze willen doen. Maar ik denk dat dat misschien niet meer zo slim is. Ik heb het nu in een la in de woonkamer waar ze niet bij kan. Hoe doen jullie dat? Mijn dochter is trouwens 2,5 jaar geweest.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Liadan zo 3 maa 2013 - 3:28

Voor mijn dochter liggen alle knutselspullen zo dat zij erbij kan. Een deel ligt in een la waar zoon niet bij kan (scharen, lijm, plakband, verf), de rest kan hij ook bij.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Gast zo 3 maa 2013 - 3:55

Hier ligt het allemaal in een deel van de kast waar alleen haar spullen (knutselspullen, kleine spulletjes, spelletjes, boeken die kapot kunnen etc.) liggen.
Die deur krijgt A. ook echt niet open.
H. kan er bij maar weet wel dat als ze wil knutselen het eerst moet vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Filoria zo 3 maa 2013 - 5:35

Tomas kan overal bij, ook schaar en lijm. Maar hij is al 4 natuurlijk en we hebben geen jongere kinderen rondlopen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Manderijn zo 3 maa 2013 - 7:25

Ze kunnen beide overal bij, op de scharen na.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  PapillonRose zo 3 maa 2013 - 7:28

Ik heb het hier in de keuken liggen, daar staat een groot rek en daar heb ik een plank waar alles op staat. Alle losse dingetjes zitten dan in een mand. Ze kan daar alleen bij als het traphekje richting de keuken open is. Ik vind het zelf niet zo nodig dat ze erbij kan, als ze wil knutselen dan vraagt ze het en pak ik de spullen. Vind ik nu nog wat fijner, ik zie mezelf al even naar de wc gaan en in zo'n korte tijd weet zij echt wel wat uit te halen als het zo uitkomt Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Tania zo 3 maa 2013 - 7:32

Ik heb alles in een krat in de trapkast, hij kan er zelf bij als hij wil maar hij weet dat hij het eerst moet vragen en doet dat ook altijd netjes.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Wennes zo 3 maa 2013 - 7:35

Hier ligt alles hoog opgeborgen. Dit heb ik gedaan nadat er op de muur een mooi kunstwerk is gemaakt en de salontafel onder gestempeld was.
B vraagt het als hij iets wil doen en dan pakken we het samen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  _Jet zo 3 maa 2013 - 8:01

Ik heb het in een opbergbox zitten en deze staat in de trapkast. Ze kan er niet zelf bij, dus wanneer ze wil verven o.i.d dan vraagt ze erom.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  MADDIE zo 3 maa 2013 - 9:55

Zelf heb ik nog geen ervaring, maar mijn zus die heeft zo'n kastje met van die bakjes die je kunt ophangen aan de muur. het is van ikea en lijkt mij super handig! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50171122/
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Razz zo 3 maa 2013 - 10:06

Ik heb alles opgeborgen. Ik wil niet dat S. zo bij zijn stiften en waskrijt kan en dat ik hem een keer aantref als hij mijn witte muren onder staat te tekenen. Net als zijn klei, verf en stickers heb ik boven op de kast staan. En als hij wil knutselen of tekenen geeft hij dat wel aan en dan kan ik dat voor hem pakken. Nu is hij natuurlijk nog maar 2,5 en straks komt het wel binnen zijn handbereik te staan.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Printje zo 3 maa 2013 - 10:24

Haha Wennes, ik vergeet die foto van de deur? Ook nooit meer. Daar had hij toch ook een mooi kunstwerk op gemaakt?

Hier ligt alles ook hoog opgeborgen, ik denk dat dat veiliger is voor mijn muren :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Wennes zo 3 maa 2013 - 14:01

Printje schreef:Haha Wennes, ik vergeet die foto van de deur? Ook nooit meer. Daar had hij toch ook een mooi kunstwerk op gemaakt?

Hier ligt alles ook hoog opgeborgen, ik denk dat dat veiliger is voor mijn muren :cheering:

Oja dat klopt! Een mooie tekening van wasco op het glas van de deur van de woonkamer. (de strepen staan er nog op) :nopompom:
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  PapillonRose zo 3 maa 2013 - 22:23

Voor zulke dingen als bij Wennes gebeurd zijn ben ik dus ook bang, mijn kleine ondeugd zou dat best durven in een onbewaakt moment laughcry Ik wacht dus nog even met alle knutselspulletjes binnen bereik te leggen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Twellie ma 4 maa 2013 - 3:10

Knutselspullen liggen hier op de kast, niet met een bepaalde gedachte maar meer omdat het de enige plek in de speelgoedpuinhoop is waar nog ruimte was. Ze kan wel gewoon papier, pennen, plakband en schaar uit een laatje in de keuken pakken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar alle knutsel spullen neerleggen? Empty Re: Waar alle knutsel spullen neerleggen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum