wanneer nieuwe IPhone op de markt?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
wanneer nieuwe IPhone op de markt?
Ik zit allemaal te googlen maar kan niet veel vinden. Heeft iemand een idee wanneer ongeveer de nieuwe uitkomt?
Gast- Gast
Re: wanneer nieuwe IPhone op de markt?
Dat weet nog niemand. Geruchten gaan voor september/oktober 2012, dus bijna, maar op de laatste Apple conferentie in juni is niets aangekondigd. Ik wacht er ook op.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
hmm oke, ja ik mag komende maand verlengen en dacht als de nieuwe IPhone uit is is de 4S tijdelijk goedkoper en dus aantrekkelijker bij m`n nieuwe abo. (de nieuwste is toch de 4S he? ) Maar als het pas oktober wordt tja dan twijfel ik of ik nog zo lang wil wachten.
Gast- Gast
De 4S is nu nog de nieuwste ja, het is wachten op de 5. Ik weet ook niet of ie dan echt direct goedkoper wordt als de 5 uit is, vaak werkt dat wel zo maar zou er niet op rekenen. Ik mag nu ook al een nieuwe telefoon uitzoeken, maar de vorige keer heb ik voor de 3GS gekozen ipv 4, omdat die direct leverbaar was en ik niet perse de 4 wilde, en direct daarna had ik al spijt. Dit keer wacht ik dus rustig af zodat ik wel het nieuwste model kan kopen.
Maar wanneer dat is, wordt pas bekend zodra Apple het zelf bekend maakt en volgens mij is de volgende conferentie dus in de herfst.
Maar wanneer dat is, wordt pas bekend zodra Apple het zelf bekend maakt en volgens mij is de volgende conferentie dus in de herfst.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
oke dan kijk ik wel even of ik op de nieuwe wacht, de 4S pak of de galaxy S3
Gast- Gast
Lily schreef:hmm oke, ja ik mag komende maand verlengen en dacht als de nieuwe IPhone uit is is de 4S tijdelijk goedkoper en dus aantrekkelijker bij m`n nieuwe abo. (de nieuwste is toch de 4S he? ) Maar als het pas oktober wordt tja dan twijfel ik of ik nog zo lang wil wachten.
Ik zit met hetzelfde dilemma, luxeproblemen
Gast- Gast
Laatste keer dat ik in de t-mobile winkel was vertelde ze mij dat de iphone 5 in december gaat uitkomen. Daar wil ik dan wel op wachten. Mijn abbonement loopt in sept af, ga hem sowieso verlagen en wacht dan nog wel even.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik hoorde zelf iets van Oktober. Maar bij KPN roepen ze weer iets anders. Mijn abonnement loopt af maar laat deze wel doorlopen tot de nieuwe Iphone er is. Heb nu de 4 dus dan is het onzin om nu te verlengen en een 4s te halen.
Gast- Gast
ja ik denk dat de 5 gewoon te duur is en qua verschil zit er denk ik niet veel in tussen de 4S en dan de 4GS of 5 ofzo(weet niet hoe de nieuwe gaat heten)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kapotte nieuwe iPhone
» Rare vraag (raspatat op de zwarte markt?)
» Markt
» Wie komt er wel eens op de zwarte markt (zonnebril vraag)
» Zwarte markt beverwijk
» Rare vraag (raspatat op de zwarte markt?)
» Markt
» Wie komt er wel eens op de zwarte markt (zonnebril vraag)
» Zwarte markt beverwijk
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: