Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

naamtag of iets dergelijks

+10
Fiwen
Paper Crown
meisjesmama
Tania
Manderijn
Printje
Teddyaapje
PapillonRose
Liadan
Flower_L
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

naamtag of iets dergelijks Empty naamtag of iets dergelijks

Bericht  Flower_L vr 1 maa 2013 - 7:36

afgelopen week bij Plopsa geweest, en L liep tot onze grote verbazing ineens swingend mee in de polonaise met Bumba en Bumbalu. Niet op gerekend want het is normaal een bangerik op dat vlak, en toen wij eenmaal alles bij elkaar hadden (gaf J net de fles...), stond meneer aan andere kant van de hal ergens tussen de kindjes, ouders en confettii Cool

ben een grote paniekvogel op dat gebied...duurde veel te lang voor ik hem in zicht had. nu wil ik een naamtag om de nek of iets voor om de arm kopen. stel hij raakt in paniek en rent weg ofzo.

hebben jullie ook zoiets, zo ja...wat heben jullie? en gebruiken jullie deze ook daadwerkelijk?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

naamtag of iets dergelijks Empty Re: naamtag of iets dergelijks

Bericht  Liadan vr 1 maa 2013 - 7:39

Wij hebben van die armbandjes waar je je gegevens op kan schrijven, maar ik vergeet die dingen altijd om te doen. Dus uiteindelijk komt het erop neer dat ik ons telefoonnummer op haar arm schrijf.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 7:51

Wij hebben armbandjes.
Die liggen in de la waar de autopapieren enzo liggen. Als we echt een dag (of langer) weggaan dan moeten we sowieso in die la zijn dus dan zie ik de armbandjes altijd liggen en kan ik ze ook niet vergeten.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 1 maa 2013 - 8:54

Ik heb een armbandje van helpid4kids, met een gegraveerd plaatje. Kost wel wat (20 euro), maar kan dacht ik ook mee tot een kindje een jaar of 8 is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Teddyaapje za 2 maa 2013 - 9:28

PapillonRose schreef:Ik heb een armbandje van helpid4kids, met een gegraveerd plaatje. Kost wel wat (20 euro), maar kan dacht ik ook mee tot een kindje een jaar of 8 is.

Die hebben wij ook. T.'s naam en geboortedatum staan erop, onze telefoonnummers. En als ik er nog een keer eentje maak dan zet ik er ook 'NL' op. Schoot me nu pas te binnen toen ik hem al besteld had.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 9:32

Ik heb voor beien een rubberen armbandje met hun naam en mijn telefoonnummer. C.iske weet ook dat als hij ons kwijt raakt hij naar een mevrouw moet lopen en vragen of ze mij wil bellen.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 2 maa 2013 - 10:54

Ik heb een naamtag voor R die ik altijd vergeet mee te nemen :cheering:

Zo'n ketting met voorletters, geboortedatum, telefoonnummer etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 20:13

Hm, maar wat heeft dat voor meerwaarde dan? Want mocht hij echt weg rennen in zo'n gelegenheid dan gaat iemand echt niet zoeken naar een naamplaatje, als ik een verdwaald kind vind ga ik naar de medewerkers en laat ik het omroepen, ga ik echt niet zoeken naar armbandjes ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Manderijn za 2 maa 2013 - 20:15

Nou met zo'n ketting die boven de kleren zit, is het niet echt zoeken toch?
Wij gaan straks even winkelen (koopzondag) en dan krijgt mijn dochter de ketting gewoon om, zichtbaar. Maar daar hebben ze ook geen oproepsysteem Very Happy

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Tania za 2 maa 2013 - 20:26

Artemis schreef:Hm, maar wat heeft dat voor meerwaarde dan? Want mocht hij echt weg rennen in zo'n gelegenheid dan gaat iemand echt niet zoeken naar een naamplaatje, als ik een verdwaald kind vind ga ik naar de medewerkers en laat ik het omroepen, ga ik echt niet zoeken naar armbandjes ofzo.

Ik ga ervan uit dat de meeste mensen/medewerkers wel even kijken of er een naam/nummer op de hand van een kindje staat. Dat zou ik zelf ook doen als er een kindje verdwaald is en ik denk de medewerkers van een pretpark ook aangezien heel veel ouders wel een telefoonnummer op het handje zetten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 20:33

Maar stel he: ik ging met mijn kinderen heel vaak naar de Julianatoren, daar is het druk, ze raken weleens kwijt (nu zijn ze groot genoeg, dus niet erg, anders dan bij een 2-jarige), maar als ik dan gebeld wordt kan ik dat écht niet verstaan. Er wordt daar vaak genoeg omgeroepen 'willen de ouders van Max zich melden bij de klantenservice' of iets in die geest. Ookal zóuden ze me daar bellen, verstaan kan ik het toch niet smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 20:35

Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik mijn kinderen nooit definitief ben kwijtgeraakt. Ik heb ze volgens mij nog nooit een bandje of een telefoonnummer meegegeven. Ja, één keer, bij konninginedag afgelopen jaar. Mijn zoon had een bandje om met een nummer. Vervolgens loopt hij weg, ben ik hem kwijt, ik zoeken, vind hem terug en zeg dat hij niet weg mag lopen. Zijn commentaar: ja, maar ik heb toch een bandje om? naamtag of iets dergelijks 394967

Gast
Gast

Bericht  Tania za 2 maa 2013 - 20:39

Mijn zoon heeft ook nooit een bandje om of een nummer op z'n hand omdat ik het altijd vergeet. Maar ik ga er ook vanuit dat ik hem in een pretpark wel weer vind of dat hij omgeroepen wordt.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  meisjesmama za 2 maa 2013 - 20:45

Labelfriends heeft hele gave!
Ik ga ze ook bestellen vooral ook omdat mijn oudste dochter ook nog eens een voedselallergie heeft.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Paper Crown za 2 maa 2013 - 20:46

Artemis schreef:Maar stel he: ik ging met mijn kinderen heel vaak naar de Julianatoren, daar is het druk, ze raken weleens kwijt (nu zijn ze groot genoeg, dus niet erg, anders dan bij een 2-jarige), maar als ik dan gebeld wordt kan ik dat écht niet verstaan. Er wordt daar vaak genoeg omgeroepen 'willen de ouders van Max zich melden bij de klantenservice' of iets in die geest. Ookal zóuden ze me daar bellen, verstaan kan ik het toch niet naamtag of iets dergelijks 561177
Ja maar als je je kind kwijt bent, dan neem je zo'n telefoontje wel aan en ik gok zomaar dat je op dat moment het wel hoort of zorgt dat je een plekje vindt waar het wel rustiger is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 20:51

Paper Crown schreef:
Artemis schreef:Maar stel he: ik ging met mijn kinderen heel vaak naar de Julianatoren, daar is het druk, ze raken weleens kwijt (nu zijn ze groot genoeg, dus niet erg, anders dan bij een 2-jarige), maar als ik dan gebeld wordt kan ik dat écht niet verstaan. Er wordt daar vaak genoeg omgeroepen 'willen de ouders van Max zich melden bij de klantenservice' of iets in die geest. Ookal zóuden ze me daar bellen, verstaan kan ik het toch niet naamtag of iets dergelijks 561177
Ja maar als je je kind kwijt bent, dan neem je zo'n telefoontje wel aan en ik gok zomaar dat je op dat moment het wel hoort of zorgt dat je een plekje vindt waar het wel rustiger is.

Nooit in de Julianatoren geweest zeker? Laughing

Serieus, ik heb daar weleens afgesproken met iemand en dan geprobeerd telefonisch contact te leggen, lukte gewoon niet. Maar goed, dat is alleen daar natuurlijk. Maar op de een of andere manier maak ik me bij dingen als Julianatoren en Plopsaland ook gewoon niet zo druk. Dat zijn vrij kleine en afgesloten parken waar je je kind nooit heel erg kwijt kunt raken en er héél veel andere ouders zijn. Op een strand ofzo vind ik het enger, want water, en dan hou ik ze heel goed in de gaten, maar voor mijn gevoel helpt een telefoonnummer daar helemaal niet, dus blijf ik gewoon bij ze in de buurt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 20:52

Artemis schreef:Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik mijn kinderen nooit definitief ben kwijtgeraakt. Ik heb ze volgens mij nog nooit een bandje of een telefoonnummer meegegeven. Ja, één keer, bij konninginedag afgelopen jaar. Mijn zoon had een bandje om met een nummer. Vervolgens loopt hij weg, ben ik hem kwijt, ik zoeken, vind hem terug en zeg dat hij niet weg mag lopen. Zijn commentaar: ja, maar ik heb toch een bandje om? naamtag of iets dergelijks 394967

Dan vraag ik me af hoe ernstig het is gesteld met je gehoor smile Buiten versta je het toch wel? En binnen, tenzij je in de kinderdisco of een entertainmenthal staat, toch ook wel?
Wij hebben ooit in Avifauna een meisje gevonden die haar ouders kwijt was, had een bandje om, gebeld, ouders dolblij want ze konden haar ook niet vinden. Effectief is het dus wel. Ik zou er niet zomaar van uitgaan dat men ze wel via de omroepinstallatie omroept, want neem nou een dierentuin, Efteling, Avifauna, bos, weet ik het wat... Die hebben gene omroepinstallatie.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 20:54

En verder snap ik niet zo goed waarom je iemand aan de andere kant van de telefoon niet zou kunnen verstaan, maar een omroepinstallatie blijkbaar wel.. Nee, ik ben idd nooit in Kon. Julianatoren geweest Wink

Edit: en als het écht zo onverstaanbaar is, kun je altijd nog sms'en smile

Gast
Gast

Bericht  Fiwen za 2 maa 2013 - 20:57

Paper Crown schreef:

Dit dus, en wij hebben een peuter die echt niet tegen iemand zal vertellen hoe ze heet. Zeker niet als ze mij kwijt is, ze zou alleen maar heel hard gaan huilen en mama blijven roepen tot ze mij weer gevonden heeft. Ik ga dus binnenkort wel zo'n armbandje bestellen voor J. Het kan geen kwaad om ze zo'n bandje om te geven, het kan alleen maar helpen op het moment dat ze een keer kwijt zijn.
Ik ben haar gelukkig nog nooit echt kwijt geweest. Wel eens dat ik iets stond af te rekenen en ze ineens tussen de rekken verdwenen was in die 10 seconde dat ik aan het pinnen was en toen raakte ik al lichtelijk in paniek. Ik wil dus niet weten hoe dat gaat zijn als ik haar echt een keer kwijt raak.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Tania za 2 maa 2013 - 21:01

Omroepinstallatie of niet als je kind bij een medewerker wordt gebracht vind je je kind toch wel terug. Zonder omroepinstallatie wordt brengen ze je kind ook wel bij de receptie ofzo. Het kan best handig zijn om je telefoonnummer op te schrijven maar het is natuurlijk niet zo dat je je kind anders nooit meer terug vindt.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown za 2 maa 2013 - 21:04

Artemis schreef:
Paper Crown schreef:

Nooit in de Julianatoren geweest zeker? Laughing

Serieus, ik heb daar weleens afgesproken met iemand en dan geprobeerd telefonisch contact te leggen, lukte gewoon niet. Maar goed, dat is alleen daar natuurlijk. Maar op de een of andere manier maak ik me bij dingen als Julianatoren en Plopsaland ook gewoon niet zo druk. Dat zijn vrij kleine en afgesloten parken waar je je kind nooit heel erg kwijt kunt raken en er héél veel andere ouders zijn. Op een strand ofzo vind ik het enger, want water, en dan hou ik ze heel goed in de gaten, maar voor mijn gevoel helpt een telefoonnummer daar helemaal niet, dus blijf ik gewoon bij ze in de buurt.
Nee, nooit geweest inderdaad maar ik kan me wel een voorstelling maken van gillende kinderen van plezier maar toch, denk ik dat ik er geruster op zou zijn dat hij wel een bandje draagt en ik gebeld kan worden als hij zich zoek maakt en ik geloof dat je op dat moment als je gebeld wordt in ieder geval dolblij bent dat hij dus ergens is waar jij niet bent en niet in het water aan het verdrinken is en je hem hoe dan ook wel weer bij je krijgt. Ik denk namelijk wel dat je je kind kwijt kan raken in zo'n park en dan de hele tijd moet gaan zoeken, ook niet leuk voor je wat oudere kinderen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Filoria za 2 maa 2013 - 21:14

Die parken hebben hier wel een beleid voor hoor. Een bepaald punt waar verdwaalde kinderen naartoe gebracht worden. Kinderen werden voor de komst van de mobiele telefoon ook gewoon weer met hun ouders herenigd.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 21:21

Tania schreef:Omroepinstallatie of niet als je kind bij een medewerker wordt gebracht vind je je kind toch wel terug. Zonder omroepinstallatie wordt brengen ze je kind ook wel bij de receptie ofzo. Het kan best handig zijn om je telefoonnummer op te schrijven maar het is natuurlijk niet zo dat je je kind anders nooit meer terug vindt.

Dat zegt ook niemand smile Alleen dat een armbandje van een euro met een telefoonnummer erop, of zelfs alleen het telefoonnummer op de arm geschreven, het herenigen van ouder en kind vergemakkelijkt, en dat het voor de ouder een prettiger gevoel geeft.

Gast
Gast

Bericht  Coco za 2 maa 2013 - 21:24

Ik ben vaak bij de Julianatoren geweest maar heb daar prima een telefoongesprek kunnen voeren. Daarbij lijkt het mij niet meer dan logisch dat als je het niet verstaat en je kind niet bij je in de buurt te vinden is, dat je vanzelf richting de receptie loopt om te vragen of zij je hebben gebeld en of je kind toevallig daar is gebracht.

Wij hebben nog niets voor de kinderen, maar ik moet dat wel echt gaan doen. Mijn dochter boeit het echt niets als ze ons niet meer ziet, die gaat gewoon dr eigen gang.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Snoopy zo 3 maa 2013 - 0:27

Een bandje of briefje met telefoonnummer is nog handiger in een drukke stad dan in een park. In een park heb je inderdaad altijd wel een vast punt waar kinderen heen gebracht worden.
Ik liep een keer in de stad en kwam een jongetje tegen dat erg liep te zoeken, toen ik hem voor een tweede keer zag heb ik hem aangesproken en hij zei dat hij zijn moeder kwijt was (hij was wel iets ouder 6-7 jaar of zo). Maar hij wist geen nummer of iets dergelijks. Na wat vragen kwam ik er achter dat hij wel wist waar hij woonde en zijn vader thuis was.
Dus ik een winkel ingelopen, telefoonboek zijn huisnummer opgezocht en vader gebeld. Die heeft vervolgens het mobiel van z'n vrouw gebeld en zo hebben ze elkaar weer gevonden.
Tuurlijk uiteindelijk vind je elkaar, maar omslachtig is het wel!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud