Geordie Shore (MTV)
+14
Toet
L!ND@
ijsjemeisje
sabje
Puggle
Aimee
smooch
Poubelle
Siem
Carra
Rush
mauwmauw
claudiaveronique
Sent
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Geordie Shore (MTV)
Waarom vind je dat 'kutzooi' dan als je er tijdens die periode toch niet was?Caribbeanlover schreef:Nu is het terug lees vind ik het toch duidelijk zat haha aangezien ik het over later had, want als wij er waren tijdens SB had ik dat wel gezegd.Caribbeanlover schreef:Kutzooi!
In Cancun gingen ze vaak naar hetzelfde hotel om daar overdag te feesten/zuipen en wij zijn ook naar dat hotel geweest. Later las ik dat dat echt een springbreak hotel is en tijdens die tijd wil je niet in Mexico ed zijn.
Gast- Gast
Ik HOU er ook zo van. Dat is toch heerlijke tv?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd: Ze zijn paar weken geleden weer begonnen met seizoen 1. Na de serie die nu bezig is gaan ze naar Cacun. Alleen beginnen ze zondag weer met een nieuw seizoen. Dus weet niet of ze nu in volgorde blijven uitzenden.
Ik vind het ook heerlijke tv. Heb alle seizoenen op internet gekeken. Vind jammer dat ik nu geen nieuwe afleveringen meer kan kijken.
Ik vind het ook heerlijke tv. Heb alle seizoenen op internet gekeken. Vind jammer dat ik nu geen nieuwe afleveringen meer kan kijken.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Happinaz schreef:Ik HOU er ook zo van. Dat is toch heerlijke tv?
Ik vind jou zo leuk he! haha
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Punk'd schreef:Happinaz schreef:Ik HOU er ook zo van. Dat is toch heerlijke tv?
Ik vind jou zo leuk he! haha
Nah, das toevallig! Ik jou ook!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom vraag je dat nogmaals als ik hierboven al antwoord heb gegeven?Carrie schreef:Waarom vind je dat 'kutzooi' dan als je er tijdens die periode toch niet was?Caribbeanlover schreef:Nu is het terug lees vind ik het toch duidelijk zat haha aangezien ik het over later had, want als wij er waren tijdens SB had ik dat wel gezegd.Caribbeanlover schreef:Kutzooi!
In Cancun gingen ze vaak naar hetzelfde hotel om daar overdag te feesten/zuipen en wij zijn ook naar dat hotel geweest. Later las ik dat dat echt een springbreak hotel is en tijdens die tijd wil je niet in Mexico ed zijn.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Oh sorry dat had ik niet gezien!Caribbeanlover schreef:Waarom vraag je dat nogmaals als ik hierboven al antwoord heb gegeven?Carrie schreef:Waarom vind je dat 'kutzooi' dan als je er tijdens die periode toch niet was?Caribbeanlover schreef:Nu is het terug lees vind ik het toch duidelijk zat haha aangezien ik het over later had, want als wij er waren tijdens SB had ik dat wel gezegd.Caribbeanlover schreef:Kutzooi!
Gast- Gast
Geeft niet honey.
Caribbeanlover- Ratel
Da's lekker dan...............not! Zondag was blijkbaar een nieuwe aflevering, maar ik was er niet. Gister was er WEER een herhaling. Hoe lang gaan ze daarmee door?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Da's lekker dan...............not! Zondag was blijkbaar een nieuwe aflevering, maar ik was er niet. Gister was er WEER een herhaling. Hoe lang gaan ze daarmee door?
Het nieuwe seizoen wordt nu iedere zondag uitgezonden, de rest van de week worden de oude herhaald. Zullen ze wel hebben gedaan door de populariteit, hogere kijkcijfers enzo
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh oke jammer moeten we steeds een week wachten en vraag me af waarom het niet net als die andere seizoenen gewoon elke dag is.
Caribbeanlover- Ratel
Ik ben ook fan, al hou ik meer van Jersey Shore. Ook hier is Charlotte favoriet, en ik moet eerlijk bekennen dat ik Gaz ook eeeeecht sexy vind! Holly irriteert me altijd, kan haar niet uitstaan.
Ik kijk ook alles online, ben een echte serie freak en ga echt niet elke keer een week wachten. Sommige series kijk ik online en sommige download ik via torrents en kijk ze dan op de tv.
Ik kijk ook alles online, ben een echte serie freak en ga echt niet elke keer een week wachten. Sommige series kijk ik online en sommige download ik via torrents en kijk ze dan op de tv.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Caribbeanlover schreef:Oh oke jammer moeten we steeds een week wachten en vraag me af waarom het niet net als die andere seizoenen gewoon elke dag is.
Ik denk omdat het seizoen dan binnen een week alweer afgelopen is, aangezien het maar 8 (?) afleveringen zijn. Omdat het een populair programma is zullen ze zo de uitzendperiode willen verlengen en dan meer kijkcijfers trekken.
Toet- Lady Post-a-lot
Kan je dan ook vooruit kijken?Babydoll schreef:Ik ben ook fan, al hou ik meer van Jersey Shore. Ook hier is Charlotte favoriet, en ik moet eerlijk bekennen dat ik Gaz ook eeeeecht sexy vind! Holly irriteert me altijd, kan haar niet uitstaan.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Kan je dan ook vooruit kijken?Babydoll schreef:Ik ben ook fan, al hou ik meer van Jersey Shore. Ook hier is Charlotte favoriet, en ik moet eerlijk bekennen dat ik Gaz ook eeeeecht sexy vind! Holly irriteert me altijd, kan haar niet uitstaan.
In Engeland zijn ze al een seizoen verder, dus je zou het vooruit kijken kunnen noemen.
Ik heb geloof ik al eens eerder een link hier geplaatst waar je alle seizoenen op kunt kijken.
Kijkt iemand hier ook The Valleys? Het is een zelfde soort serie maar dan nog een tikkeltje erger dan Geordie Shore. Ik vind die ook helemaal geweldig!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Poubelle schreef:
Kijkt iemand hier ook The Valleys? Het is een zelfde soort serie maar dan nog een tikkeltje erger dan Geordie Shore. Ik vind die ook helemaal geweldig!
Ja die link heb je al een keer geplaatst. Ik heb toen alle seizoenen gekekeken. Hoop dat er nog een seizoen komt. The valleys ken ik niet zal het is opzoeken. Ik houd wel van deze series
sabje- Prater
Wanneer komt the Valleys op tv, Poubelle?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb die link gemist, maar op youtube kon ik tot voor kort een aantal hele afleveringen zien waar ze oa naar Nederland gaan. Nu kan dat niet meer.Poubelle schreef:Caribbeanlover schreef:Kan je dan ook vooruit kijken?Babydoll schreef:Ik ben ook fan, al hou ik meer van Jersey Shore. Ook hier is Charlotte favoriet, en ik moet eerlijk bekennen dat ik Gaz ook eeeeecht sexy vind! Holly irriteert me altijd, kan haar niet uitstaan.
In Engeland zijn ze al een seizoen verder, dus je zou het vooruit kijken kunnen noemen.
Ik heb geloof ik al eens eerder een link hier geplaatst waar je alle seizoenen op kunt kijken.
Caribbeanlover- Ratel
Zou je die link nog eens willen plaatsen?
En die andere serie ben ik ook benieuwd naar.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle schreef:Zou je die link nog eens willen plaatsen?
Op pagina 3 staat de link. Zit nu op mijn telefoon en kan niet kopiëren en plakkenen uit mijn hoofd weet ik het ook niet
sabje- Prater
Eind Juli (dacht ik) komen de afleveringen van seizoen 6 op de amerikaanse/engelse mtv.
Dit keer zijn ze in Australie. Met een beetje geluk staan ze dan ook op de site van Taanker.
Heb nu alweer zin in de nieuwe afleveringen.
Dit keer zijn ze in Australie. Met een beetje geluk staan ze dan ook op de site van Taanker.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
sabje schreef:Puggle schreef:Zou je die link nog eens willen plaatsen?
Op pagina 3 staat de link. Zit nu op mijn telefoon en kan niet kopiëren en plakkenen uit mijn hoofd weet ik het ook niet
Dankje
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
ijsjemeisje schreef:Eind Juli (dacht ik) komen de afleveringen van seizoen 6 op de amerikaanse/engelse mtv.
Zo he ze maken wel leuke uitstapjes. Dacht dat het onderhand nu wel gestopt zou zijn aangezien Jersey Shore ook gestopt is.
Wat is Taanker?
Ik zie op die link/site dat het alleen seizoen 3 is. Ik heb alle seizoenen al te vaak gezien dankzij mtv hier . Oh ik zie dat je 5 ook kan zien of werkt dat hier niet? Leuk, heb al een aflevering op youtube gezien dat ze hier waren. Twee jongens dacht dat ze naar Duitsland gingen aangezien duits gingen praten.......................echt dom!
Caribbeanlover- Ratel
Toet schreef:Wanneer komt the Valleys op tv, Poubelle?
Volgens mij wordt dat hier nog niet uitgezonden, ik kijk het altijd op youtube.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kleiwrap uit Geordie Shore. Hoe heet dat?
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Jersey shore
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Jersey shore
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: