Geordie Shore (MTV)
+14
Toet
L!ND@
ijsjemeisje
sabje
Puggle
Aimee
smooch
Poubelle
Siem
Carra
Rush
mauwmauw
claudiaveronique
Sent
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Geordie Shore (MTV)
Mijn vriend en ik keken Jersey Shore altijd al, puur als leedvermaak.
Nu is de britse variant Geordie Shore bezig (veeeel leuker omdat veeeel extremer) en zijn we die serie uiteraard gaan volgen. En nu zitten we iedere avond voor de buis of nemen het zelfs op.
Wie kijkt dit ook?
We hebben denk ik allemaal wel eens een Charlotte/Gary liefde gehad, ik vind Charlotte ook degene waar ik me nog het meest mee kan identificeren (let op: alleen op liefdesgebied dan ).
Ricci vind ik echt een verwend joch met hele irritantie manieren. Die kocht gister een verlovingsring van 10.000 waar haalt ie het geld vandaan??
Nou, ik hoop op medevolgers
Nu is de britse variant Geordie Shore bezig (veeeel leuker omdat veeeel extremer) en zijn we die serie uiteraard gaan volgen. En nu zitten we iedere avond voor de buis of nemen het zelfs op.
Wie kijkt dit ook?
We hebben denk ik allemaal wel eens een Charlotte/Gary liefde gehad, ik vind Charlotte ook degene waar ik me nog het meest mee kan identificeren (let op: alleen op liefdesgebied dan ).
Ricci vind ik echt een verwend joch met hele irritantie manieren. Die kocht gister een verlovingsring van 10.000 waar haalt ie het geld vandaan??
Nou, ik hoop op medevolgers
Sent- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12
Re: Geordie Shore (MTV)
Wauw ik durfde geen topic te openen maar ik ben verslaafd, ik heb echt nog geen aflevering gemist. Deze week heb ik niet gekeken en ga ik lekker vrijdag de marathon kijken. Ik blijf er echt voor thuis hahahahaaa (schaam)
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
ik vond het ook leuk,keek het ook maar bleef er niet voor thuis.nu door omstandigheden kan ik het niet meer kijken
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Alles wat Brits is sla ik over. VERSCHRIKKELIJK!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind ze allemaal zo op elkaar lijken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben ook verslingerd geraakt aan Geordie Shore. Wat een héérlijke mensen. Ik ben vooral fan van Charlotte, Vicky en hoe heet ze nou, die lieve 'moeder' van het hele stel. En Gary met z'n grote mond dat 'ie 'birds gaat pullen'. Terwijl hij gewoon hartstikke gek is op Charlotte.
Volgens mij is het óf je houdt van Jersey óf je houdt van Geordie. Ik vind dat Amerikaanse saai, het spreekt me niet aan. Terwijl ik – oké, being a Brit-freak – Geordie veel complexer, bruisender en qua taal ook grappiger vindt.
Volgens mij is het óf je houdt van Jersey óf je houdt van Geordie. Ik vind dat Amerikaanse saai, het spreekt me niet aan. Terwijl ik – oké, being a Brit-freak – Geordie veel complexer, bruisender en qua taal ook grappiger vindt.
Gast- Gast
Ik vind het ook zeer vermakelijk. Ik hou van tv waarbij ik niet hoef na te denken
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik heb dit weekend Geordie Shore marathon gehouden, heb alle seizoenen gekeken!
I love it!
Mijn vriendinnen gelukkig ook, we strooien met Geordie Shore quotes in onze gesprekken en hebben plannen om ook in Newcastle te gaan stappen.
I love it!
Mijn vriendinnen gelukkig ook, we strooien met Geordie Shore quotes in onze gesprekken en hebben plannen om ook in Newcastle te gaan stappen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hoe doe je dat dan? Soms praten ze zo onduidelijke slang, ik zou geen hele zinnen kunnen nazeggen.Poubelle schreef: we strooien met Geordie Shore quotes in onze gesprekken
Gast- Gast
Rood schreef:Hoe doe je dat dan? Soms praten ze zo onduidelijke slang, ik zou geen hele zinnen kunnen nazeggen.Poubelle schreef: we strooien met Geordie Shore quotes in onze gesprekken
De meest briljante vind ik tot nu toe 'I'd rather shit in my hands and clap', als Rebecca dat zegt omdat ze niet met Ricci wil gaan werken. Die roepen we als we iets niet leuk vinden, laatst hebben we de cock-song van Holly en Charlotte gezonden en als we iets leuk vinden roepen we 'fucking mint'.
Nu ik dit zo typ klinkt het enorm kinderachtig, maar wij hebben dan de grootste lol.
Poubelle- Ratel
Mijn vriend en ik volgen het ook. Ik heb Jersey Shore nooit leuk gevonden maar Geordie Shore... ik ben fan!
Morgen weer de marathon kijken want heb een paar afleveringen gemist deze week.
Ik vind Charlotte echt heel erg grappig!
Morgen weer de marathon kijken want heb een paar afleveringen gemist deze week.
Ik vind Charlotte echt heel erg grappig!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Neeeee, leuk juist! Ik kijk het voor een groot deel ook omdat ik die zinnen zo leuk vind. Vooral Charlotte is té briljant hoor. Met een droog gezicht verzint ze spontaan de leukste teksten.
Gast- Gast
Wanneer is de marathon dan? Ik moet namelijk op m'n nieuwe telefoon wachten, dus ik kan wel iets afleidends gebruiken. Ben ik gelijk weer op hoogte.
Gast- Gast
Ik weet niet of er een marathon is, maar ik heb ze allemaal online gekeken.
Poubelle- Ratel
Oooh leuk, ik kijk het ook! Online zelfs, haha. Aflevering 2 van seizoen 5 is dinsdag uitgekomen
Ik vind Charlotte echt geweldig En om Vicky moet ik altijd heel erg lachen, omdat ze zo doet alsof ze heel erg intelligent is en overal boven staat.
Ik vind Charlotte echt geweldig En om Vicky moet ik altijd heel erg lachen, omdat ze zo doet alsof ze heel erg intelligent is en overal boven staat.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ja ik vind het ook leuk om te kijken
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik kijk het ook iedere avond! Mijn vriend vind het maar een hersenloos programma, maar kijkt stiekem toch mee haha.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
In de aflevering van vanavond gaat Jay het programma verlaten en dat idee had ik van Vicky en Ricci ook (heb dat stukje niet gezien, maar ze waren ineens weg). Sophie is ook weg. Weten jullie of zij allemaal ook niet meer terugkomen enzo? Ik had echt het idee dat vanavond de afsluiter was van het hele programma.
Gast- Gast
Ik vind het ook een zeer vermakelijk programma.
De afgelopen weken ben ik er ook voor thuis gebleven.
Ben stiekem wel blij dat Jay eruit is. Begon mij aan hem te irriteren.
Charlotte en Gary zijn zo herkenbaar toen ik een jaar of 20 was.
Jersey Shore vond ik ook leuk maar dit vind ik leuker. Ondanks ik engelse programma's vreselijk vind.
De afgelopen weken ben ik er ook voor thuis gebleven.
Ben stiekem wel blij dat Jay eruit is. Begon mij aan hem te irriteren.
Charlotte en Gary zijn zo herkenbaar toen ik een jaar of 20 was.
Jersey Shore vond ik ook leuk maar dit vind ik leuker. Ondanks ik engelse programma's vreselijk vind.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Rood schreef:In de aflevering van vanavond gaat Jay het programma verlaten en dat idee had ik van Vicky en Ricci ook (heb dat stukje niet gezien, maar ze waren ineens weg). Sophie is ook weg. Weten jullie of zij allemaal ook niet meer terugkomen enzo? Ik had echt het idee dat vanavond de afsluiter was van het hele programma.
Er zijn 5 seizoenen, wat nu op MTV wordt uitgezonden is seizoen 3.
Ik zal het wel even in een spoiler zetten.
- Spoiler:
- Jay komt inderdaad niet meer terug, en Rebecca ook niet. In plaats daarvan komen er 2 nieuwe mensen in het programma. Vicky, Ricci en Sophie komen wel terug.
Poubelle- Ratel
Carrie: Pauly heeft zijn eigen show nu op MTV. Komt voor Geordie Shore.
I Geordie Shore en vooral Charlotte.
Wat een droge opmerkingen kan zij maken. Dan lig ik echt dubbel van het lachen.
Ik heb zelfs sommige op facebook
Alleen jammer dat er al veel meer seizoenen zijn dan hier nu op MTV te zien zijn.
Ik las op facebook zelfs over iemand die ik nog helemaal niet ken en die er alweer uit is.
Als ik het niet kan zien, dan neem ik het op. Maar vanavond staat Moordvrouw als opgenomen en ga ik lekker GS kijken.
Bosh!
I Geordie Shore en vooral Charlotte.
Wat een droge opmerkingen kan zij maken. Dan lig ik echt dubbel van het lachen.
Ik heb zelfs sommige op facebook
Alleen jammer dat er al veel meer seizoenen zijn dan hier nu op MTV te zien zijn.
Ik las op facebook zelfs over iemand die ik nog helemaal niet ken en die er alweer uit is.
Als ik het niet kan zien, dan neem ik het op. Maar vanavond staat Moordvrouw als opgenomen en ga ik lekker GS kijken.
Bosh!
Gast- Gast
Ik vind het ook leuk! Charlotte vind ik echt geweldig, lig echter dubbel om haar
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Oh yeah I LOVE Geordie Shore! Ik ben ook vooral fan van Charlotte Met Vicky heb ik een haat/liefdeverhouding en van Sophie en Gary ben ik ook fan. Jay heb ik niet zo heel veel mee en James vind ik gewoon hilarisch, met zijn stoere opmerkingen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hahahahaha!Poubelle schreef:Rood schreef:Hoe doe je dat dan? Soms praten ze zo onduidelijke slang, ik zou geen hele zinnen kunnen nazeggen.Poubelle schreef: we strooien met Geordie Shore quotes in onze gesprekken
De meest briljante vind ik tot nu toe 'I'd rather shit in my hands and clap', als Rebecca dat zegt omdat ze niet met Ricci wil gaan werken. Die roepen we als we iets niet leuk vinden, laatst hebben we de cock-song van Holly en Charlotte gezonden en als we iets leuk vinden roepen we 'fucking mint'.
Nu ik dit zo typ klinkt het enorm kinderachtig, maar wij hebben dan de grootste lol.
Dames ik ben blij dat er meer zijn die er naar kijken. Zijn mijn vriend en ik toch niet zo raar.
Ik heb het einde niet gezien van de laatste seizoensaflevering donderdag! Jay zei tegen Gary en Charlotte (toen hij vertrok) dat ze het uit moesten praten. En toen hield mijn recorder op...
Anyone??
Sent- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kleiwrap uit Geordie Shore. Hoe heet dat?
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Jersey shore
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Jersey shore
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: