Kleiwrap uit Geordie Shore. Hoe heet dat?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleiwrap uit Geordie Shore. Hoe heet dat?
Afgelopen zondag hadden Charlotte en Holly een kleiwrap waar ze als een soort van mummie werden verpakt met doeken die onder de klei zaten. Ze zeiden dat je daarna dat centimeters verliest en ik dacht dat zal wel. Daarna was Holly als ik het goed zeg 25 cm kwijt. Is dat alleen die dag, tijdelijk of voor altijd?
Hoe kan het dat je ineens zoveel cm kwijt bent?
Wie weet hoe het echt heet? Kan je het hier ook laten doen? Het heette dacht ik iets met het woord flat erin.
Hoe kan het dat je ineens zoveel cm kwijt bent?
Wie weet hoe het echt heet? Kan je het hier ook laten doen? Het heette dacht ik iets met het woord flat erin.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Kleiwrap uit Geordie Shore. Hoe heet dat?
Het lijkt mij dat dat maar iets tijdelijks is voor een paar dagen. Ik zou het erg vreemd vinden als je door zo`n kleibehandeling ineens voor altijd zoveel centimeters kwijt bent
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik heb het 2 jaar terug in Amsterdam laten doen, maar ik weet niet meer waar of hoe het heet.
Daar zeiden ze dat je de meeste resultaat boekt als de wrap vaker doet, ik geloof een keer of drie.
Ik heb het maar 1 keer gedaan en het resultaat was tijdelijk. Het is niet zo dat het vet wegsmelt ofzo. Ik geloof best dat die klei iets goeds kan doen voor je huid maar blijvend centimeterverlies was helaas niet het geval. En ik denk ook niet dat het blijvend zal zijn als je het vaker dan 1 keer doet.
Edit: Het heet een 'body contour wrap'.
Daar zeiden ze dat je de meeste resultaat boekt als de wrap vaker doet, ik geloof een keer of drie.
Ik heb het maar 1 keer gedaan en het resultaat was tijdelijk. Het is niet zo dat het vet wegsmelt ofzo. Ik geloof best dat die klei iets goeds kan doen voor je huid maar blijvend centimeterverlies was helaas niet het geval. En ik denk ook niet dat het blijvend zal zijn als je het vaker dan 1 keer doet.
Edit: Het heet een 'body contour wrap'.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Bedankt. Dat het blijvend zou zijn leek me ook sterk.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Geordie Shore (MTV)
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Jersey shore
» Hoe heet dit?
» Lactatiekundige (heet dat zo?)
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Jersey shore
» Hoe heet dit?
» Lactatiekundige (heet dat zo?)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: