wat voor raambekleding, warmtewerend
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat voor raambekleding, warmtewerend
Wij hebben nu aan de tuinkant luxaflex. Het hing er al, maar ik vind er niets aan.
We hebben de zon flink op die kant staan, dus voor in de zomer is het belangrijk dat het de zon echt n beetje buiten houdt, anders wordt het hier bloedheet. Luxaflex houden de warmte natuurlijk goed tegen, dat wel.
Nu vind ik duorolgordijnen leuk of shutters. Iemand ervaring met een van de twee, houden deze rolgordijnen de warmte buiten? Shutters zullen het wel niet worden want wil ook wat voor de tuindeur...
We hebben de zon flink op die kant staan, dus voor in de zomer is het belangrijk dat het de zon echt n beetje buiten houdt, anders wordt het hier bloedheet. Luxaflex houden de warmte natuurlijk goed tegen, dat wel.
Nu vind ik duorolgordijnen leuk of shutters. Iemand ervaring met een van de twee, houden deze rolgordijnen de warmte buiten? Shutters zullen het wel niet worden want wil ook wat voor de tuindeur...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wat voor raambekleding, warmtewerend
Ik heb een duorolgordijn voor het keukenraam, maar ik heb niet het idee dat het warmte tegen houd. Ik vind het wel erg mooi!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik zou iets aan de buitenkant maken. Een markies of zonnescherm.
Dat houdt de warmte namelijk echt buiten, luxaflex houdt de warmte tussen je raam en je luxaflex, maar de warmte is dus wel in je huis.
Dat houdt de warmte namelijk echt buiten, luxaflex houdt de warmte tussen je raam en je luxaflex, maar de warmte is dus wel in je huis.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Wij hebben shutters Muppetje, ik vind ze echt top. Het houdt kou tegen maar ook zon. Wat ik het fijnst vind is dat je bijv 1 luikje kan dicht doen als je last hebt van de zon zonder dat het meteen zo donker wordt. Het kan ook bij je tuindeuren. Het kost wel een vermogen, maar het kan! Wij hebben het ook.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Een goedkoper alternatief voor schutters zijn horizontale houten lamellen. Die hebben wij en we zijn er erg blij mee
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:Ik zou iets aan de buitenkant maken. Een markies of zonnescherm.
Een zonnescherm hebben we, het is meer voor daarbij
Muppetje- Ratel
We hebben vandaag de sunscreen versie hiervan besteld, ben heel benieuwd, het zag er in de showroom prachtig uit
http://www.luxaflex.nl/zonwering/binnenzonwering/silhouette-shades/
http://www.luxaflex.nl/zonwering/binnenzonwering/silhouette-shades/
Muppetje- Ratel
moooooooooooooooooiiii!!!
Hij staat onder m'n favorieten voor in ons nieuwe huis
Hij staat onder m'n favorieten voor in ons nieuwe huis
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Heel mooi hoor!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ja gaaf he, ben zo benieuwd... Jammer dat ik drie tot vier weken moet wachten, haha...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja gaaf he, ben zo benieuwd... Jammer dat ik drie tot vier weken moet wachten, haha...
Ik verwacht natuurlijk wel een foto op FB
Was je veel geld kwijt? Wij hebben er 3 nodig voor in totaal 4,8 bij 2,6 meter.
Van plafond tot grond en over de hele breedte van het huis
Annie24- Ratel
Het is niet goedkoop, maar wel afhankelijk van bijvoorbeeld de prijsklasse van de stof, wij hebben 3, 4 is het duurst.
We kregen 25% korting als we het zelf zouden meten en monteren.
Online kan je het ook kopen met 30% korting. Niet dat je dat mort doen, maar op die site kan je wel ook dr cataloguswaarde zien. Even de maten van je ramen daar invoeren, dan weet je t. Zonweringshop heet t.
We kregen 25% korting als we het zelf zouden meten en monteren.
Online kan je het ook kopen met 30% korting. Niet dat je dat mort doen, maar op die site kan je wel ook dr cataloguswaarde zien. Even de maten van je ramen daar invoeren, dan weet je t. Zonweringshop heet t.
Muppetje- Ratel
Ik had vanmiddag idd al zitten zoeken en vond die online shop.
Heb daar even een berekening gemaakt: € 1750
Behoorlijk duur grapje dus haha. Nog maar even over nadenken en kijken hoe de situatie is op het moment dat we de sleutel krijgen.
Onze huidige woning staat nog te koop en van die € 1750 kunnen we beter aan de dubbele lasten uitgeven als we dan nog met 2 huizen zitten
We gaan sowieso binnenkort eens kijken hoe ze er in het echt uitzien, want ik zag dat er op nog geen 10 minuten afstand een winkel zit die ze verkoopt. Kijken kan altijd
Behoorlijk duur grapje dus haha. Nog maar even over nadenken en kijken hoe de situatie is op het moment dat we de sleutel krijgen.
Onze huidige woning staat nog te koop en van die € 1750 kunnen we beter aan de dubbele lasten uitgeven als we dan nog met 2 huizen zitten
We gaan sowieso binnenkort eens kijken hoe ze er in het echt uitzien, want ik zag dat er op nog geen 10 minuten afstand een winkel zit die ze verkoopt. Kijken kan altijd
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Ik had vanmiddag idd al zitten zoeken en vond die online shop.
Daarom
Wij zijn 1350 kwijt. Daar is de korting dan al af...
Dus ik hoop écht dat t mooi is
Muppetje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor raambekleding heb jij?
» Wat kleur voor raambekleding
» Wat voor raambekleding bij ramen tot de grond?
» Hoe heet dit soort raambekleding? *gevonden*
» Raambekleding.
» Wat kleur voor raambekleding
» Wat voor raambekleding bij ramen tot de grond?
» Hoe heet dit soort raambekleding? *gevonden*
» Raambekleding.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: