Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat voor raambekleding, warmtewerend

5 plaatsers

Ga naar beneden

wat voor raambekleding, warmtewerend Empty wat voor raambekleding, warmtewerend

Bericht  Muppetje wo 27 feb 2013 - 10:02

Wij hebben nu aan de tuinkant luxaflex. Het hing er al, maar ik vind er niets aan.

We hebben de zon flink op die kant staan, dus voor in de zomer is het belangrijk dat het de zon echt n beetje buiten houdt, anders wordt het hier bloedheet. Luxaflex houden de warmte natuurlijk goed tegen, dat wel.

Nu vind ik duorolgordijnen leuk of shutters. Iemand ervaring met een van de twee, houden deze rolgordijnen de warmte buiten? Shutters zullen het wel niet worden want wil ook wat voor de tuindeur...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor raambekleding, warmtewerend Empty Re: wat voor raambekleding, warmtewerend

Bericht  Puggle wo 27 feb 2013 - 10:38

Ik heb een duorolgordijn voor het keukenraam, maar ik heb niet het idee dat het warmte tegen houd. Ik vind het wel erg mooi!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

wat voor raambekleding, warmtewerend Empty Re: wat voor raambekleding, warmtewerend

Bericht  xxjojootjexx wo 27 feb 2013 - 10:49

Ik zou iets aan de buitenkant maken. Een markies of zonnescherm.
Dat houdt de warmte namelijk echt buiten, luxaflex houdt de warmte tussen je raam en je luxaflex, maar de warmte is dus wel in je huis.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Paper Crown do 28 feb 2013 - 1:32

Wij hebben shutters Muppetje, ik vind ze echt top. Het houdt kou tegen maar ook zon. Wat ik het fijnst vind is dat je bijv 1 luikje kan dicht doen als je last hebt van de zon zonder dat het meteen zo donker wordt. Het kan ook bij je tuindeuren. Het kost wel een vermogen, maar het kan! Wij hebben het ook.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 1:46

Een goedkoper alternatief voor schutters zijn horizontale houten lamellen. Die hebben wij en we zijn er erg blij mee

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 28 feb 2013 - 4:07

xxjojootjexx schreef:Ik zou iets aan de buitenkant maken. Een markies of zonnescherm.
Dat houdt de warmte namelijk echt buiten, luxaflex houdt de warmte tussen je raam en je luxaflex, maar de warmte is dus wel in je huis.

Een zonnescherm hebben we, het is meer voor daarbij

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje za 6 apr 2013 - 6:50

We hebben vandaag de sunscreen versie hiervan besteld, ben heel benieuwd, het zag er in de showroom prachtig uit smile

http://www.luxaflex.nl/zonwering/binnenzonwering/silhouette-shades/

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 6 apr 2013 - 8:43

moooooooooooooooooiiii!!!

Hij staat onder m'n favorieten voor in ons nieuwe huis I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Puggle za 6 apr 2013 - 8:46

Heel mooi hoor!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Muppetje za 6 apr 2013 - 9:21

Ja gaaf he, ben zo benieuwd... Jammer dat ik drie tot vier weken moet wachten, haha...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 6 apr 2013 - 9:58

Muppetje schreef:Ja gaaf he, ben zo benieuwd... Jammer dat ik drie tot vier weken moet wachten, haha...

Ik verwacht natuurlijk wel een foto op FB :cheering:

Was je veel geld kwijt? Wij hebben er 3 nodig voor in totaal 4,8 bij 2,6 meter.
Van plafond tot grond en over de hele breedte van het huis laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 7 apr 2013 - 6:24

Het is niet goedkoop, maar wel afhankelijk van bijvoorbeeld de prijsklasse van de stof, wij hebben 3, 4 is het duurst.

We kregen 25% korting als we het zelf zouden meten en monteren.

Online kan je het ook kopen met 30% korting. Niet dat je dat mort doen, maar op die site kan je wel ook dr cataloguswaarde zien. Even de maten van je ramen daar invoeren, dan weet je t. Zonweringshop heet t.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 zo 7 apr 2013 - 7:47

Ik had vanmiddag idd al zitten zoeken en vond die online shop.

Heb daar even een berekening gemaakt: € 1750 laughcry
Behoorlijk duur grapje dus haha. Nog maar even over nadenken en kijken hoe de situatie is op het moment dat we de sleutel krijgen.
Onze huidige woning staat nog te koop en van die € 1750 kunnen we beter aan de dubbele lasten uitgeven als we dan nog met 2 huizen zitten Wink

We gaan sowieso binnenkort eens kijken hoe ze er in het echt uitzien, want ik zag dat er op nog geen 10 minuten afstand een winkel zit die ze verkoopt. Kijken kan altijd Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 7 apr 2013 - 8:23

Annie24 schreef:Ik had vanmiddag idd al zitten zoeken en vond die online shop.

Heb daar even een berekening gemaakt: € 1750 laughcry
Behoorlijk duur grapje dus haha. Nog maar even over nadenken en kijken hoe de situatie is op het moment dat we de sleutel krijgen.
Onze huidige woning staat nog te koop en van die € 1750 kunnen we beter aan de dubbele lasten uitgeven als we dan nog met 2 huizen zitten Wink

We gaan sowieso binnenkort eens kijken hoe ze er in het echt uitzien, want ik zag dat er op nog geen 10 minuten afstand een winkel zit die ze verkoopt. Kijken kan altijd Laughing

Daarom smile
Wij zijn 1350 kwijt. Daar is de korting dan al af...

Dus ik hoop écht dat t mooi is Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: