Favoriet restaurant
+28
Shisha
Jasmine
Winegum
Fred
Truttebol
Cato
Bosjesvrouw
Kreeftje
CCC
Eva1985
Kowalski
Parisienne
VeryCherry
Rush
Ragazza
SarahKey
Minx
Chocoholic
banjer49
Blond
Fortissimo
Tamagotchi
Lady Starstruck
nina
_Lacey_
Sam
Lady4
SuzieQ
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Favoriet restaurant
De egelantier in Breda
Verder vinden mijn vriend en ik het leuk om steeds een nieuwe restaurant te proberen. Dus ga genoemde restauranten in dit topic even onthouden/noteren!
Verder vinden mijn vriend en ik het leuk om steeds een nieuwe restaurant te proberen. Dus ga genoemde restauranten in dit topic even onthouden/noteren!
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Lady Starstruck schreef:Blond schreef:Shisha schreef:Blond schreef:Lady Starstruck schreef:De Tapasia in Ede. Ik ben gek op all you can eat. En dit is een goed all you can eat restaurant.
Hier ben ik gister geweest, was echt hemels! Deze staat ook hoog op mijn favoriete restaurant lijstje nu!
Verder Sint Jan in Arnhem, gewoon omdat het zo gezellig zitten is, niet duur, prima wijn. En Sushi Today in Utrecht. Ook vanwege het heerlijke toetjesbuffet
Sint jan ben ik ook fan van! Dus misschien leuk voor de volgende meeting?
Ja! Alleen kan je niet alle dagen reserveren, zouden we dan een keer op een donderdag of zondag moeten plannen
Oh dat lijkt mij leuk! Als die er komt dan ga ik mee.
@Jasmine Juffrouw Tok ben ik nog nooit geweest. Hoor er goede verhalen over en ben er tientallen keren langsgereden. Toch maar eens heen gaan dan. Aan de andere kant zit toch een BBQ restaurant?
Hmm, wat mij betreft kun je dan beter doorrijden en ergens anders gaan eten. Dat BBQ restaurant is op zich wel leuk hoor, maar wel als je met een groep bent vind ik, niet echt iets om met zn tweetjes heen te gaan. Maar juffrouw Tok... Niet doen, zonde van je geld. Ik ben er twee keer geweest (tweede keer was met n feestje, ik zou er uit mezelf niet nog een keer heen gegaan zijn), maar ik vond het ronduit vies, slecht klaargemaakt eten (dat kan ik zelf beter, en dat vind ik niet snel) en sfeerloos. En ik ben qua restaurants niet snel ontevreden of heel negatief...
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S, was dat in Ede dan? Onze ervaringen zijn daar juist ontzettend goed. Als ik ergens anders kipfilet bestel, is het eigenlijk altijd te droog. Daar heb ik bij Tok nooit last van.
En sfeerloos? Het is geen sterrenrestaurant nee, het is een grote boerenschuur met wat veel tafels, maar sfeerloos vind ik het zeker niet.
Grappig eigenlijk, dat meningen over hetzelfde restaurant zo kunnen verschillen.
En sfeerloos? Het is geen sterrenrestaurant nee, het is een grote boerenschuur met wat veel tafels, maar sfeerloos vind ik het zeker niet.
Grappig eigenlijk, dat meningen over hetzelfde restaurant zo kunnen verschillen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
nina schreef:Ja ik woon een kleine 20 km van Leeuwarden af. En jij? Mag ook via PM.Lady4 schreef:Grappig inderdaad. Ik vind Doozo vooral leuk voor borrels en themafeestjes. Ben geen sushi liefhebber.nina schreef:Ha! Wat grappig! Ik vind de walrus juist helemaal niets, veel te groot en geen lekker eten.Lady4 schreef:Mijn favoriet is De Walrus in Leeuwarden. Heerlijk eten, lekkere wijn, het zit daar heel gezellig en is prima betaalbaar.
Mijn favoriete restaurant is: Doozo Leeuwarden waar je lekkere sushi kan eten.
Maar woon jij hier in de buurt dan?
Ik woon in Leeuwarden en kom van oorsprong uit de 'Wâlden'. En jij? Heb jij al je tromboseonderzoeken enzo dan ook in Leeuwarden gehad?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Jasmine schreef:Mizz_S, was dat in Ede dan? Onze ervaringen zijn daar juist ontzettend goed. Als ik ergens anders kipfilet bestel, is het eigenlijk altijd te droog. Daar heb ik bij Tok nooit last van.
Ja, was in Ede. Tsja, sfeerloos is misschien niet helemaal het goede woord hoor, maar gezellig vond ik het in ieder geval niet. Maar ik houd sowieso al niet zo van 'kindvriendelijke' restaurants, dat speelt vast ook mee. En ja, het eten vond ik gewoon echt heel vies.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Lady4 schreef:nina schreef:Ja ik woon een kleine 20 km van Leeuwarden af. En jij? Mag ook via PM.Lady4 schreef:Grappig inderdaad. Ik vind Doozo vooral leuk voor borrels en themafeestjes. Ben geen sushi liefhebber.nina schreef:Ha! Wat grappig! Ik vind de walrus juist helemaal niets, veel te groot en geen lekker eten.Lady4 schreef:Mijn favoriet is De Walrus in Leeuwarden. Heerlijk eten, lekkere wijn, het zit daar heel gezellig en is prima betaalbaar.
Ik woon in Leeuwarden en kom van oorsprong uit de 'Wâlden'. En jij? Heb jij al je tromboseonderzoeken enzo dan ook in Leeuwarden gehad?
Waar in de 'Wâlden' heb je gewoond? Gemeente mag ook.
Ik woonde altijd in de gemeente Achtkarspelen en nu in de gemeente Smallingerland
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Bosjesvrouw schreef:Lady4 schreef:nina schreef:Ja ik woon een kleine 20 km van Leeuwarden af. En jij? Mag ook via PM.Lady4 schreef:Grappig inderdaad. Ik vind Doozo vooral leuk voor borrels en themafeestjes. Ben geen sushi liefhebber.nina schreef:Ha! Wat grappig! Ik vind de walrus juist helemaal niets, veel te groot en geen lekker eten.Lady4 schreef:Mijn favoriet is De Walrus in Leeuwarden. Heerlijk eten, lekkere wijn, het zit daar heel gezellig en is prima betaalbaar.
Waar in de 'Wâlden' heb je gewoond? Gemeente mag ook.
Ik woonde altijd in de gemeente Achtkarspelen en nu in de gemeente Smallingerland
D.antumadeel. Jij woont in S. toch? Wij gingen 'vroeger' in de zomer altijd met alle vrienden naar Strandheem.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
@ lady 4 oke, strandheem was altijd erg leuk.
Daar woonde ik altijd ja. Ik woon nu in r'valle
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
En ik woon in noord-west Friesland. Zo wonen er toch een boel meiden in Friesland. Valt me altijd mee haha!Bosjesvrouw schreef:@ lady 4 oke, strandheem was altijd erg leuk.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» favoriet bij starbucks
» Restaurant in Hoofddorp
» Restaurant in Amsterdam
» Restaurant in Utrecht
» Restaurant Apeldoorn