Favoriet restaurant
+28
Shisha
Jasmine
Winegum
Fred
Truttebol
Cato
Bosjesvrouw
Kreeftje
CCC
Eva1985
Kowalski
Parisienne
VeryCherry
Rush
Ragazza
SarahKey
Minx
Chocoholic
banjer49
Blond
Fortissimo
Tamagotchi
Lady Starstruck
nina
_Lacey_
Sam
Lady4
SuzieQ
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Favoriet restaurant
Sybella schreef:Sam: Kom jij hier uit de buurt!!!
Nooit geweten..
Schijnbaar
Wist ook niet dat jij uit de buurt kwam.
De restaurants die jij noemt hoor ik op mijn werk ook regelmatig voorbij komen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sumo, want ik ben gek op sushi!
Bij ons de straat zit ons favoriete restaurant, C.afé S.tobbe. Vooral de varkenssaté vind ik daar heerlijk! Mijn vriend heeft daar gewerkt, onze vriendengroep werkt/komt daar, het is er gezellig, ze hebben heerlijk eten en het is dichtbij huis.
Bij ons de straat zit ons favoriete restaurant, C.afé S.tobbe. Vooral de varkenssaté vind ik daar heerlijk! Mijn vriend heeft daar gewerkt, onze vriendengroep werkt/komt daar, het is er gezellig, ze hebben heerlijk eten en het is dichtbij huis.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Rush schreef:Ragazza schreef:
En vroeger ging ik ook best wel vaak naar de Buurman in Heerenveen. Weet eigenlijk niet of dat nu nog goed is?
Mijn favoriet!
Jaah, ik ben ook fan van De Buurman!
Laatst aangepast door Lady4 op do 28 feb 2013 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
De Walrus in Leeuwarden. Daar kan ik iedere week wel eten! De Winze in Wiens is ook goed en gezellig (mooi plekje aan het water, vooral in de zomer zit het daar erg leuk!) al viel het de laatste keer een beetje tegen..
Gast- Gast
Sybella schreef:Sam: Kom jij hier uit de buurt!!!
Nooit geweten.
Ik heb twee favoriete restaurants.
In U.den zit een tapasrestaurant 't Zusje. Het is van meer mensen favoriet want je moet voor vrijdag en zaterdag zo'n 3-4 maanden vooraf reserveren.
En hier in V.eghel, wat simpeler maar zo lekker en een hele vriendelijke eigenaar. Een italiaan La Riva.
't Zusje is echt geweldig! Heb er alleen niet zo'n leuke herinneringen aan, ik had daar een geweldige date waarna hij me keihard gedumpt heeft
Mangiare in Eindhoven hoor ik heel veel goede verhalen over, echt schandalig dat ik daar nog niet geweest ben aangezien ik vanuit mijn huis zowat naar binnen kan kijken!
Ik ben fan van Ons en Berlage in Eindhoven. Promessa in Eersel is een super tapasrestaurant, maar dat is écht te duur voor mij!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
banjer49 schreef:Mijn favoriete restaurant is lekker puh in groet, daar hebben ze zulk lekker eten
Hey wat grappig.. daar heb ik 1,5 week terug nog gegeten. Echt zo lekker daar!
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Wij zijn erg gek op Popocatepetl (hopelijk schrijf ik het goed). De dichtsbijzijnde voor ons is Amersfoort maar hebben al veel andere gehad. Erg lekker eten, goed sfeertje en vooral lekkere cocktails.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ja Mangiare in Eindhoven is goed! Promessa ook trouwens.
Hier nog een paar favoriete:
1910 in Eindhoven
Sopranos in Eindhoven
Antonio's in Eindhoven
En in Nuenen ken ik nog een hele leuke! (Maar daar werk ik zelf )
Hier nog een paar favoriete:
1910 in Eindhoven
Sopranos in Eindhoven
Antonio's in Eindhoven
En in Nuenen ken ik nog een hele leuke! (Maar daar werk ik zelf )
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
van der Valk (tot nu toe altijd goed)
de Stripe in Wijnjewoude
pizzaria Sondrio Da Emilio in Drachten
Andre Dokter in Briltil
de Stripe in Wijnjewoude
pizzaria Sondrio Da Emilio in Drachten
Andre Dokter in Briltil
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Lekker , laatst het 't Zusje gegeten maar idd ruim drie maanden van te voren moeten reseveren.Sybella schreef:
In U.den zit een tapasrestaurant 't Zusje. Het is van meer mensen favoriet want je moet voor vrijdag en zaterdag zo'n 3-4 maanden vooraf reserveren.
.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Ik vind de Trafalgar pub in Eindhoven en Veertien in Eersel echt aanraders
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Veel restaurants die genoemd worden ken ik wel. Met name die in Uden en Eindhoven..
Papadopoulos in Eindhoven is een goede griek.
Gossimijne in Uden (met name dat soort van tapasconcept)... Oke, aan het Zusje kan denk ik niet veel tippen in Uden natuurlijk en Kowalski ik wist niet dat je uit de buurt komt. Hoe kan iemand je nu gedumpt hebben in zo'n restaurant?
Niet een restaurant, maar wel voor mij de beste friettent van het land: Martin Zwerts in Eindhoven.
Gossimijne in Uden (met name dat soort van tapasconcept)... Oke, aan het Zusje kan denk ik niet veel tippen in Uden natuurlijk en Kowalski ik wist niet dat je uit de buurt komt. Hoe kan iemand je nu gedumpt hebben in zo'n restaurant?
Niet een restaurant, maar wel voor mij de beste friettent van het land: Martin Zwerts in Eindhoven.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Fred schreef:Veel restaurants die genoemd worden ken ik wel. Met name die in Uden en Eindhoven..
Hoe kan iemand mij überhaupt dumpen?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Voorbij Verlaan in Rijswijk vind ik een mooi restaurant waar je echt heerlijk kunt eten!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Kowalski schreef:
Hoe kan iemand mij überhaupt dumpen?
Dat klopt zeker, ik had het in ieder geval zeker zo niet gedaan... Wellicht helemaal niet als het leuk en gezellig en je een leuke meid blijkt te zijn.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
De laatste tijd gaan we vaak naar Juffrouw Tok in Ede.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Blond schreef:Lady Starstruck schreef:De Tapasia in Ede. Ik ben gek op all you can eat. En dit is een goed all you can eat restaurant.
Hier ben ik gister geweest, was echt hemels! Deze staat ook hoog op mijn favoriete restaurant lijstje nu!
Verder Sint Jan in Arnhem, gewoon omdat het zo gezellig zitten is, niet duur, prima wijn. En Sushi Today in Utrecht. Ook vanwege het heerlijke toetjesbuffet
Sint jan ben ik ook fan van! Dus misschien leuk voor de volgende meeting?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Blond schreef:Lady Starstruck schreef:De Tapasia in Ede. Ik ben gek op all you can eat. En dit is een goed all you can eat restaurant.
Hier ben ik gister geweest, was echt hemels! Deze staat ook hoog op mijn favoriete restaurant lijstje nu!
Verder Sint Jan in Arnhem, gewoon omdat het zo gezellig zitten is, niet duur, prima wijn. En Sushi Today in Utrecht. Ook vanwege het heerlijke toetjesbuffet
Ja! Alleen kan je niet alle dagen reserveren, zouden we dan een keer op een donderdag of zondag moeten plannen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Blond schreef:Shisha schreef:Blond schreef:Lady Starstruck schreef:De Tapasia in Ede. Ik ben gek op all you can eat. En dit is een goed all you can eat restaurant.
Ja! Alleen kan je niet alle dagen reserveren, zouden we dan een keer op een donderdag of zondag moeten plannen
Nee klopt maar dan moeten we maar even kijken op welke dag de volgende meeting is.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Over Gossimijne hoor ik heel veel verschillende verhalen van bagger tot goed.
Ik durf het iegenlijk niet aan om daar te gaan eten, haha.
Is Promessa in /eersel zoveel duurder geworden dan?
Ik ben er ook ooit geweest maar volgens mij was het toen goed betaalbaar.
Ik durf het iegenlijk niet aan om daar te gaan eten, haha.
Is Promessa in /eersel zoveel duurder geworden dan?
Ik ben er ook ooit geweest maar volgens mij was het toen goed betaalbaar.
Gast- Gast
Ja ik woon een kleine 20 km van Leeuwarden af. En jij? Mag ook via PM.Lady4 schreef:Grappig inderdaad. Ik vind Doozo vooral leuk voor borrels en themafeestjes. Ben geen sushi liefhebber.nina schreef:Ha! Wat grappig! Ik vind de walrus juist helemaal niets, veel te groot en geen lekker eten.Lady4 schreef:Mijn favoriet is De Walrus in Leeuwarden. Heerlijk eten, lekkere wijn, het zit daar heel gezellig en is prima betaalbaar.
Mijn favoriete restaurant is: Doozo Leeuwarden waar je lekkere sushi kan eten.
Maar woon jij hier in de buurt dan?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Wanneer kun je?Rush schreef:Nina ik wil nog eens naar Doozo!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
De Beren en Humphreys, lekker en lekker betaalbaar
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Máxima in Zaltbommel en Thai Anek in Eindhoven
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Blond schreef:Shisha schreef:Blond schreef:Lady Starstruck schreef:De Tapasia in Ede. Ik ben gek op all you can eat. En dit is een goed all you can eat restaurant.
Oh dat lijkt mij leuk! Als die er komt dan ga ik mee.
@Jasmine Juffrouw Tok ben ik nog nooit geweest. Hoor er goede verhalen over en ben er tientallen keren langsgereden. Toch maar eens heen gaan dan. Aan de andere kant zit toch een BBQ restaurant?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» favoriet bij starbucks
» Restaurant in Hoofddorp
» Restaurant in Amsterdam
» Restaurant in Utrecht
» Restaurant Apeldoorn
» Restaurant in Hoofddorp