Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nek-schouder-hoofdpijnklachten

+2
Winegum
Ploen
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nek-schouder-hoofdpijnklachten - Pagina 2 Empty Re: Nek-schouder-hoofdpijnklachten

Bericht  Ploen do 17 feb 2011 - 10:21

Fairytale schreef:Met het erkennen dat het onbewuste stress is ben je al erg ver. Mensen die het niet willen zien komen er een stuk moeilijker van af.

Ja, alleen lastig om te achterhalen waar het dan precies vandaan komt.
Weet wel dat ik me snel druk kan maken om dingen, misschien is het ook wel het druk maken dat je je weer niet goed voelt waardoor je je niet goed voelt.
Is het te volgen? haha. Misschien een cirkeltje. Maarja hoe kom je erachter waar het precies vandaag komt?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nek-schouder-hoofdpijnklachten - Pagina 2 Empty Re: Nek-schouder-hoofdpijnklachten

Bericht  Ploen do 17 feb 2011 - 10:24

Darius schreef:Heb ik ook, stress is de grote killer. Ik slik nu trouwens twee tabletjes magnesium (Kruidvat) per dag en ik heb er nog helemaal geen last meer van gehad.

Ik slik ook al 2 maanden magnesium tabletten, maar bij mij helaas nog geen resultaat.
Heb wel begrepen dat dit ook weer samenhangt met de hoeveelheid magnesium die je per dag verbruikt. Dus misschien verbruik ik weer meer dan ik bijslik.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ploen vr 18 feb 2011 - 5:15

Nou heb een afspraak gemaakt ben benieuwd!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sterre vr 18 feb 2011 - 5:26

Goed zo! Hopelijk vind je gauw iets wat voor je werkt. Dat van dat druk maken omdat je bang bent dat je weer klachten krijgt herken ik heel erg. Zo kon ik nooit echt ontspannen ergens heen, omdat ik bang was voor hoofdpijn/migriane/buikklachten. En juist dan ben je er extra gevoelig voor.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:30

Sterre schreef:Goed zo! Hopelijk vind je gauw iets wat voor je werkt. Dat van dat druk maken omdat je bang bent dat je weer klachten krijgt herken ik heel erg. Zo kon ik nooit echt ontspannen ergens heen, omdat ik bang was voor hoofdpijn/migriane/buikklachten. En juist dan ben je er extra gevoelig voor.

Same! Als ik geen klachten had was ik ook heel vaak zo bang dat ik het wél zo krijgen, dat ik automatisch alles vast ging zetten. Ik kan het nu eindelijk een beetje los laten, soms denk ik er bijna een hele dag niet aan (voor mij echt een wonder).

Gast
Gast

Bericht  Ploen vr 18 feb 2011 - 5:33

Darcy schreef:
Sterre schreef:Goed zo! Hopelijk vind je gauw iets wat voor je werkt. Dat van dat druk maken omdat je bang bent dat je weer klachten krijgt herken ik heel erg. Zo kon ik nooit echt ontspannen ergens heen, omdat ik bang was voor hoofdpijn/migriane/buikklachten. En juist dan ben je er extra gevoelig voor.

Same! Als ik geen klachten had was ik ook heel vaak zo bang dat ik het wél zo krijgen, dat ik automatisch alles vast ging zetten. Ik kan het nu eindelijk een beetje los laten, soms denk ik er bijna een hele dag niet aan (voor mij echt een wonder).

Ja echt herkenbaar! Als ik dan eens een weekendje naar een festival ging ofzo.
Zit ik me vantevoren (onbewust ook) druk te maken en alles gaat goed en ben ik er eenmaal een paar uur dan beginnen de klachten vaak weer.
Dan komt die spanning eruit. Zal inderdaad wel kijken worden wat werkt en wat niet werkt.
In ieder geval al erg bedankt voor jullie antwoorden en tips!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: