Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

+3
Juliette
Rush
Paper Crown
7 plaatsers

Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  JD wo 27 feb 2013 - 3:08

Grrrr ik ben zo pissig! Evil or Very Mad

Het probleem; Mijn tv/internet abbonement van Tele2 staat op naam van mijn ex, en wordt afgeschreven van onze gezamenlijke rekening. Aangezien hij hier niet meer woont, en ik onze gezamenlijke rekening wil opheffen, bel ik net Tele2 om het rekeningnummer te wijzigen.
Overigens is onze gezamenlijke rekening nu alleen mijn rekening, en staat dus alleen nog op mijn naam. Het is dus niet zo alsof het nu van een rekening van iemand anders moet worden afgeschreven, ik ben rekeninghouder van beide rekeningen.

Kan dus niet zonder zijn toestemming.... Evil or Very Mad
Ik moet een kopie van zijn ID en een door hem getekende brief opsturen, stuur ik dat niet, kan het rekeningnummer en de contractant niet gewijzigd worden.
Ook het abbonement opzeggen is niet mogelijk zonder zijn handtekening en gegevens.

En sja drie keer raden....hij wil er natuurlijk niet aan meewerken.
En dan die doos van tele2 "sja sorry mevrouw, u zal toch echt zijn medewerking moeten eisen"

Ik heb pissig opgehangen, wat wil ze nou dat ik doe?

mijn KPN digitenne kon ik zonder problemen wijzigen, het is een kwestie van even een ander rekeningnummer.

Iemand suggesties voor me?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Paper Crown wo 27 feb 2013 - 4:38

Heel rot inderdaad als hij je zo dwarsboomt maar ik denk dat het meisje bij Tele2 ook weinig kan veranderen aan het feit dat je toch zijn toestemming nodig hebt. Wat je kan doen is gewoon het rekeningnummer opheffen, en dan als zij niet kunnen incasseren sturen ze jouw wel een acceptgiro of betaal herinnering die kan je dan weer via internetbankieren overmaken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Rush wo 27 feb 2013 - 4:40

Paper Crown schreef:Heel rot inderdaad als hij je zo dwarsboomt maar ik denk dat het meisje bij Tele2 ook weinig kan veranderen aan het feit dat je toch zijn toestemming nodig hebt. Wat je kan doen is gewoon het rekeningnummer opheffen, en dan als zij niet kunnen incasseren sturen ze jouw wel een acceptgiro of betaal herinnering die kan je dan weer via internetbankieren overmaken.
Inderdaad.

Wel een vervelende regel trouwens.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  JD wo 27 feb 2013 - 5:06

Nou dat is dus het volgende probleem; Ze versturen hun herinneringen via de mail. En het geregistreerde mailadres bij hun is die van mijn ex, ook dat kan niet veranderd worden.
Dus ik zal dan op een gegeven moment gewoon afgesloten gaan worden ofzo denk ik? Ik heb geen flauw idee hoe dat dan gaat...

Ik kan dus ook nooit meer weg bij Tele2, tenzij mijn ex dus schriftelijk toestemming geeft.... opzeggen is anders niet mogelijk.
Ik snap het aan de ene kant, maar vind het toch ook wel een beetje raar hoor. Ik zal vast niet de enige zijn die hier tegenaan loopt.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Paper Crown wo 27 feb 2013 - 5:10

Dan zal je hem moeten vragen. Hij werkt misschien wel mee als deurwaarders hem ook pakken aangezien het nog op zijn naam ook staat. Dan leggen ze zelfs beslag op zijn salaris dus ik zou hem gewoon een mailtje sturen of hij even wil meewerken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  JD wo 27 feb 2013 - 5:12

Heb ik vanmiddag meteen al gedaan.... maar hij denkt er niet aan om een brief te gaan sturen en z'n ID te kopieren zodat ik kan blijven internetten, zegt ie.

Maar...het staat nog op dit adres enzo, komen de deurwaarders dan niet bij mij aan de deur?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Juliette do 28 feb 2013 - 17:33

Is hij inmiddels al uitgeschreven op jouw adres? Anders zou ik alles van Tele2 in een doos doen en zelf een abonnement afsluiten. Stuur hem een aangetekende brief dat hij het abonnement op moet zeggen en laat het hem lekker uitzoeken. Volgens mij kunnen ze jou echt niets maken als het op zijn naam staat.
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  ellibre do 28 feb 2013 - 23:05

Bel de bank en trek de machtiging voor de automatische incasso in, dan wordt er niet meer betaald. ee ex-vriend krijgt dan herinneringen per mail en uiteindelijk wordt het abonnement opgeheven als hij niet alsnog betaalt. Vanaf dat moment kun je zelf een nieuw abonnement afsluiten. Hij blijft dan met een schuld van de niet betaalde rekeningen zitten en jij kan een nieuw abonnement op je eigen naam krijgen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Juliette zo 10 maa 2013 - 17:53

Is er inmiddels al een oplossing?
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Maudy zo 10 maa 2013 - 21:16

Automatische incasso stopzetten, alles staat op zijn naam en hij is er dus verantwoordelijk voor.

Meisje van Tele2 kan er niks aan doen. Helaas zijn de regels zo. Als ze zich niet aan die regels houdt kan dat zelfs ontslag en een rechtzaak betekenen.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Reeza zo 10 maa 2013 - 21:29

Volgens mij kan je als je inlogt op 'mijn tele2' gewoon je rekeningnummer wijzigen. Zo lees ik het ook als ik google en zo heb ik het met Telfort ook gedaan.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  JD ma 11 maa 2013 - 1:58

K heb inderdaad de automatische incasso ingetrokken dmv zo'n rode kaart.
Nu hoop ik dat ze de herinneringen per mail naar hem sturen,en niet per post naar mij.

Inloggen op mijn tele2 kan niet, ik weet het wachtwoord niet (heeft hij ingesteld), en als je het wachtwoord wilt weten wordt die naar zijn mail gestuurd.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Reeza ma 11 maa 2013 - 2:24

En de hele zooi opzeggen? Brief maken, mooie *nep* krabbel van hem eronder en klaarie. Ik verwacht niet dat ze handtekeningen vergelijken hoor, als ze sowieso al ooit een handtekening van hem hebben gezien daar.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  ellibre ma 11 maa 2013 - 3:23

JD schreef:K heb inderdaad de automatische incasso ingetrokken dmv zo'n rode kaart.
Nu hoop ik dat ze de herinneringen per mail naar hem sturen,en niet per post naar mij.

Inloggen op mijn tele2 kan niet, ik weet het wachtwoord niet (heeft hij ingesteld), en als je het wachtwoord wilt weten wordt die naar zijn mail gestuurd.
Als die per post binnen komen kun je die gewoon retour afzender sturen. Schrijf er bij dat de geadresseerde verhuisd is, en klaar. Dan ben jij er snel vanaf, en hoef je niet iets illegaals te doen zoals hierboven voorgesteld.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  JD ma 11 maa 2013 - 6:17

@reeza, er moet ook een kopie van zijn ID bij, die heb ik niet,dus dat is geen optie.

Maar ik vind de oplossing zo wel best. Als ik herinneringen krijg stuur ik ze idd retour afz.

Alleen is het dan afwachten wanneer mijn internet wordt afgesloten....

Ga sowieso niet terug naar tele2, wil ergens anders heen.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen) Empty Re: Probleem met Tele2 (rekeningnr wijzigen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum