rabobank opdracht wijzigen?
+3
schuddebuikje
Twellie
studiebol
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
rabobank opdracht wijzigen?
Ik heb net een opdracht gegeven om mijn duitse verkeerboete te betalen, maar ik heb te snel gedaan en nu heb ik geen referentienummer ingevuld, shit shit.
Maar als ik naar te verwerken opdrachten ga dan kan ik niks wijzigen, weet iemand hoe dit moet? Of zal ik de gok nemen dat het goed gaat komen?
Maar als ik naar te verwerken opdrachten ga dan kan ik niks wijzigen, weet iemand hoe dit moet? Of zal ik de gok nemen dat het goed gaat komen?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: rabobank opdracht wijzigen?
Ik vergeet het om de haverklap, maar dan bijvoorbeeld bij de autogarage en dan is het toch wat makkelijker te achterhalen waar het vandaan komt. Verkeersboetes zijn standaardbedragen, zodat uit het bedrag al niets op te maken valt. Dat zou dan wel via je naam kunnen, maar voor de zekerheid is het denk ik handig er even achteraan te bellen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:Ik vergeet het om de haverklap, maar dan bijvoorbeeld bij de autogarage en dan is het toch wat makkelijker te achterhalen waar het vandaan komt. Verkeersboetes zijn standaardbedragen, zodat uit het bedrag al niets op te maken valt. Dat zou dan wel via je naam kunnen, maar voor de zekerheid is het denk ik handig er even achteraan te bellen.
Naar duitsland?? Omg ik kan echt geen duits had al veel moeite om uit te zoeken welk van de getallen nou het rekeningnummer was...
studiebol- Ratel
je kan het toch terug laten boeken. dat staat volgens mij onderaan als je aan het internet bankieren bent en je kijkt op je rekeing wat je allemaal betaald hebt.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Iets wat je zelf overmaakt, kan je niet terugboeken.schuddebuikje schreef:je kan het toch terug laten boeken. dat staat volgens mij onderaan als je aan het internet bankieren bent en je kijkt op je rekeing wat je allemaal betaald hebt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Even de Rabobank bellen dan misschien? En anders succes met je Duits
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Vlug naar de Rabobank proberen te bellen, die kunnen misschien nog wel een referentie toevoegen. Ik weet niet of de overboeking al gedaan is?
(Je betaalt genoeg per kwartaal aan de bank terwijl je tegenwoordig er steeds minder voor terugkrijgt, kunnen ze best een keer moeite doen)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Dit is al gisteravond gedaan.. dus dan kan ik morgen pas bellen, denk dat tegen die tijd de opdracht al wel verwerkt is..
Mmmm ik denk dat ik morgen ff probeer te bellen als de rabobank niks kan doen, dan hoop ik maar op goed geluk dat het goed gaat...
Mmmm ik denk dat ik morgen ff probeer te bellen als de rabobank niks kan doen, dan hoop ik maar op goed geluk dat het goed gaat...
studiebol- Ratel
Is het geld al afgeschreven en de opdracht al verwerkt?
Dan kun jij of de bank daar niks meer aan doen, ik zou toch maar bellen, naar degene naar wie je het over gemaak hebt. Dat zij in ieder geval weten van wie het is.
Dan kun jij of de bank daar niks meer aan doen, ik zou toch maar bellen, naar degene naar wie je het over gemaak hebt. Dat zij in ieder geval weten van wie het is.
Joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10
Gisteravond stond er al meteen opdracht verwerkt.. dus dat is al gebeurd ja.
studiebol- Ratel
Dan komt dat waarschijnlijk morgen anders uiterlijk donderdag daar al op de rekening, dus daar kan de bank ook niks meer aan doen.
Joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hulp nodig voor opdracht babyshower
» Hoe kan ik mijn naam hier wijzigen?
» Help! Adres wijzigen bij de gemeente
» Rabobank
» emailadres facebook wijzigen
» Hoe kan ik mijn naam hier wijzigen?
» Help! Adres wijzigen bij de gemeente