In plaats van een luiertaart ....
+2
Pink!
Stoplicht
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
In plaats van een luiertaart ....
Mijn oudste nichtje( 7 ) wordt bijna, voor de derde keer, grote zus!
Mijn zus, de ' stiefmoeder ' van mijn oudste nichtje, wil de geboorte van haar nieuwe broertje / zusje niet zomaar voorbij laten gaan. Het contact met de moeder van mijn oudste nichtje is redelijk goed en bij de geboorte van haar zusje bij moeder hebben we een luiertaart gemaakt. Nu wil mijn zus graag iets anders maken, maar wel iets leuks en waarbij mijn nichtje dus kan helpen! Ik had al een luier/geboortekrans geopperd, maar zus was niet heel enthousiast dus wellicht hebben jullie ideeen? Het is niet bekend of het een broertje of zusje wordt dus we kunnen niet van alles voorbereiden in 1 kleur, ook weten we niet welke kleur de babykamer heeft gekregen...
Wie heeft er een leuk idee om te geven namens mijn nichtje?
Mijn zus, de ' stiefmoeder ' van mijn oudste nichtje, wil de geboorte van haar nieuwe broertje / zusje niet zomaar voorbij laten gaan. Het contact met de moeder van mijn oudste nichtje is redelijk goed en bij de geboorte van haar zusje bij moeder hebben we een luiertaart gemaakt. Nu wil mijn zus graag iets anders maken, maar wel iets leuks en waarbij mijn nichtje dus kan helpen! Ik had al een luier/geboortekrans geopperd, maar zus was niet heel enthousiast dus wellicht hebben jullie ideeen? Het is niet bekend of het een broertje of zusje wordt dus we kunnen niet van alles voorbereiden in 1 kleur, ook weten we niet welke kleur de babykamer heeft gekregen...
Wie heeft er een leuk idee om te geven namens mijn nichtje?
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10
Re: In plaats van een luiertaart ....
Kraammand?
Dan mag ze elke dag een cadeautje uitpakken in de kraamweek.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Misschien zo'n geboortestoeltje? Een stoeltje waarop je het geboortekaartje namaakt?
Bij de Ikea verkopen ze van die kleine stoeltjes die je volgens mij prima kan beschilderen.
Bij de Ikea verkopen ze van die kleine stoeltjes die je volgens mij prima kan beschilderen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
De kraammand ga ik zeker als idee overdragen!
Het stoeltje beschilderen vind ik zelf een leuk idee, maar ik denk niet dat mijn zus dat leuk vindt... Ze wil het direct kunnen meegeven aan mijn nichtje wanneer het broertje / zusje geboren is.
Nog meer ideeen zijn natuurlijk welkom!
Het stoeltje beschilderen vind ik zelf een leuk idee, maar ik denk niet dat mijn zus dat leuk vindt... Ze wil het direct kunnen meegeven aan mijn nichtje wanneer het broertje / zusje geboren is.
Nog meer ideeen zijn natuurlijk welkom!
Stoplicht- Fluisteraar
Pink! schreef:Kraammand?
Ik vond dat echt geweldig om te krijgen!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
- Jouw nichtje met textielstiften een tekening laten maken voor de baby op een witte romper
Dit kan ook leuk in een kraammand, jouw nichtje kan echt iets maken en een romper zit toch onder de kleding, dus een hoogstaand kunstwerk hoeft er niet op te staan.
Dit kan ook leuk in een kraammand, jouw nichtje kan echt iets maken en een romper zit toch onder de kleding, dus een hoogstaand kunstwerk hoeft er niet op te staan.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Een variant op de luiertaart:
http://www.welke.nl/photo/pearlzforgirlz/Een-keer-iets-anders-dan-een-luiertaart.1361365577
Of misschien dit:
http://www.welke.nl/photo/suzantolk/leuk-als-geboorte-kadootje.1352631724
http://www.welke.nl/photo/pearlzforgirlz/Een-keer-iets-anders-dan-een-luiertaart.1361365577
Of misschien dit:
http://www.welke.nl/photo/suzantolk/leuk-als-geboorte-kadootje.1352631724
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Ziet er leuk uit, Ster! Ik ga ze zeker doorspelen ...
Over de kraammand zijn jullie dus ook enthousiast! Wat zien jullie graag in zo'n mand, waar dan sowieso een romper ingaat waar mijn nichtje op los mag gaan...
Over de kraammand zijn jullie dus ook enthousiast! Wat zien jullie graag in zo'n mand, waar dan sowieso een romper ingaat waar mijn nichtje op los mag gaan...
Stoplicht- Fluisteraar
Ik was ook 2 keer blij met de kraammand
Ik vond het leuk om een cadeautje voor mezelf en voor mijn vriend te krijgen, een setje kleren, speelgoedje, besteksetje/bordje. Eigenlijk alles wat nuttig was
Ik vond het leuk om een cadeautje voor mezelf en voor mijn vriend te krijgen, een setje kleren, speelgoedje, besteksetje/bordje. Eigenlijk alles wat nuttig was
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik had in mijn kraammand:
- een naamarmbandje voor J.
- een douchesetje met mini's voor mezelf
- een douchesetje met mini's voor mijn man
- een mobiel (zo'n hanger met houten figuurtjes)
- twee setjes kleding
en nog vier dingen. Had voor 10 dagen elke dag een cadeautje.
- een naamarmbandje voor J.
- een douchesetje met mini's voor mezelf
- een douchesetje met mini's voor mijn man
- een mobiel (zo'n hanger met houten figuurtjes)
- twee setjes kleding
en nog vier dingen. Had voor 10 dagen elke dag een cadeautje.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Luiertaart is klaar
» Luiertaart maken idee?
» Iemand al eens een luiertaart gemaakt?
» Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?
» Hoe plaats je foto's?
» Luiertaart maken idee?
» Iemand al eens een luiertaart gemaakt?
» Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?
» Hoe plaats je foto's?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: