Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

+4
Pien
Pandora
VeryCherry
Rush
8 plaatsers

Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 22:29

Ik wil graag een luiertaart maken en nou vroeg ik me af of de Kruidvat luiers misschien een leuk printje hebben? Of welke andere goedkope luiers hebben een leuk printje?

En waar kan ik mooi roze lint kopen?

Ik hoor het graag mama`s! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  VeryCherry wo 11 apr 2012 - 22:37

Lint kan je kopen bij een forniturenwinkel smile
Luiers kan ik je niet aan helpen, die dingen koop ik al zooo lang niet meer Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 22:41

Ja zo`n winkeltje hebben we niet in de buurt, dus dat is een beetje een probleem. HEMA, Xenos heeft ook wel linten zeker?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 22:46

Ik heb van de week een luiertaart gemaakt met luiers van c1000 maar die hebben geen leuk printje. Ik heb linten gebruikt van de Xenos!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Pandora wo 11 apr 2012 - 22:49

Kruidvat luiers hebben wel een leuk printje hoor, bovendien zijn het kwalitatief goede luiers zodat de ouders er ook nog wat aan hebben.....
Lint weet ik zo 1,2,3 niet....

Ik heb trouwens eens een luiertaart gemaakt waar ik ook allerlei andere spulletjes in had verwerkt (knuffeltje, slofjes, doekje, boekje enz. enz.)
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Pien wo 11 apr 2012 - 23:01

Ik vond de luiers van de kruidvat juist vreselijk!! E lekte daar al heel snel in door en had vaak ongelukjes daarmee.

Lint kun je natuurlijk veel online kopen maar ook xenos, action en hema hebben leuk lint.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 23:02

Pandora schreef:
Ik heb trouwens eens een luiertaart gemaakt waar ik ook allerlei andere spulletjes in had verwerkt (knuffeltje, slofjes, doekje, boekje enz. enz.)
Ja, dat doe ik ook! Nog tips voor leuke goedkope cadeautjes/winkels? Ik moet me namelijk wel aan een budget houden haha!

Welke maat luiers kan ik het beste gebruiken, nr 3?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Liadan wo 11 apr 2012 - 23:02

Ik heb pas roze lint op de markt gekocht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 23:06

Pien schreef:Ik vond de luiers van de kruidvat juist vreselijk!! E lekte daar al heel snel in door en had vaak ongelukjes daarmee.

Lint kun je natuurlijk veel online kopen maar ook xenos, action en hema hebben leuk lint.
Maat 1 en 2 was hier ook eens ramp. Vanaf maat 3 zijn ze super!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Happydobby wo 11 apr 2012 - 23:21

Vanaf maat 3 zijn ze van kruitvat gewoon goed, en die hebben een leuke print, lint bij HEMA.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 23:24

Ik heb er nu zo zin in om er 1 te maken! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Pandora wo 11 apr 2012 - 23:27

Kijk eens bij de Action voor leuke slofjes e.d.

Ik wist trouwens niet dat de Kruidvat luiers in de kleinere maten niet goed zijn.... F. draagt ze pas vanaf maat 4 en die zijn prima.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 23:28

Ja heeft Action ook baby-spulletjes? Ik wil sowieso even naar de Wibra en Zeeman en HEMA is ook niet zo duur!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  PrimaBella wo 11 apr 2012 - 23:49

Oooh, ik heb voor mijn petekindje ook een luiertaart gemaakt. Tussen de luiers had ik een baby bestek setje + bordje en beker gedaan. En een pyjama en slabbertjes. Ik vond het zo leuk om te maken en te geven! Very Happy
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Papillio wo 11 apr 2012 - 23:59

Wij hebben ook een luiertaart gekregen, met luiers van de Kruidvat maatje 2. Hier zit geen printje op.
Weet nog niet hoe de luiers bevallen, B. heeft Pampers om.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 0:11

Ja Action heeft leuke cadeautjes voor weinig.

Ik zou ook maat 3 pakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiers met printje - Luiertaart ideetjes? Empty Re: Luiers met printje - Luiertaart ideetjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum